eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikCzęść 1druk i dostawa materiałów reklamowych typuprogramy, plakaty, ulotki, teczki ofertowe, wizytówki część 2. druk i dostawa bannerów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-18

Rybnik: Część 1: druk i dostawa materiałów reklamowych typu: programy, plakaty, ulotki, teczki ofertowe, wizytówki część 2. druk i dostawa bannerów
Numer ogłoszenia: 95858 - 2016; data zamieszczenia: 18.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Ziemi Rybnickiej , Plac Teatralny 1, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 4222132, 4223235, faks 32 42 22132 wew. 110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrziemirybnickiej.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1: druk i dostawa materiałów reklamowych typu: programy, plakaty, ulotki, teczki ofertowe, wizytówki część 2. druk i dostawa bannerów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: określone w opisie Części 1 i Części 2 w dalszym tekście ogłoszenia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.teatrziemirybnickiej.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Ziemi Rybnickiej 44-200 Rybnik, Plac Teatralny 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Teatr Ziemi Rybnickiej 44-200 Rybnik, Plac Teatralny 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk i dostawa materiałów reklamowych typu: programy, plakaty, ulotki, wizytówki, teczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. druk i dostawa materiałów reklamowych typu: programy, plakaty, ulotki, teczki ofertowe, wizytówki wg wymagań poniżej: 1.1. programy Wydań: min. 2 maks. 4 nakład: 5 tysięcy egzemplarzy jednego wydania programu format: 396x210 mm., papier: biały obustronnie powlekany, kreda mat 150 g. kolor: pełny kolor obustronnie 4 na 4 składanie: w Z, falcowane na cztery 1.2. programy wydań: min 8 maks. 11 nakład: 5 tysięcy egzemplarzy jednego wydania programu format: 495x210 mm., papier: biały obustronnie powlekany, kreda mat 150 g., kolor: pełny kolor obustronnie 4na4 składanie: w Z, falcowane na pięć 1.3. plakaty wydań: min. 20 maks. 26 nakład jednego wydania: 1) format B1 - 50 sztuk 2) format B2 - 100 sztuk papier: kreda błysk 150 g kolor: pełny kolor jednostronnie 4 na 0 1.4. plakaty wydań: 2 nakład jednego wydania: 500 szt. format B1 papier: kreda błysk 150 g kolor: pełny kolor jednostronnie 4 na 0 1.5. ulotki informacyjne wydań min. 13 maks. 17 nakład jednego wydania: 100 sztuk format netto: 297x210 mm papier: biały obustronnie powlekany, kreda mat 250 g., kolor: pełny kolor obustronnie 4 na 4 składanie: w C, 2 bigi 1.6. teczki ofertowe wydań: 1 nakład: 500 sztuk format: A4 (format papieru netto: 484x332 mm) grzbiet 1 mm papier: kreda mat 350 g kolor: pełny kolor jednostronnie 4 na 0 uszlachetnienie: folia mat 1.7. wizytówki wydań: 1 nakład: 800 sztuk- 4 wzorów forma: karto biały matowy obustronnie powlekany 350 g kolor: pełny kolor obustronnie 4 na 4 powlekane laminatem matowym obustronnie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk i dostawa bannerów reklamowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. druk i dostawa bannerów reklamowych 1.1. druk na bannerach frontlit pro + zgrzewanie i oczkowanie Nakład: min. 50 szt. maks 60 szt format: 2,35 m na 1,30 m Nadruk: jednostronny Kolor: pełny Grubość: 510 gra na 1m 2 1.2. druk na bannerach frontlit pro + zgrzewanie i oczkowanie i lub tunel nakład: min. 18 szt. (6 wydań po 3 szt.) maks. 30 szt (10 wydań po 3 szt) format: 6 m na 1 m nadruk: dwustronny - technologia druku dwustronnego do uzgodnienia kolor: pełny grubość: 510 gram na 1 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.