To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-12
Ogłoszenie nr 95838 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.
Pruszków: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Lipowej 31 w Pruszkowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 72961-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Kraszewskiego
,
05800
Pruszków, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
227 587 244, faks
, e-mail
bzp@miasto.pruszkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pruszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Lipowej 31 w Pruszkowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac: 1. Docieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie tynku mineralnego, malowanie farbą silikonową, 2. Ułożenie płytek klinkierowych do wys. 200 cm oraz pomalowanie farbą antygraffiti, 3. Ocieplenie ścian w poziomie cokołu (wys. 30 cm od poziomu terenu), 4. Ocieplenie ścian fundamentowych oraz wymiana izolacji fundamentu, 5. Ocieplenie stropodachu, pokrycie dachu papą termozgrzewalną, 6. Ocieplenie poddasza nieużytkowego, 7. Remont wywiewek, 8. Remont kominów, 9. Remont attyki, 10. Ocieplenie gzymsów, 11. Remont płyty balkonowej, 12. Remont balustrad, 13. Wymiana drzwi zewnętrznych, 14. Wymiana okien, 15. Likwidacja luxferów, 16. Wymiana zewnętrznych krat okiennych , 17. Remont schodów zewnętrznych (elewacje E-1A, E-1B, E-2A, E-2B), 18. Remont daszków nad wejściami do budynku (Elewacje E-1B, E-2B), 19. Remont daszka (elewacja E-1A), 20. Remont daszka (elewacja E-1A), 21. Wymiana obróbek blacharskich, 22. Wymiana rynien i rur spustowych na nowe z blachy stalowej ocynkowanej , 23. Wymiana oświetlenia zewnętrznego budynku, 24. Wyniesienie na docieplenie otworów wentylacyjnych i zabezpieczenie kratkami stalowymi, 25. Demontaż kamer, tablic i innych drobnych elementów znajdujących się na elewacji oraz ponowny montaż po zakończeniu prac dociepleniowych, 26. Wymiana zwodów pionowych o średnicy 8 mm, 27. Montaż uchwytów na flagi, 28. Wymiana instalacji c.o., naprawa tynków wraz malowaniem wnęk pod grzejnikami (demontaż i montaż obudów grzejników), 29. wykonanie instalacji odprowadzającej wody deszczowe do sieci na terenie szkoły, 30. Utwardzenie nawierzchni na terenie szkoły, 31. Nasadzenia drzew i krzewów: jodła kalifornijska o obwodzie pnia 15 cm szt 1, cis o powierzchni krzewu 1,5 m2 szt 1, świerk pospolity o obwodzie pnia 13 cm szt 2, krzewy o powierzchni 1m2 szt. 1. 32. Wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach 2,4x2,8m z trwałych materiałów wg załącznik nr 1 do SIWZ oraz jej montaż niezwłocznie po rozpoczęciu robót budowlanych. 33. Wykonanie tablicy pamiątkowej o wymiarach 30x40cm wg. załącznika nr 6 do SIWZ. 34. Wykonanie remontu budynku harcówki wg załączonego przedmiaru robót. Kolorystyka budynku harcówki powinna być zgodna z przyjętą w budynku szkoły. 35. Podczas prowadzonych prac należy zabezpieczyć wszystkie wejścia do budynku (np. daszkiem ochronnym systemowym) oraz zastosować pełne pokrycie rusztowań siatką ochronną w celu zminimalizowania uciążliwości związanych z pracami remontowymi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45421000-4,
45410000-4,
45442100-8,
45450000-6,
45443000-4,
45431000-7,
45261000-4,
45421147-6,
45331100-7,
45233200-1,
45232130-2,
45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 2398500,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Zakup i dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Bieżące utrzymanie zieleni na terenie powiatu pruszkowskiego
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w zabytkowym budynku pałacyku Potulickich - Urzędu Stanu Cywilnego w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.