eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaDostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-07

Częstochowa: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 95906 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Częstochowie , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie następującego sprzętu komputerowego: komputery - 9 szt., monitory - 9 szt., drukarki - 4 szt., urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., oprogramowanie (Microsoft Windows VISTA Business PL OEM 32 Bit - 8 szt.., Microsoft Office 2007 Basic PL OEM - 5 szt., Microsoft Word 2007 - 7 szt., Microsoft Office 2007 Professional PL OEM - 1 szt), notebook - 4 szt. Parametry wszystkich urządzeń szczegółowo opisane są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 33.19.51.00 - Monitory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: brak

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent składający ofertę musi spełniać opisane poniżej wymagania: Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać wymagania art. 22 ust. 1 w/w ustawy, Prowadzić działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem Ocena spełnienia w/w warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdziele II i III SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 ustawy Prawo zamówień publicznych 2)Druk oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3)Formularz cenowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 4)Dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Umowa regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie 6)Projekt umowy zaakceptowany (zaparafowany) przez oferenta (załącznik nr 4 do SIWZ). 7)Szczegółowa specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu (do każdego urządzenia)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.powiat.pl, www.powiat-czestochowski.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa e-mail: przetargi@czestochowa.powiat.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa (pok. 101, I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.