Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-18
Katowice: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na terenie miasta Katowice w 2016r
Numer ogłoszenia: 95928 - 2016; data zamieszczenia: 18.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach , ul. Józefy Kantorówny 2a, 40-381 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 256 99 01, faks (032) 256 98 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.katowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na terenie miasta Katowice w 2016r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na terenie miasta Katowice w 2016r w zakresie: CZEŚĆ I: Obsługa energetyczna imprez plenerowych przy ul. Mariackiej; CZEŚĆ II: Obsługa energetyczna imprezy w dzielnicy Szopienice; CZEŚĆ III: Obsługa energetyczna imprez plenerowych w rejonie Placu Wyzwolenia w Katowicach; CZEŚĆ IV.; Obsługa energetyczna imprez w Parku Powstańców Śląskich. CZEŚĆ V. Obsługa energetyczna imprezy pn. Tour de Pologne w Katowicach; CZEŚĆ VI. Obsługa energetyczna imprez plenerowych na n/w lokalizacjach: -w Parku Kościuszki, -w Parku Zadole,.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-4, 79.95.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: część I - 900,00zł; część II - 350,00zł; część III -1.400,00zł; część IV - 1.500,00zł; część V- 950,00zł; część VI- 600,00zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie - tzn., że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z należytą starannością; Dotyczy wszystkich Części: -Co najmniej dwa zamówienia obejmujące wykonanie kompleksowej obsługi imprez plenerowych pod kątem energetycznym, potwierdzone stosownymi referencjami.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie n/w sprzętem tj: Część I, II, III, IV i VI: -Co najmniej jednym podnośnikiem montażowym PHM; -Co najmniej jednym samochodem dostawczym; -Co najmniej jednym samochodem skrzyniowym; - Co najmniej jedna przyczepa do przewożenia kabli; -Co najmniej dwoma środkami łączności (telefon stacjonarny, tel. komórkowy) dostępnymi całą dobę w dni robocze i święta. Część V: -Co najmniej dwoma samochodami dostawczymi; -Co najmniej jednym samochodem skrzyniowym; - Co najmniej jedna przyczepa do przewożenia kabli; -Co najmniej dwoma środkami łączności (telefon stacjonarny, tel. komórkowy) dostępnymi całą dobę w dni robocze i święta. -Co najmniej piętnastoma agregatami prądotwórczymi o mocy co najmniej 10 kVA; -Co najmniej dwoma agregatami prądotwórczymi o mocy co najmniej 150 kVA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I, II, III, IV i VI: -co najmniej 4 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacji E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych; -co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji D uprawniające do dozoru oraz eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych;. Część V -co najmniej 10 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacji E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych; -co najmniej 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacji D uprawniające do dozoru oraz eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych;.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w kwocie co najmniej 50.000,00zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymagane w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Czas przystąpienia do realizacji usług - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem: Zmiana umowy może nastąpić: a) w przypadkach opisanych w umowie, b) co do nieistotnych postanowień umowy, lub c) co do innych istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, w szczególności o ile jest to konieczne i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. W szczególności zmiana umowy może nastąpić w przypadku: a) zmiany terminu realizacji zamówienia (może ulec zmianie tylko na podstawie obiektywnych przesłanek - zaakceptowanych przez Zamawiającego), b) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, c) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, d) zmiany stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującym w danym okresie rozliczeniowym, e) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, f) Zmiany za zgodą zamawiającego, artykułu o równoważnych cechach lub lepszych w przypadku niedostępności towaru na rynku
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzum.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego - Pawilon C pok. Nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 09:55, miejsce: W siedzibie zamawiającego - Pawilon C pok. Nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na terenie miasta Katowice w 2016r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na terenie miasta Katowice w 2016r w zakresie: CZEŚĆ I: Obsługa energetyczna imprez plenerowych przy ul. Mariackiej;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-4, 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas przystąpienia do realizacji usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na terenie miasta Katowice w 2016r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na terenie miasta Katowice w 2016r w zakresie: CZEŚĆ II: Obsługa energetyczna imprezy w dzielnicy Szopienice;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.31.00-4, 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas przystąpienia do realizacji usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na terenie miasta Katowice w 2016r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na terenie miasta Katowice w 2016r w zakresie: CZEŚĆ III: Obsługa energetyczna imprez plenerowych w rejonie Placu Wyzwolenia w Katowicach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-4, 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas przystąpienia do realizacji usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na terenie miasta Katowice w 2016r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na terenie miasta Katowice w 2016r w zakresie: CZEŚĆ IV.; Obsługa energetyczna imprez w Parku Powstańców Śląskich..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-4, 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas przystąpienia do realizacji usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na terenie miasta Katowice w 2016r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na terenie miasta Katowice w 2016r w zakresie: CZEŚĆ V. Obsługa energetyczna imprezy pn. Tour de Pologne w Katowicach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-4, 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas przystąpienia do realizacji usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na terenie miasta Katowice w 2016r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na terenie miasta Katowice w 2016r w zakresie: CZEŚĆ VI. Obsługa energetyczna imprez plenerowych na n/w lokalizacjach: -w Parku Kościuszki, -w Parku Zadole,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-4, 79.95.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas przystąpienia do realizacji usług - 20
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego"
- Zakup subskrypcji pakietu biurowego i usług zarządzania urządzeniami oraz tożsamością użytkowników na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
- Organizacja i realizacja badania sondażowego: Sytuacja zatrudnieniowa w barometrowych zawodach deficytowych prognozowanych na rok 2025 w województwie śląskim.
- Usługa wynajmu, montażu oraz kompleksowa obsługa atestowanej konstrukcji scenicznej w ramach wydarzenia z okazji urodzin miasta "Kocham Katowice 2025"
- ZP/20/25 "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- Dostawa mebli i wyposażenia sal nauki przedmiotów zawodowych w ZS nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji i realizacji 2-dniowego wyjazdu studyjnego do województwa kujawsko-pomorskiego szlakiem gospodarstw opiekuńczych [...]
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Organizacja wydarzenia pn. Nocny Szlak Kulinarny w Gorzowie Wielkopolskim
- Bieżące utrzymanie obwodów oświetleniowych pozostających na majątku Miejskiego Zarządu Dróg w Częstochowie na okres 12 miesięcy
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- DOSTAWA POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO WYPEŁNIONYCH MATERIAŁEM ZMIENNOFAZOWYM (PCM) DO MAGAZYNU CIEPŁA
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.