Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-29
Stalowa Wola: na dostawę ambulansu typu C oraz noszy głównych z transporterem dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 95875 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny , ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, faks 015 8433201, 8433397.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiatstalowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na dostawę ambulansu typu C oraz noszy głównych z transporterem dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: na dostawę ambulansu typu C oraz noszy głównych z transporterem dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w ramach zadań: Zadanie nr 1 Dostawa ambulansu sanitarnego typu C* Zadanie nr 2 Dostawa noszy głównych z transporterem*.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedkłada - oświadczenie z art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ (w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy PZP)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawia a)oświadczenie z art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 (w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy PZP) b)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wg Załącznika nr 6 c) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, o których mowa w Załączniku nr 6
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedkłada - oświadczenie z art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ (w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy PZP)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedkłada - oświadczenie z art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ (w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy PZP)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedkłada - oświadczenie z art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ (w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy PZP)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca przedstawi w ofercie: - Opis przedmiotu zamówienia z potwierdzeniem wszystkich, wymaganych przez Zamawiającego parametrów (parametry graniczne muszą mieć potwierdzenie w aktualnych, oficjalnych dokumentach dotyczących samochodu i noszy które muszą być dołączone do oferty - wg Załącznika nr 1, - oświadczenie o spełnianiu wymogów prawnych dla oferowanego ambulansu, zgodnie z Załącznikiem nr 7-dot. Zadania nr 1 - kopię homologacji na pojazd skompletowany lub inne dokumenty umożliwiające rejestrację ambulansu jako M1/pojazd specjalny-karetka sanitarna (przy dostawie wraz z fakturą i kartą pojazdu) -dot. Zadania nr 1 - świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania, zgodnie z obowiązującym prawem polskim tj. Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. Ustaw z 2010 roku Nr 107, poz. 679 z późn. zmianami) :(deklaracje zgodności, CE, wpis do rejestru wyrobów medycznych), dla oferowanego sprzętu medycznego - przedział medyczny i wyposażenie sprzętowe oraz nosze główne z transporterem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Parametry Techniczne - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli
ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola
Dział Zam.Publ. i Zaop., pok nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola Dział Zam.Publi. i Zaop., pok nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: oferta złożona przez Wykonawcę będzie spełniać wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym Wykonawca: - dostarczy przedmiot zamówienia do Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli na własny koszt i ryzyko, w terminie do ośmiu tygodni od daty podpisania umowy - dysponuje autoryzowanym serwisem dla oferowanego w postępowaniu przedmiotu zamówienia - zapewni wymagane warunki gwarancji i serwisu, o których mowa w Załączniku nr 1 oraz zaakceptuje termin zapłaty 30 dni , licząc od daty dostawy, otrzymania faktury VAT i podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Dostawa ambulansu sanitarnego typu C*.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Dostawa ambulansu sanitarnego typu C*.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry Techniczne - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Dostawa noszy głównych z transporterem*.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Dostawa noszy głównych z transporterem*.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry Techniczne - 10
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Budowa hali sportowej z boiskiem wielofunkcyjnym przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Stalowej Woli.
- Usługi cateringowe na potrzeby projektu, wydarzenia jedno, dwudniowe (usługi w lokalu).
- Usługi przygotowania oraz dostawy całodziennego wyżywienia dla pacjentów Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- Usługi cateringowe na potrzeby projektu, wydarzenia jedno, dwudniowe.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1008R Modliborzyce - Rzeczyca Długa od km 27+505 do km 28+787,5 w m. Rzeczyca Długa.
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi, według ustalonych prawem wzorów w dniu dostawy, dla Urzędu Miejskiego w Łomży"
- Remont kanału diagnostycznego oraz ławy pomiarowej na Stacji Kontroli Pojazdów SP ZOZ WSPR w Białymstoku wraz z dostawą i montażem urządzenia do wymuszania szarpnięć kołami jezdnymi
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego 2+1
- Zakup samochodu osobowego
- Zakup samochodu BUS 8+1
- Dostawa dwóch używanych samochodów ciężarowych typu ciągnik siodłowy.
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.