Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-24
Warszawa: Konserwacja i naprawa boisk sportowych ze sztuczną nawierzchnią oraz wyposażenia boisk sportowych znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 95827 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa boisk sportowych ze sztuczną nawierzchnią oraz wyposażenia boisk sportowych znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie dotyczy następujących boisk sportowych administrowanych przez Dzielnicę Ursynów m.st. Warszawy: a) Kompleks boisk Orlik, ul. Przy Bażantarni 3, Warszawa W skład kompleksu wchodzą dwa boiska: -Boisko piłkarskie o wymiarach 60 x 30 metrów ze sztuczną trawą, wyposażone w dwie bramki o wymiarach 5 x 2 metry. -Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19 x 32 metry i nawierzchni poliuretanowej. Boisko przeznaczone jest do gry w piłkę koszykową oraz siatkową. Wyposażone jest w dwa kosze do koszykówki oraz montowane w podłożu słupki do siatkówki wraz z siatką i mechanizmem naciągającym. b) Ogólnodostępny kompleks boisk przy ul. Puszczyka 8, Warszawa W skład kompleksu wchodzą trzy boiska: -Boisko piłkarskie o wymiarach 60 x 32 metrów ze sztuczną trawą, wyposażone w dwie bramki o wymiarach 5 x 2 metry. -Dwa boiska do piłki koszykowej o wymiarach 17 x 30 metrów i nawierzchni poliuretanowej. Każde z boisk wyposażone w dwa kosze do koszykówki. c) Boisko wielofunkcyjne w Parku. Im. Jana Pawła II przy ul. Romera, Warszawa Boisko wielofunkcyjne do piłki nożnej w poprzek którego wytyczone są dwa boiska do piłki koszykowej. Wymiary boiska - 52 x 38. Boisko wykonane jest ze sztucznej trawy o wysokości ok. 25 mm z wypełnieniem piaskiem kwarcowym. Wyposażone jest w dwie bramki o wymiarach 3 x 2 oraz cztery kosze do piłki koszykowej. d) Ogólnodostępne boiska do koszykówki przy ul. Dembowskiego (w pobliżu Szkoły Podstawowej nr 322 przy ul. Dembowskiego 4) Boiska do koszykówki - jedno pełnowymiarowe oraz dwa pojedyncze kosze - znajdujące się na nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 34 x 32 metry. W sumie boisko wyposażone jest w cztery kosze do piłki koszykowej 2. W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi: 2.1. Konserwacja boisk sportowych, która odbywać się będzie od dnia podpisania umowy do 1 grudnia 2011 i obejmuje: a)Raz na tydzień szczotkowanie sztucznej nawierzchni boisk piłkarskich (boisko piłkarskie Orlik oraz boisko piłkarskie przy ul. Puszczyka) przy pomocy szczotki trójkątnej/prostokątnej, co ma zapewnić równomierne i optymalne rozłożenie warstwy piasku i/lub granulatu gumowego na nawierzchni. Nawierzchnię należy szczotkować w różnych kierunkach. W przypadku traktora należy upewnić się czy wartość nacisku wywieranego przez koło na nawierzchnię wynosi poniżej 0,75 kg/cm2. b)Raz na dwa tygodnie zamiatanie nawierzchni boisk poliuretanowych (do koszykówki oraz boiska wielofunkcyjnego). c)Raz na miesiąc przegląd boisk pod kątem występowania chwastów na obrzeżach sztucznej nawierzchni i w przypadku ich stwierdzenia usuwanie. Chwasty należy usuwać ręcznie wraz z całym korzeniem, czynność tę należy wykonywać ostrożnie aby nie uszkodzić podłoża. Przy sprzyjających warunkach pogodowych (słońce i brak opadów co najmniej przez trzy dni) chwasty można także usuwać z zastosowaniem herbicydu ulegającego biodegradacji. Do wykonania zabiegu bezwzględnie należy użyć preparatów o jak najmniejszym stopniu szkodliwości dla ludzi, zwierząt i środowiska - zaliczonych do IV klasy wg kryteriów toksyczności, które mogą być stosowane na terenach publicznych i posiadają na etykiecie odpowiedni zapis. d)Dwa razy w roku kompleksowy serwis sztucznej nawierzchni na boiskach do piłki nożnej (boisko w ramach kompleksu Orlik, boisko przy ul. Puszczyka) oraz na boisku wielofunkcyjnym w Parku im. Jana Pawła II przy u. Romera. Kompleksowy serwis przeprowadzony ma być do końca kwietnia oraz do końca września 2011, zmiana terminu możliwa jest w przypadku uniemożliwiających to warunków pogodowych. Uwaga - w przypadku kompleksowej konserwacji boiska piłkarskiego na terenie kompleksu Orlik, przy wjeździe na urządzeń boisko prawdopodobnie konieczne będzie zdjęcie a potem ponowne zamontowanie części ogrodzenia panelowego, aby umożliwić przejazd. W przypadku traktora należy upewnić się czy wartość nacisku wywieranego przez koło na nawierzchnię wynosi poniżej 0,75 kg/cm2. e)Dwa razy w roku dogłębne