To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-29
Poznań: IMPLANTY I ENDOPROTEZY ORTOPEDYCZNE (Nr rej. A/06/15)
Numer ogłoszenia: 95827 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93000 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IMPLANTY I ENDOPROTEZY ORTOPEDYCZNE (Nr rej. A/06/15).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów i endoprotez ortopedycznych oraz innych ortopedycznych wyrobów medycznych zwanych dalej ogólnie wyrobami, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cenniku, w którym podano szacunkową ilość produktów, usystematyzowanych w pakietach. 1) Zamówienie zostało określone przez: Kod CPV - 33183100-7 - Implanty ortopedyczne. 2) Zamawiający wymaga aby: 1. Zaoferowane wyroby spełniały wymagane prawem warunki dopuszczające do ich stosowania na terenie RP w szczególności Ustawy o wyrobach Medycznych z dnia 20 maja 2010r. z późniejszymi zmianami. 2. Deklarowane przez Wykonawcę cechy produktów były zgodne z faktycznymi przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Elementy implantów stanowiące funkcjonalny komplet (np. endoproteza, płytka wraz ze śrubami mocującymi) pochodziły od tego samego producenta; 4. Wykonawca jest zobowiązany wycenić osobno każdy oferowany element. Jeżeli wykonawca wymaga do prawidłowego wykonania zabiegu wg oferowanej technologii dodatkowego elementu stanowiącego część składową kompletu implantów (np.: endoprotezy, zestawu implantów) lub zużywalną część instrumentarium, która nie została uwzględniona w opisie to musi obowiązkowo podać jego cenę jednostkową (dopisanie kolejnego wiersza w cenniku i stosowne skorygowanie wartości zamówienia); 5. Wykonawca składając ofertę może określić w kolumnie XII cennika kody katalogowe w postaci zakresów np.: TR001-TR099, TR0xx, itp. 6. Cennik był składany wraz z ofertą tylko w wersji papierowej. 7. Zamówienia były realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych. 8. Termin ważności dostarczonych implantów nie był krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostarczenia do Zamawiającego. 9. Dostarczane wyroby były sterylne bądź dostarczane w specjalnych kontenerach służących jednocześnie za ich opakowanie w czasie sterylizacji o ile zostało to dopuszczone w opisie Pakietu w Załączniku nr 2 do SIWZ; 10. Na opakowaniu jednostkowym wyrobów dostarczanych jako sterylne była zamieszczana nazwa handlowa, numer katalogowy oraz seria i termin ważności, przed upływem, którego produkt może być bezpiecznie używany. 11. Wyroby do implantacji posiadały trwałe oznaczenia umożliwiające ich identyfikację; 3) Wyroby medyczne do implantacji: 1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia dokumentu zawierającego informacje dotyczące zachowania zaoferowanego implantu w trakcie badań Rezonansem Magnetycznym. Dokument ten musi zawierać w szczególności: a) nazwę handlową implantu; b) wartości Tesli przy której badanie można bezpiecznie wykonać lub informacje o bezwzględnych przeciwwskazaniach lub całkowitym braku przeciwwskazań do wykonywania badań Rezonansem Magnetycznym; c) materiał z jakiego implant wykonano. UWAGA!! Brak powyższego dokumentu będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. 2. W przypadku zaoferowania wyrobów o różnych własnościach magnetycznych należy wskazać ograniczenia dla poszczególnych grup implantów. 4) Zamawiający zastrzega sobie: 1. możliwość zlecenia przeprowadzenia w terminach uzgodnionych ze szpitalem bezpłatnych kursów techniki operacyjnej oferowanych produktów dla personelu sal operacyjnych oraz operatorów szpitala; 2. prawo zamiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach jednego pakietu w zależności od potrzeb, przy zachowaniu cen poszczególnych elementów oraz wartości całego pakietu; 5) Ponadto: 1. Zamawiający dopuszcza podczas realizacji umowy zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów, powstałe w związku ze zmianami modyfikacyjnymi np. dotyczącymi innego miejsca ich wytwarzania, nowej technologii produkcji itp. przy zachowaniu parametrów spełniających wymogi SIWZ i utrzymaniu cen z ofert; Każda zmiana wymaga zawarcia odpowiedniego aneksu do umowy po uprzednim dostarczeniu przez Wykonawcę odpowiedniej dokumentacji analogicznie to tej wymaganej przy składaniu oferty (deklaracje zgodności, certyfikaty CE, katalogi, pliki KATALOG i CENNIK); 2. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w ciągu 5 dni od wezwania plików CENNIK i KATALOG. Pliki powinny być dostarczone na nośniku elektronicznym tj. płytach CD/DVD lub na wskazany adres poczty elektronicznej. Wzór plików oraz instrukcję jego wypełnienia udostępnia Zamawiający. Nie wymaga się podawania w pliku KATALOG kodów kreskowych dla produktów dostarczanych w postaci niejałowej; 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednoczesnego zażądania informacji dotyczących sposobu odczytywania kodów kreskowych zawartych na opakowaniach wyrobów będących przedmiotem dostawy, pozwalających na uzyskanie wiedzy o: kodzie umożliwiającym identyfikację opakowania, danym numerze katalogowym (REF), serii produktu (LOT), nr seryjnym produktu (S/N). