Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-24
Płońsk: Dostawy mięsa drobiowego, wędlin drobiowych, wędlin wieprzowych oraz podrobów wieprzowych
Numer ogłoszenia: 95807 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Płońsku , ul. Warszawska 49, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 0-23 662-27 38, faks 0-23 662-21 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: as_plonsk@sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa drobiowego, wędlin drobiowych, wędlin wieprzowych oraz podrobów wieprzowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia - wędliny i podroby wieprzowe kaszanka 600 kg CPV 15114000-0 kiełbasa zielonogórska 60 kg CPV 15131130-5 kiełbasa biała surowa 350 kg CPV 15131130-5 kiełbasa mortadela 650 kg CPV 15131130-5 kiełbasa mozaikowa 70 kg CPV 15131130-5 kiełbas parówkowa 300 kg CPV 15131130-5 kiełbasa szynkowa wieprzowa 60 kg CPV 15131130-5 kiełbasa zwyczajna 1000 kg CPV 15131130-5 mielonka wieprzowa 500 kg CPV 15131130-5 paluszki wieprzowe 350 kg CPV 15131130-5 pasztetowa 600 kg CPV 15114000-0 przysmak śniadaniowy 500 kg CPV 15131130-5 salceson włoski 600 kg CPV 15114000-0 Część II zamówienia - mięso i wędliny drobiowe mielonka drobiowa 700 kg CPV 15131135-0 polędwica drobiowa 50 kg CPV 15131135-0 paluszki drobiowe 650 kg CPV 15131135-0 parówkowa drobiowa 650 kg CPV 15131135-0 szynka drobiowa 50 kg CPV 15131135-0 skrzydełka z kurczaka 500 kg CPV 15112000-6 żołądki z kurczaka 200 kg CPV 15112000-6 filet z kurczaka 60 kg CPV 15112000-6.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy
ul. Warszawska 49
09-100 Płońsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 11:30, miejsce: Areszt Śledczy (Sekretariat) ul. Warszawska 49 09-100 Płońsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy wędlin i podrobów wieprzowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaszanka 600 kg CPV 15114000-0 kiełbasa zielonogórska 60 kg CPV 15131130-5 kiełbasa biała surowa 350 kg CPV 15131130-5 kiełbasa mortadela 650 kg CPV 15131130-5 kiełbasa mozaikowa 70 kg CPV 15131130-5 kiełbas parówkowa 300 kg CPV 15131130-5 kiełbasa szynkowa wieprzowa 60 kg CPV 15131130-5 kiełbasa zwyczajna 1000 kg CPV 15131130-5 mielonka wieprzowa 500 kg CPV 15131130-5 paluszki wieprzowe 350 kg CPV 15131130-5 pasztetowa 600 kg CPV 15114000-0 przysmak śniadaniowy 500 kg CPV 15131130-5 salceson włoski 600 kg CPV 15114000-0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin drobiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mielonka drobiowa 700 kg CPV 15131135-0 polędwica drobiowa 50 kg CPV 15131135-0 paluszki drobiowe 650 kg CPV 15131135-0 parówkowa drobiowa 650 kg CPV 15131135-0 szynka drobiowa 50 kg CPV 15131135-0 skrzydełka z kurczaka 500 kg CPV 15112000-6 żołądki z kurczaka 200 kg CPV 15112000-6 filet z kurczaka 60 kg CPV 15112000-6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu płońskiego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku w okresie 01.01.2025 r.- 31.12.2025 r.
- Zakup i dostawa paliw płynnych dla Gminy Płońsk na 2025 rok
- Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Kopernika w Płońsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
- Ulepszenie usług wodno-ściekowych na terenie Gminy Płońsk - poprawa wydajności stacji
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 56 w Szczecinie w podziale na części: część 1, część 2, część 3, część 4, część 5 i część 6".
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 im. Misia Uszatka w Polkowicach na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.