Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-18
Płock: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku
Numer ogłoszenia: 95806 - 2016; data zamieszczenia: 18.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych w Płocku , ul. Kilińskiego 4, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 364 27 30, faks 23 364 27 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku Część Nr 1 - Artykuły spożywcze Część Nr 2 - Produkty zwierzęce, mięsa i produkty mięsne Część Nr 3 - Artykuły mleczarskie , tłuszcze roślinne Część Nr 4 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie, ciastkarskie Część Nr 5 - Owoce , warzywa i surówki Część Nr 6 - Mrożonki Część Nr 7 - Ryby wędzone i mrożone.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku zamówienie uzupełniające w przypadku zwiększenia posiłków 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.11.00.00-2, 15.11.21.00-7, 15.13.00.00-8, 15.13.15.00-0, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.81.10.00-6, 03.21.21.00-1, 15.33.11.70-9, 15.22.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełnienia w/w warunku.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 2)W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi 3) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zstplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Technicznych w Płocku ul. Kilińskiego 4 09-402 Płock.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół Technicznych w Płocku ul. Kilińskiego 4 09-402 Płock sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły spożywcze Lp. Nazwa towaru Jedn. miary Orientacyjne ilości zamawiane w okresie obowiązującej umowy 1 Zioła prowansalskie 20g op. 85 2 Bazylia sezonowa 50g op. 30 3 Cynamon mielony 20g szt. 25 4 Herbata czarna liściasta 100g szt. 352 5 Czosnek granulowany bez glutam. sodu 20g szt. 170 6 Czosnek płatki 450g szt. 15 7 Cebula smażona 360g szt. 45 8 Cukier puder 500g szt. 50 9 Cury 360g szt. 8 10 Cukier trzcinowy 1kg kg 17 11 Cukier waniliowy szt. 50 12 Cukier kryształ biały 1kg kg 170 13 Chrzan tarty bez glutami. sodu szt. 25 14 Herbata czarna expresowa 100 torebek szt. 42 15 Zacierka babuni 250g szt. 130 16 Fasola konserwowa biała 400g szt. 30 17 Fasola konserwowa czerwona 400g szt. 66 18 Gałka muszkatołowa mielona 20g szt. 15 19 Gruszki marynowane 900ml szt. 5 20 Filety z makreli w oleju szt. 40 21 Imbir mielony 20g szt. 20 22 Konserwa Przysmak drwala 110g szt. 12 23 Koncentrat pomidorowy 30% 190g szt. 550 24 Konfitury 240G szt. 12 25 Ketchup łagodny 500g bez glutaminianu sodu szt. 250 26 Kasza gryczana prażona 1kg kg 50 27 Kasza jęczmienna wiejska średnia 1kg kg 105 28 Kasza manna 1kg kg 50 29 Kawa zbożowa inka 150g kg 27 30 Kawa rozpuszczalna 200g kg 55 31 Kakao naturalne ciemne bez cukru o obniżonej zawartości tłuszczu, tłuszcz kakaowy 10-12% tłuszczu 150g. szt. 35 32 Konserwa gulasz angielski110g szt. 40 33 Kukurydza konserwowa 400g szt. 30 34 Kwasek cytrynowy 20g szt. 20 35 Konserwa szynka delikatesowa 110g szt. 35 36 Konserwa polędwica z kurczaka 110g szt. 53 37 Liście laurowe 5g szt. 145 38 Ziele angielskie 20g szt. 142 39 Makaron kokardki 400g szt. 340 40 Makaron świderki 400g szt. 720 41 Makaron spagetti 400g szt. 526 42 Makaron łazanki: 400g szt. 102 43 Makaron nitki rosołowe 400g szt. 220 44 Majeranek 8g szt. 145 45 Mus jabłkowy 720g szt. 80 46 Musli 350g