czyszczenie boisk o nawierzchni poliuretanowej (boiska koszykarskie przy ul. Dembowskiego, boisko wielofunkcyjne w ramach kompleksu Orlik, ul. Przy Bażantarni, dwa boiska piłkarskie na ul. Puszczyka). Dogłębne czyszczenie boisk przeprowadzone ma być do końca kwietnia 2011 oraz do końca września 2011, zmiana terminu możliwa jest w przypadku uniemożliwiających to warunków pogodowych. Czyszczenie i konserwacja twardych nawierzchni syntetycznych (poliuretanowych) odbywać się ma przy zastosowaniu specjalistycznych maszyn do tego celu, które myją nawierzchnię z mchu, glonów, kurzu i innych zanieczyszczeń wtłaczając wodę wraz ze środkiem czyszczącym do samego dna nawierzchni, a następnie odsysają wszystkie brudy z nawierzchni pozostawiając ją czystą i wysuszoną. Zastosowana do konserwacji maszyna czyszcząca powinna również skutecznie i dogłębnie usuwać zabrudzenia przy krawężnikach. Zamawiający zapewni dostęp do energii elektrycznej i sieci wodno-kanalizacyjnej, jedynie w przypadku boisk wymienionych w pkt. II.1.3) 1. pkt a) oraz c) Ogłoszenia. 2.1.1.Kompleksowy serwis sztucznej nawierzchni na boiskach do piłki nożnej, wymieniony w pkt II.1.3) 2.1. pkt d) Ogłoszenia obejmuje: a) Inspekcję stanu murawy pod kątem ewentualnych uszkodzeń wymagających naprawy. b) Czyszczenie boiska z zanieczyszczeń stałych. Wszystkie zanieczyszczenia, które znajdują się na płycie boiska takie jak liście, kamienie, szyszki, kurz muszą zostać usunięte. c) Spulchnienie górnej warstwy wypełnienia. Zbita i zagęszczona wsypka musi być rozbita i spulchniona za pomocą specjalnego urządzenia. d) Czyszczenie wypełnienia z granulatu gumowego - materiał wyciągnięty podczas spulchniania musi być oczyszczony. e) Dokładne szczotkowanie boiska - sztuczna murawa jest szczotkowana w celu podniesienia włókien trawy. Podczas szczotkowania zbierana są również drobne zanieczyszczenia, a włókna trawy prostowane. Poprzez szczotkowanie boiska granulat zostaje rozmieszczony na całej powierzchni. f) Dosypanie granulatu gumowego SBR lub EPDM do nawierzchni boiska ze sztuczną nawierzchnią, równomierne uzupełnienie i rozprowadzenie granulatu na całej powierzchni do odpowiedniego poziomu, zapewniającego komfort użytkowania boiska. g) Ponowne czesanie włókien trawy i równanie nawierzchni po uzupełnieniu wypełnieniem gumowym. 2.1.2.Kompleksowy serwis sztucznej nawierzchni na boisku wielofunkcyjnym wymieniony w II.1.3) 2.1. pkt d) Ogłoszenia obejmuje: a) Inspekcję stanu murawy pod kątem ewentualnych uszkodzeń wymagających naprawy. b) Czyszczenie boiska z zanieczyszczeń stałych. Wszystkie zanieczyszczenie, które znajdują się na płycie boiska takie jak liście, kamienie, szyszki, kurz muszą zostać usunięte. c) Dokładne szczotkowanie boiska - sztuczna murawa jest szczotkowana w celu podniesienia włókien trawy. Podczas szczotkowania zbierane są również drobne zanieczyszczenia, a włókna trawy prostowane. Poprzez szczotkowanie boiska piasek kwarcowy zostaje rozmieszczony na całej powierzchni. d) Dosypanie piasku do nawierzchni boiska, równomierne rozprowadzenie piasku na całej powierzchni, do odpowiedniego poziomu zapewniającego komfort użytkowania boiska. e) Ponowne czesanie włókien trawy i równanie nawierzchni po uzupełnieniu piaskiem kwarcowym. 2.2. Konserwacja i naprawa urządzeń wyposażenia boisk sportowych, naprawa nawierzchni boisk - zakres czynności, który obejmuje: a)Odbywającą się raz w tygodniu kontrolę wizualną i funkcjonalną poszczególnych elementów wyposażenia boisk b)Bieżące usuwanie usterek oraz montaż elementów w tym - ponowny montaż oderwanych lub uszkodzonych elementów wyposażenia. Dotyczy to zarówno: wymiany uszkodzonych siatek w bramkach i siatek oraz łańcuchów zawieszonych na koszach, wymiany czy naprawy innych elementów bramek i koszy czy zestawu do siatkówki (pasowanie elementów, dokręcanie śrub, uzupełnianie brakujących śrub i nakrętek, ponowne przytwierdzanie do podłoża w przypadku rozluźnienia się konstrukcji bramek, wymiana uszkodzonych obręczy do koszykówki). Usuwanie i montaż elementów odbywać się powinien narzędziami podręcznymi i elektronarzędziami zasilanymi akumulatorami. Siatki do koszy i do bramek przekazuje zamawiający (nie dotyczy łańcuchów do koszy zlokalizowanych na boisku wielofunkcyjnym w Parku im. Jana Pawła II). Uszkodzone elementy wyposażenia sportowego które mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników należy