eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana poziomów instalacji centralnego ogrzewania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Warszawa: Wymiana poziomów instalacji centralnego ogrzewania
Numer ogłoszenia: 95804 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gościniec -Mazowsze Sp. z o.o., ul. św. Wincentego 87, 03-291 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 674 79 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gosciniecmazowsze.bip.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka zo.o Urzędu Miasta Warszawa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana poziomów instalacji centralnego ogrzewania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana poziomów instalacji centralnego ogrzewania w budynku hotelowym w Warszawie przy ul. św. Wincentego 87 w nastepującym zakresie: - demontaż starych poziomów wraz z utylizacją występującej izolacji - wykonanie i montaż nowych poziomów w miejsce starej instalacji - montaz zaworów regulacujnych podpionowych oraz przeprowadzenie regulacji instalacji (zrównoważenie hydrauliczne) Powyższe prace wykonać wykorzystując aktualna dokumentacje techniczną a następnie wykonać jej aktualizację.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5 000,00 (pięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;(do potwierdzenia: kopia ostatniego dokumentu ZUS P DRA) 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; (do potwierdzenia; oświadczenie, że Oferent wszystkie zamówienia publiczne realizowane w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonał z należytą starannością, oświadczenie, że w stosunku do Oferenta nie toczy się postępowanie upadłościowe, ani też nie została ogłoszona upadłość, oświadczenie, że Oferent nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne (do potwierdzenia zaświadczeniami z właściwego organu podatkowego oraz właściwego oddziału ZUS) oświadczenie, że Oferent lub członkowie władz oferenta nie byli prawomocnie skazania przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (do potwierdzenia informacją z KRS) 5. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu remontu, wymiany lub wykonaniu nowej instalacji centralnego ogrzewania o całkowitej wartości roboty min. 100.000 zł. (z VAT). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz dokumenty od zleceniodawców potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wydane według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (sanitarne - instalacyjne) otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego. Osoba ta musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców 3) udzielą nie krótszej niż 36 m-cy okres gwarancji na wykonane prace 4) posiadają ubezpieczenie O.C. z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 450 000 zł (do potwierdzenia; kopia polisy) 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Zamawiający zaprosi do składania ofert 7 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 7, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunku: za każdą należycie wykonaną robotę budowlaną spełniającą warunek Zamawiającego, Wykonawca otrzyma 1 punkt. Jeżeli Wykonawcy otrzymają taką samą liczbę punktów, o kolejności Wykonawców decydować będzie łączna wartość robót wymienionych w wykazie, które spełniają wymogi Zamawiającego. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 7, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzony wg wzoru będącego załącznikiem nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie sporządzony wg wzoru będącego załącznikiem nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4) dokumenty od zleceniodawców potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały zrealizowane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.), 5) zaświadczenia z ZUS o nie zaleganiu z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i z właściwego organu podatkowego o nie zaleganiu z z uiszczeniem należnych podatków 6) decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w zakresie ograniczonym w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wydaną na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnień budowlanych do kierowania tego rodzaju robotami budowlanymi (instalacyjnych - sanitarnych) wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego osoby nadzorującej prace ze strony Wykonawcy, 7) aktualne zaświadczenie o przynależności w/w osoby do właściwej izby samorządu zawodowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Okres gwarancji na wykonane prace - 10
  • 3. Termin realizacji zamówienia - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 14:00, miejsce: Gościniec - Mazowsze Sp. zo.o ul. św. Wincentego 87 Warszawa pok nr 13 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.gosciniecmazowsze.bip.um.warszawa.pl 2. Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą wniosek wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 13 w terminie do dnia 26.05.2008 do godz. 14.00 lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do siedziby zamawiającego) na adres: GOŚCINIEC - MAZOWSZE Sp. z o.o. 03-291 Warszawa ul. Św. Wincentego 87 3. Wnioski będą podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Każdy przyjęty wniosek zostanie opatrzony adnotacją określającą dokładny termin przyjęcia, tzn. datę kalendarzową oraz godzinę i minutę, w której został przyjęty. Do czasu otwarcia wniosków, będą one przechowywane w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. 4. Koperta (opakowanie) powinna być opisana: GOŚCINIEC - MAZOWSZE Sp. z o.o. 03-291 Warszawa ul. Św. Wincentego 87 z dopiskiem: WNIOSEK o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na wykonanie wymiany poziomów instalacji c.o. w budynku hotelowym w Warszawie przy ul. Św. Wincentego 87. Na kopercie (opakowaniu) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. 5. Konsekwencje złożenia wniosku niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca. 6. Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wniosek: - musi być sporządzony w języku polskim, - dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę, - musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką, - upoważnienie osób podpisujących wniosek do jego podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych lub z dołączonego do wniosku pełnomocnictwa, - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. - wniosek i pełnomocnictwo/a/ należy złożyć w formie oryginałów, - pozostałe dokumenty (nie dotyczy pełnomocnictw) należy złożyć w formie oryginału lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone na każdej zapisanej stronie klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone (identyfikowalnym podpisem) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Wykonawcy, którzy chcą skorzystać z przepisu jawności postępowania zgłaszają to w formie pisemnej. Zamawiający wyznaczy miejsce i termin wglądu do jawnych dokumentów postępowania. 8. Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego określonych w ustawie zasad udzielania zamówień, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wniesienia protestu - umotywowany, pisemny lub w formie faksu protest należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pok. 13 9. Zamawiający określa sposób porozumiewania się z zachowaniem zasad określonych w art. 27 ustawy PZP - pisemnie. Zamawiający dopuszcza również przekaz informacji oraz zawiadomień faksem. W celu sprawnego przekazywania informacji Wykonawca zobowiązany jest we wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu podać numer faksu. Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje faksem lub pocztą elektroniczną zobowiązana jest bez wezwania strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informację za pomocą faksu. 10. Zamawiający przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą wymagać będzie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej. 11. Termin wykonania zamówienia: 01.06.2008 do dnia 31.08.2008 12. Znak sprawy : 165/2008

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.