szt. 124 47 Musztarda 175g szt. 25 48 Majonez Omega 2:6 400g szt. 140 49 Miód wielokwiatowy 370g szt. 1500 50 Mąka gryczana 1kg kg 25 51 Mąka żytnia 1kg kg 45 52 Mąka pszenna Typ 500 1kg kg 380 53 Ocet 10% 500 ml szt. 30 54 Ogórki konserwowe 900 ml szt. 125 55 Oregano 20g szt. 50 56 Powidła śliwkowe 300g szt. 75 57 Proszek do pieczenia 5g szt. 65 58 Papryka mielona słodka 20g szt. 170 59 Paszteciki podlaskie 50g szt. 2640 60 Płatki kukurydziane bez glutenu 500g szt. 90 61 Płatki owsiane górskie 500g szt. 68 62 Pieprz mielony cytrynowy 20g szt. 45 63 Pieprz mielony cary 20g szt. 250 64 Pieprz czarny ziarnisty 20g szt. 180 65 Papryka konserwowa 600 ml Szt. 154 66 Ryż biały długoziarnisty 1kg kg 430 67 Suszone pomidory w oleju Szt. 50 68 Sól morska (drobna) 1kh kg 238 69 Sosy corbonara 34g szt. 155 70 Szczaw krojony konserwowy 365g szt. 135 71 Suszone pomidory z czosnkiem i bazylią 450g szt. 19 72 Sosy słodko-kwaśne 550ml szt. 340 73 Sosy sojowe 150ml szt. 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięsa i produkty mięsne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty zwierzęce, mięsa i produkty mięsne Lp. Nazwa towary j.m. Orientacyjne ilości zamawiane w okresie obowiązującej umowy 1 Boczek wędzony gat. I min. 83% boczku kg 95 2 Boczek surowy kg 22 3 Filet z kurczaka kg 550 4 Ćwiartka z kurczaka Kg 760 5 Kiełbasa śląska kg 65 6 Kiełbasa zwyczajna kg 82 7 Karkówka b.k gat I min.80% mięsa wiep. kg 95 8 Kiełbasa krakowska kg 15 9 Kości wędzone kg 55 10 Łopatka b.k gat. I bez skóry kg 35 11 Mięso mielone wieprzowe 99% mięsa 420 g szt. 674 12 Ogonówka wędzona kg 30 13 Parówki wieprzowe cienkie nie mniej niż 80% mięsa kg 172 14 Porcje rosołowe Kg 570 15 Polędwica drobiowa min.filet 57% Kg 195 16 Pasztet drobiowy kg 45 17 Polędwica sopocka min. 90% szynki Kg 75 18 Pasztet wieprzowy kg 27 19 Szynka drobiowa min. 74 % fileta kg 55 20 Szynka wiejska min. 90 % szynki kg 230 21 Szynka konserwowa min. 65% mięsa z szynki kg 91 22 Schab pieczony min. 65% mięsa ze schabu Kg 82 23 Szynka wieprzowa kg 240 24 Słonina kg 60 25 Smalec 200g szt. 41 26 Schab bez kości gat. I Kg 265 27 Wołowina ex miękka gat. I Kg 78 28 Wieprzowina gat. II chuda kg 115.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły mleczarskie , tłuszczy roślinnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły mleczarskie tłuszcze roślinne Lp. Nazwa towary j.m. Orientacyjne ilości zamawiane w okresie obowiązującej umowy 1 Jaja XL szt. 10 100 2 Jogurt owocowy 125g szt. 5 750 3 Jogurt owocowy 150g szt. 1 750 4 Jogurt 150g 0% szt. 230 5 Jogurt naturalny szt. 920 6 Śmietana 18% 200 ml szt. 3 150 7 Serki topione krążki 200g szt. 658 8 Serki topione plastry szt. 728 9 Oliwa z oliwek 500ml szt. 19 10 Ser żółty edamski kg 229 11 Ser żółty salami kg 78 12 Ser wędzony zamojski kg 72 13 Serki Twój smak 135g szt 460 14 Serki Almette 150g szt. 294 15 Serki Danio szt. 1 915 16 Serki homogenizowane 180g szt. 430 17 Ser biały Klinek 250g szt. 1 538 18 Ser wiejski 200g szt. 1 150 19 Serki Brie 125g szt. 364 20 Margaryna zwykła 250g szt. 500 21 Olej rafinowany 05, l szt. 117 22 Mix tłuszczowy do smarowania 200g- 67 % tłuszczu szt. 4 940 23 Masło klarowane L 56 24 Mleko UHT 2% szt. 2 340 25 Olej rafinowany do smażenia 1 l szt. 222.