Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-21
Luborzyca: ORGANIZACJA WYCIECZEK I OBOZÓW EDUKACYJNYCH DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM W LUBORZYCY, W RAMACH PROJEKTU: ROZWÓJ PRZEZ DZIAŁANIE
Numer ogłoszenia: 95814 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty w Kocmyrzowie-Luborzycy , Luborzyca 97, 32-010 Luborzyca, woj. małopolskie, tel. 12 387 11 76, faks 12 387 11 76.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA WYCIECZEK I OBOZÓW EDUKACYJNYCH DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM W LUBORZYCY, W RAMACH PROJEKTU: ROZWÓJ PRZEZ DZIAŁANIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczek i obozów edukacyjnych dla 100 uczniów Gimnazjum w Luborzycy + 10 nauczycieli, w ramach projektu: Rozwój przez działanie. Zamówienie składa się z sześciu zadań realizowanych w różnym czasie, według ustalonego programu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja przetargowa. Projekt - Rozwój przez działanie jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje, że ewentualne zamówienia uzupełniające nie przekroczą więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegać one będą na powtórzeniu rodzajowym usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. Ewentualna realizacja zamówień uzupełniających wiąże się z podpisaniem odrębnej umowy po przeprowadzonych negocjacjach w trybie zamówienie z wolnej ręki.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący doświadczeniem zawodowym rozumianym jako wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) co najmniej 3 zamówień o rodzaju i zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - tj. zorganizowanie co najmniej 3 wyjazdów dla dzieci lub młodzieży (np.: wycieczek lub obozów), każdy na okres dłuższy niż 1 dzień dla grupy przy najmniej 60 osób, obejmujących: transport, nocleg i wyżywienie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum 200 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje, że w ramach umowy można zmienić: 1) terminy realizacji poszczególnych zadań objętych przedmiotem zamówienia w przypadku uzasadnionych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy. 2) miejsce noclegu, w przypadku gdy okaże się że obiekt wskazany w ofercie w rzeczywistości nie spełnia warunków Zamawiającego określonych w postępowaniu przetargowym lub w przypadku innych uzasadnionych okoliczności mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo uczestników wyjazdu. 3) miejsce noclegu, w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron umowy uniemożliwiających bezpieczny pobyt (np.; katastrofy itp. zdarzenia). Wykonawca za zgodą Zamawiającego może wówczas zorganizować pobyt w innym miejscu w oparciu o wymagania oraz warunki finansowe określone w postępowaniu przetargowym. 4) ilość uczestników wyjazdu, tj. wycieczki lub obozu (zmniejszenie lub zwiększenie ilości osób), w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych, zmian organizacyjnych lub w przypadku pojawienia się możliwości finansowych po stronie Zamawiającego umożliwiających objęcie wyjazdem dodatkowych osób. Zmiana w ilości uczestników wypoczynku spowoduje zmianę łącznej ceny za realizację zadania oraz łącznej ceny za realizację wszystkich zadań objętych przedmiotem zamówienia. Cena ryczałtowa w zł. brutto na jednego uczestnika jest zawsze niezmienna. 5) adres siedziby Wykonawcy, nr konta bankowego na który ma być dokonany przelew za świadczoną usługę. Wskazane zmiany mogą nastąpić w przypadku zmian organizacyjnych Wykonawcy. Niedopuszczalna jest zmiana strony umowy, tj. Wykonawcy wybranego w drodze postępowania przetargowego. 6) osoby odpowiedzialne za nadzór nad prawidłową realizacją zamówienia, w przypadku zdarzeń losowych, zmian organizacyjnych lub zaniedbań w zakresie nadzoru nad umową. Niedopuszczalna jest zmiana stron umowy. 7) program zadań objętych przedmiotem zamówienia, w przypadku niemożliwości zrealizowania programu wcześniej zaplanowanego. 8) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji przedmiotu umowy na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty, Luborzyca 97, 32 - 010 Luborzyca. Budynek Urzędu Gminy Kocmyrzów - Luborzyca, II p, pok 35..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty, Luborzyca 97, 32 - 010 Luborzyca. Budynek Urzędu Gminy Kocmyrzów - Luborzyca, II p, pok 35..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu: Rozwój przez działanie, który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno- sportowych na podstawie imiennych kart/wejściówek abonamentowych dla pracowników Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
- Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do zróżnicowanych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w ramach programu sportowo-rekreacyjnego.
- Dostawa kart/abonamentów sportowych dla pracowników Urzędu Patentowego RP
- Świadczenie usług kafeteryjnych - dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Ministerstwa Edukacji Narodowej
- Organizacja wycieczki krajoznawczo-turystycznej dla osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Urzędu Miejskiego w Orzyszu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.