eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeŚwiadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz odpadów medycznych, nr sprawy EO/14PN/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Zabrze: Świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz odpadów medycznych, nr sprawy EO/14PN/2010
Numer ogłoszenia: 95939 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu , ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz odpadów medycznych, nr sprawy EO/14PN/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych związanych z działalnością podmiotu - rocznie około 1620 m3. 2. Świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów medycznych klasyfikowanych w grupie 18 zgodnie z katalogiem odpadów, stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001 r., Nr 112, poz. 1206) - rocznie około 14 400 kg..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.52.00.00-8, 90.52.40.00-6, 90.52.44.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w części II.1.a tj. posiadania uprawnień, ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 oraz dokumentów o których mowa w części III.1.g i h tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów wydane w formie decyzji przez organ, o którym mowa w art. 26 ustawy z 27.04.2001 r. o odpadach oraz zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane w formie decyzji przez organ, o którym mowa w art. 28 ustawy z 27.04.2001 r. o odpadach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w części II.1.b tj. wiedzy i doświadczenia, ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części III.1.f. tj. na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (należy wykazać co najmniej jedną usługę), odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniej niż: - Pakiet nr 1 - 45 000 PLN; - Pakiet nr 2 - 30 000 PLN; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentem/dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w części II.1.c tj. potencjału technicznego, ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 Ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w części II.1.c tj. osoby zdolne do wykonywania zamóweinia, ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 Ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w części II.1.d tj. sytuacji ekonomicznej i finansowej, ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w części III.1.i tj. na podstawie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: i). nie niższą niż 60.000,00 zł w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę wyłącznie na pakiet nr 1 ii). nie niższą niż 40.000,00 zł w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę wyłącznie na pakiet nr 2 iii). nie niższą niż 100.000,00 zł w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na pakiet nr 1 oraz pakiet nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty wymagane b) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu d) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ, e) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w z art. 24 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 5 do SIWZ f) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (należy wykazać co najmniej jedną usługę), odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniej niż: - Pakiet nr 1 - 45 000 PLN; - Pakiet nr 2 - 30 000 PLN z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentem/dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. g) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów wydane w formie decyzji przez organ, o którym mowa w art. 26 ustawy z 27.04.2001 r. o odpadach h) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane w formie decyzji przez organ, o którym mowa w art. 28 ustawy z 27.04.2001 r. o odpadach i) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: i. nie niższą niż 60.000,00 zł w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę wyłącznie na pakiet nr 1 ii. nie niższą niż 40.000,00 zł w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę wyłącznie na pakiet nr 2 iii. nie niższą niż 100.000,00 zł w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na pakiet nr 1 oraz pakiet nr 2 UWAGA: Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne zezwolenia, o których mowa powyżej w cz. XII pkt 1 lit. g) i h). W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy upłynie termin, na który zostało wydane zezwolenie Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać nowe w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy. Zamawiający wymaga również, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, o której w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Dokumenty dodatkowe wymagane od Wykonawców : § Załącznik nr 1 do SIWZ: Formularz ofertowy § Załącznik nr 3: Wykaz czynności, które będą wykonywać podwykonawcy lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia § Załącznik nr 6 do SIWZ: Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1 powyżej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelką korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem. Z tego względu należy w ofercie wyraźnie wskazać pełnomocnika reprezentującego Wykonawców oraz podać adres do doręczeń. 