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wdrożenia w czasie realizacji umowy systemu komunikacji elektronicznej z Wykonawcą w zakresie wymiany faktur, protokołów przekazania implantów do Banku Implantów, protokołów zużycia z wykorzystaniem kodów zastosowań, a Wykonawca zobowiązuje się do aktywnej współpracy z Zamawiającym przy wdrażaniu ww. systemu. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się ponieść ewentualne koszty rozbudowy swojej infrastruktury informatycznej, jeśli wdrożenie ww. systemu będzie tego wymagać. 5. W przypadku rozbieżności między treścią plików CENNIK i KATALOG ze złożoną ofertą, wiążąca jest treść oferty. Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia braków, poprawy wszelkich nieprawidłowości i niezgodności, tak, aby wersja na nośnikach elektronicznych była zgodna z ofertą. Dostarczane płyty CD/DVD z plikami muszą być trwale i czytelnie opisane (numer postępowania, numery pakietów);. 6) Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenia, że: 1. na wezwanie Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych (licząc od dnia wezwania) dostarczy próbki oferowanych produktów (w ilości określonej przez Zamawiającego), w celu sprawdzenia zgodności ze złożoną ofertą i potwierdzenia spełniania wymagań określonych w SIWZ (Cennik). 2. na wezwanie Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych (licząc od daty wezwania) dostarczy katalogi z kodami oferowanych produktów potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów. Zamawiający wymaga dostarczenia tych dokumentów w wersji pisemnej i na nośniku elektroniczny. W katalogu Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność katalogowych numerów kodowych do określonych pozycji cennika. Zamawiający dopuszcza dostarczenie katalogu w wersji anglojęzycznej; 3. na wezwanie Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych (licząc od daty wezwania) dostarczy Opisy techniki wszczepiania implantów. Zamawiający wymaga dostarczenia tego dokumentu w wersji pisemnej i na nośniku elektronicznym. Zamawiający dopuszcza dostarczenie opisów technik wszczepiania w wersji anglojęzycznej. UWAGA!!! Zamawiający, na stronie internetowej w folderze Załączniki do SIWZ udostępnił pliki (o których mowa w Załączniku nr 6 do SIWZ - Projekt umowy § 5 ust. 8), które będą do wykorzystania po podpisaniu umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1 Implanty do stabilizacji kręgosłupa z dostępu przedniego i tylnego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDTRONIC Poland sp. z o.o., ul. Ostrobramska 101, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150336,00
Oferta z najniższą ceną: 150336,00 / Oferta z najwyższą ceną: 150336,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2 Implanty do stabilizacji kręgosłupa z dostępu tylnego z opcją przezskórną
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NovaSpine sp. z o.o., ul. Piaskowa 31, 55-040 Tyniec Mały, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 96234,48
Oferta z najniższą ceną: 96234,48 / Oferta z najwyższą ceną: 98020,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3 - Implanty do złamań okołoprotezowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRYKER Polska sp. z o.o., ul. Poleczki 35, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61128,00
Oferta z najniższą ceną: 61128,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61128,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4 -Elektrody do neuromonitoringu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDTRONIC Poland sp. z o.o., ul. Ostrobramska 101, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27540,00
Oferta z najniższą ceną: 14738,76 / Oferta z najwyższą ceną: 27540,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet 6 Endoproteza stawu biodrowego z powłoką ceramiczną
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPLANTCAST Polska sp. z o.o., ul. Postepu 21b, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 148230,00
Oferta z najniższą ceną: 148230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 148230,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń izby przyjęć na potrzeby gabinetu zabiegowego Centrum Histeroskopii wraz z wyposażeniem
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025r. z podziałem na części
- Zakup i dostawa mrożonych warzyw i owoców
- Dzierżawa tekstylnych mat wejściowych w Wielkopolskim Centrum Onkologii w Poznaniu, Kaliszu i Pile
- Usługa sprzątania pomieszczeń Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu - oddział w Ostrowie Wielkopolskim oraz oddział w Pile
- Zakup artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów do operacji ortopedycznych - implanty, kotwice
- zakup i dostawy implantów urazowych
- Dostawa implantów ortopedycznych
- Dostawa i depozyt wyrobów do implantacji
- Dostawa sprzętu jednorazowego, implantów ortopedycznych, środków do dezynfekcji maszynowej
- Dostawa Implantów - Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.