niezwłocznie zabezpieczyć przed dostępem osób trzecich, w tym przede wszystkim dzieci i młodzieży. Powinny one zostać zdemontowane lub tak zabezpieczone, aby nie stanowiły zagrożenia dla życia i zdrowia ludzi. c)Przegląd stanu technicznego nawierzchni boisk d)Naprawę ewentualnych uszkodzeń - łączenie szwów łączących nawierzchnię, przyklejanie odklejającej się nawierzchni, przyklejanie i uzupełnianie linii boisk. Wykonawca jest zobowiązany raz na miesiąc przesyłać Zamawiającemu emailem raport w którym przedstawi czynności związane z ewentualną naprawą urządzeń oraz nawierzchni. Raport powinien być zaopatrzony w datę wykonania kontroli na danym obiekcie oraz przeglądu stanu technicznego nawierzchni boisk, a także zawierać opis wykonanych drobnych napraw, zabezpieczeń i demontaży, a także informacje o zaistniałych uszkodzeniach, usterkach, itp. Dotyczy to wszystkich boisk. W sytuacji gdy w danym miesiącu nie dokonano usunięcia usterek lub naprawy uszkodzeń raport powinien być zaopatrzony w datę wykonania kontroli na danym obiekcie oraz przeglądu stanu technicznego nawierzchni boisk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.90 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 złotych 2.Wymagania dotyczące wnoszenia wadium: Wadium wniesione w formach określonych w ppkt od 19.2.2. do 19.2.5 SIWZ - musi zawierać zobowiązanie, zgodne z art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium: 1. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto w odniesieniu do gwarancji wadialnych, zastrzega się, iż z ich treści musi wynikać, że ma ona charakter bezwarunkowy, nieodwołalny, a suma gwarancyjna płatna jest na pierwsze żądanie. 3. Pozostałe wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 19 SIWZ
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) lub wykonuje2 co najmniej: jedną usługę polegającą min. na - konserwacji boisk sportowych ze sztuczną nawierzchnią - świadczoną co najmniej przez okres 5-ciu miesięcy. UWAGA! 1 Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie. 2 W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku realizacji tzn. jest wykonywana w ramach jednej umowy, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert Wykonawca wykonał usługę polegającą min. na - konserwacji boisk sportowych ze sztuczną nawierzchnią - świadczoną co najmniej przez okres 5-ciu miesięcy, a dokument, o którym mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia (np. referencja) potwierdzi, że usługa wykonywana jest należycie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu oraz dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia oraz dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie: 1. Zmiany terminu wykonania zamówienia określonego w pkt 6. SIWZ z powodu: - zamówień dodatkowych, zamiennych. 2. Zmiany terminu wykonania prac określonego odpowiednio w pkt 4.2.1. d) SIWZ oraz pkt 4.2.1. e) z powodu: -przedłużenia się procedury przetargowej, a w szczególności: w sytuacji wniesienia środków ochrony prawnej. W takim przypadku termin wykonania przesuwa się o czas przedłużenia; - zamówień dodatkowych, zamiennych. 3.Zmiana kadry, tj. osób odpowiedzialnych odpowiednio za: realizację przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, nadzór ze strony Zamawiającego, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, przy czym w odniesieniu osoby kierującej pracami ze strony Wykonawcy. 4.Zmniejszenia wynagrodzenia z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji z wykonania części zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 333.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2011 godzina 09:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, ZESPÓŁ SPORTU I REKREACJI, POK. NR 551.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-ORLIK 2012" w Zielonczynie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" i modernizacja bieżni okrężnej wraz z zintegrowaną z nią bieżnią prostą w Kolbudach przy ul. Wybickiego.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - ORLIK 2012" w miejscowości Tymowa
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" przy Zespole Szkół w Nienadowej" w ramach dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Zespole Szkół nr 2 w Lubinie ul. Szpakowa 1"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012 w Czestkowie" - edycja 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.