Ogłoszenie z dnia 2017-01-17
Ogłoszenie nr 9587 - 2017 z dnia 2017-01-17 r.
Płońsk: Usługa oświetleniowa (konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 376335
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, krajowy numer identyfikacyjny
13037784700000, ul.
ul. Płocka
39,
09100
Płońsk, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
236 622 691, faks
023 663 13 40, e-mail
zp@plonsk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa oświetleniowa (konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AZ.ZP.271.10.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa oświetleniowa (konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego). 1. Czynności związane z utrzymaniem urządzeń oświetleniowych i cykliczność zabiegów wykonywane będą stosownie do: 1) Przepisów prawa budowlanego, 2) Instrukcji Eksploatacji Urządzeń Oświetlenia Zewnętrznego opracowanej przez Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej (PTPiREE). 2. Utrzymanie urządzeń oświetleniowych obejmuje niezbędne czynności eksploatacyjne i konserwacyjne, a w szczególności: 1) oględziny i przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, 2) wymianę uszkodzonych źródeł światła, 3) pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami, 4) wymianę uszkodzonych słupów i wysięgników nie nadających się do dalszej eksploatacji stanowiących własność Wykonawcy, 5) wymianę uszkodzonych opraw, 6) wymianę uszkodzonych tablic i szafek, 7) naprawę uszkodzonych odcinków linii napowietrznych i kablowych, 8) wymianę uszkodzonych elementów zasilania i sterowania oświetleniem, 9) podwieszanie zerwanych przewodów, 10) wymianę uszkodzonych opraw, oprawek, stateczników, kondensatorów, 11) wymianę uszkodzonych wysięgników, tabliczek słupowych, drzwiczek wnękowych latarń, 12) likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, 13) dyspozycyjność i dozór techniczny nad urządzeniami oświetleniowymi, 14) utrzymanie czystości opraw oświetleniowych, zgodnie z zakresem ustalonym przez zamawiającego i skonsultowanym z wykonawcą każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywanych robót, 15) prowadzenie rejestru zdarzeń z czynności wymienionych w pkt. 1)-14) załączanego każdorazowo do wystawionej przez Wykonawcę miesięcznej faktury. 3. Wykonawca zobowiązany jest usunąć zagrożenie powstałe w wyniku awarii której skutki stanowią zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia (zagrożenie porażeniem lub pożarem, utrudnienia w ruchu ulicznym) niezwłocznie od powiadomienia Wykonawcy, nie później niż w ciągu 24 godzin. Postanowienie to nie dotyczy nieczynnych pojedynczych punktów świetlnych. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawarty jest w istotnych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50232100-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT192864.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 237291.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1) ppkt a) i b) ustawy Pzp.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z ustawą z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t.jedn. z 2016 r. Dz.U. poz. 446 ze zmianami) obowiązkiem Gminy Miasto Płońsk jest finansowanie zadań własnych w zakresie oświetlenia ulic, placów i dróg znajdujących się na terenie gminy. Na terenie Gminy Miasto Płońsk istnieje 1 435 szt. punktów świetlnych, z czego 95,89 % tj. 1 376 szt. stanowi własność ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o. z siedzibą 81-855 Sopot, ul. Rzemieślnicza 17/19, a pozostałych 59 szt. jest własnością Gminy Miasto Płońsk. Aby realizować usługi w zakresie oświetlenia ulic, dróg i placów znajdujących się na terenie Gminy Miasto Płońsk, Zamawiający musi posiadać zgodę właściciela sieci oświetleniowej na świadczenie usługi konserwacji oświetlenia ulicznego, przez innego wykonawcę niż ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o. Ww. Właściciel nie wyraził zgody na prowadzenie konserwacji oświetlenia drogowego przez inne podmioty. Zróżnicowanie techniczne i własnościowe majątku oświetleniowego jest uzależnione od warunków lokalnych i rozwoju sieci w przyszłości. Przeważająca liczba punktów oświetleniowych jak i urządzeń sterowniczych stanowi majątek ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o. i nie jest instalacją wyodrębnioną w zakresie dostępności do układów sterowania. Większość szaf sterowniczych, usytuowanych jest w rozdzielniach nn stacji transformatorowych. Sytuacja ta powoduje konieczność dokonywania przez służby ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o. stosownych dopuszczeń do pracy, polegających na wyłączeniu napięcia, przygotowania miejsca pracy wraz z ponownym załączeniem urządzeń do sieci, celem jej bezpiecznego wykonywania. Wykazany stan faktyczny i prawny wskazuje na spełnienie przesłanek, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 1a i 1b ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze i z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów.
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Ulepszenie usług wodno-ściekowych na terenie Gminy Płońsk - poprawa wydajności stacji
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań, DZP.261.27.2024
- Zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym.
- Usługi ochrony fizycznej i mienia Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku, DZP.261.28.2024
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.