3) W przypadku, kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4) W przypadku, kiedy kilku Wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) dokumenty wymienione w cz. III pkt 1 lit. a), b) i c) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w z art. 24 ust. 1 Ustawy d) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie z art. 22 Ustawy e) wspólny formularz ofertowy wraz z wszystkimi wymaganymi przez Zamawiającego załącznikami podpisany przez ustanowionego pełnomocnika, f) inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotną zmianę postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w razie: - zmiany osób upoważnionych do kontaktów; - zmiany rachunku bankowego i innych danych stron; - zmiany okresu realizacji umowy; - zmiany terminu rozpoczęcia i/lub terminu zakończenia realizacji umowy; - zmiany wynagrodzenia o wzrost minimalnego wynagrodzenia za płace; - konieczności zmiany ceny ofertowej netto, na wypadek podania przez Wykonawcę w ofercie nieprawidłowej stawki podatku VAT oraz konieczności zmiany w takiej sytuacji stawki podatku VAT wskazanej przez Wykonawcę w ofercie; - konieczności zmiany ceny ofertowej brutto w sytuacji, gdy zmiana stawki podatku VAT będzie wynikała ze zmiany przepisów prawa, a nie z zastosowania nieprawidłowej stawki podatku VAT przez Wykonawcę; - gdy w toku realizacji Umowy wystąpią zmiany stanu prawnego uniemożliwiające wykonywania Umowy na dotychczasowych warunkach; - wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika-zabrze.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ul. M. Skłodowskiej-Curie 10 41-800 Zabrze Pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu ul. M. Skłodowskiej-Curie 10 41-800 Zabrze Sekretariat Dyrekcji (budynek administracji).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 2.Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców: 2.1. Warunki przedmiotowe dla Wykonawców realizujących odbiór odpadów medycznych: a) odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy i będzie odbywał się na podstawie karty przekazania odpadów, podpisanej przez obydwie strony. b) dostarczenie do siedziby Zamawiającego wagi celem prowadzenia ewidencji odpadów. Waga pozostanie w siedzibie Zamawiającego na czas obowiązywania umowy, c) dostarczanie pustych pojemników oraz wymiana pojemników uszkodzonych lub zniszczonych na swój koszt, d) sporządzanie karty przekazania odpadów. Każdy odbiór musi być potwierdzony Kartą przekazania odpadu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów z dnia 14 lutego 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 30 poz. 213). e) odbieranie odpadów w godzinach 7.30 - 14.30, co 48 godzin f) wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z przekazanymi odpadami, a także obowiązki obciążające Zamawiającego wynikające z właściwych przepisów prawa, w szczególności z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) , g) wyposażanie Zamawiającego w pojemniki do gromadzenia odpadów medycznych o pojemności 360 litrów (o wymiarach: głębokość maksymalna 80 cm, szerokość maksymalna 60 cm) co 48 godzin w ilości 6 sztuk h) dostarczanie, na wniosek Zamawiającego, pojemników na inne odpady medyczne np.: amputowane organy, części ciała itp., o pojemności ustalonej każdorazowo ze Zleceniodawcą /dotyczy pakietu nr 2- odpadów medycznych/, i) wyposażenie Zamawiającego w pojemniki do transportu odpadów z miejsca ich powstawania (oddział/komórka organizacyjna) do miejsca ich magazynowania w ilości 9 sztuk o pojemności 120 litrów. Zamawiający wymaga, aby pojemniki były nieużywane i wykonane z tworzywa umożliwiającego łatwe mycie i dezynfekcję, aby posiadały kółka (łatwy transport bez konieczności dźwigania), j) odpady medyczne o właściwościach zakaźnych powinny być spalane na obszarze województwa, na którym zostały wytworzone lub w miejscach najbliżej położonych miejsca ich wytworzenia zgodnie z art. 9 i art. 42 Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach k) usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: - Ustawy prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r.(Dz.U. z 2001r., Nr 62, poz.627 z późn. zm.) , - Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach, , (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) - Ustawy z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2002r. Nr 199 poz. 1671 z późn. zm.), - Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 23 sierpnia 2007 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. z 2007 r. Nr 162 poz. 1153). l) zaoferowanie terminu płatności 30 dni, m) zaakceptowanie postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2.1. Warunki przedmiotowe dla Wykonawców realizujących odbiór odpadów komunalnych: a) odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy, b) b) poddawanie odpadów odzyskowi lub unieszkodliwianiu zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w szczególności art. 9 tej Ustawy. c) wyposażenie komórek w których wytwarzane są odpady komunalne w wózki do transportu odpadów komunalnych. Dostarczone wózki i pojemniki muszą spełniać wymogi UE , być dopuszczone do obrotu, posiadać stosowne atesty i świadectwa jakości, d) wyposażenie Zamawiającego w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych, e) usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: - Ustawy prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. z 2001r., Nr 62, poz.627 z późn. zm.) , - Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach, , (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) - Ustawy z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2002r. Nr 199 poz. 1671 z późn. zm.), f) zaoferowanie terminu płatności 30 dni, g) zaakceptowanie postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 4a do SIWZ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - odpady komunalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych związanych z działalnością podmiotu - rocznie około 1620 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów medycznych klasyfikowanych w grupie 18 zgodnie z katalogiem odpadów, stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001 r., Nr 112, poz. 1206) - rocznie około 14 400 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8, 90.52.40.00-6, 90.52.44.00-0, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.