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie, ciastkarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie, ciastkarskie L.p. Nazwa towaru j.m. Orientacyjne ilości zamawiane w okresie obowiązującej umowy 1 Bułka tarta 500g szt. 235 2 Bułka grahamka 80g szt. 3780 3 Bułka poznańska szt. 1650 4 Bułka wieloziarnista szt. 4350 5 Chleb zwykły krojony 500g szt. 6050 6 Chleb razowy krojony 500g szt. 2702 7 Chleb żytni krojony szt. 3100 8. Drożdżówki szt. 1460 9. Pączki szt. 140.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Owoce , warzywa i surówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Owoce , warzywa i surówki L.p. Nazwa towaru j.m Orientacyjne ilości zamawiane w okresie obowiązującej umowy 1 Arbuz kg 20 2 Banany kg 470 3 Buraki kg 40 4 Buraki suszone 100g szt 130 5 Brzoskwinie świeże kg 40 6 Brokuły świeże kg 18 7 Czosnek główka szt. 55 8 Cytryna gat. I kg 135 9 Cebula biała kg 230 10 Fasola sucha kg 36 11 Ziemniaki kg 4900 12 Groch łuskany kg 30 13 Gruszki gat. I kg 36 14 Jabłka średnie kg 1000 15 Kiwi szt. 220 16 Kapusta włoska kg 75 17 Kapusta pekińska kg 75 18 Kapusta biała kg 100 19 Kapusta młoda szt. 65 20 Kapusta kiszona kg 245 21 Kalafior kg 50 22 Koper pęczek szt. 320 23 Pietruszka korzeń kg 260 24 Marchew duża kg 360 25 Pietruszki natka pęczek 145 26 Ogórki świeże kg 420 27 Ogórek małosolny kg 9 28 Ogórek kiszony kg 210 29 Pieczarki świeże kg 185 30 Pomarańcza kg 135 31 Pomidor kg 1550 32 Papryka świeża gat. I kg 25 33 Por kg 350 34 Sałata zielona główka szt. 550 35 Surówka wielowarzywna kg 260 36 Surówka porowa kg 330 37 Surówka z białej kapusty kg 260 38 Seler korzeń kg 265 39 Szczypior z cebulą pęczek 50 40 Rzodkiew szt. 930 41 Truskawka sezonowa kg 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 03.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mrożonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Nazwa towaru j.m Orientacyjne ilości zamawiane w okresie obowiązującej umowy 1 Czarna porzeczka kg 230 2 Brokuły kg 26 3 Fasolka szparagowa kg 110 4 Kalafior kg 70 5 Knedle z owocami kg 210 6 Mieszanka chińska kg 18 7 Mieszanka 7-składnikowa kg 114 8 Mieszanka z groszkiem kg 230 9 Pierogi z mięsem kg 15 10 Pierogi z serem kg 91 11 Pierogi leniwe kg 195 12 Pierogi ruskie kg 120 13 Pierogi z kapustą i grzybami kg 10 14 Pyzy z mięsem kg 101 15 Szpinak rozdrobniony kg 45 16 Włoszczyzna paski kg 72.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ryby wędzone i mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby wędzone i mrożone L.p. Nazwa towaru j.m Orientacyjne ilości zamawiane w okresie obowiązującej umowy 1 Miruna filet ze skórą SHP kg 216 2 Morszczuk filet kapski ze skórą SHP kg 18 3 Pstrąg patroszony kg 22 4 Dorsz filet atlantycki ze skórą SHP kg 19 5 Makrela wędzona kg 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa paliw ciekłych w 2025 roku.
- "Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku"
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kotłowni przy ul. Zielonej 40 i Popłacińskiej 42 w Płocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku wraz z prowadzeniem konserwacji kotłowni
- "Dostawa pozostałych artykułów żywnościowych dla jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2025 roku"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Płocka w 2025 roku.
- Dostawa fortepianu i pianin wraz z akcesoriami na potrzeby PSM I i II st. im. Karola Szymanowskiego w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.