eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceZorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i warsztatów grupowych z doradcą zawodowym oraz treningów kompetencji społecznych dla 60 beneficjentów ostatecznych projektu -Równe szanse-realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Pabianice: Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i warsztatów grupowych z doradcą zawodowym oraz treningów kompetencji społecznych dla 60 beneficjentów ostatecznych projektu -Równe szanse-realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 95943 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach , ul. Traugutta 6a, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 0-42 215 66 05, faks 0-42 215 66 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-pabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i warsztatów grupowych z doradcą zawodowym oraz treningów kompetencji społecznych dla 60 beneficjentów ostatecznych projektu -Równe szanse-realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane dla 60 osób, będących podopiecznymi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, w tym : 20 pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych oraz 40 osób niepełnosprawnych. Są to beneficjenci ostateczni projektu systemowego -Równe szanse-, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizacja zamówienia składać się winna z następujących zadań: 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji indywidualnych z doradcą zawodowym, co do wyboru szkolenia dla 60 osób, rezerwując na każdego uczestnika konsultacji 1 godzinę zegarową. Zakres tematyczny doradztwa obejmuje: badanie oczekiwań oraz potrzeb szkoleniowych pod kątem zdobywania umiejętności podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Szczegółowy opis realizacji zadania: - zajęcia indywidualne dla 40 b.o. powinny odbywać się na terenie miasta Pabianic, w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie ul. Tragutta 6 a, zaś w przypadku 20 b.o., którzy są uczestnikami Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Spółdzielni Inwalidów -Zgoda-ul. 8-go Marca 1 w Konstantynowie Ł. , w siedzibie warsztatu, - zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00, -w trakcie trwania konsultacji wykonawca zapewni materiały szkoleniowe, niezbędne testy diagnostyczne wraz z materiałami biurowymi niezbędnymi do prowadzenia zajęć, - obecność na konsultacjach będzie potwierdzana listą obecności, którą prowadzi wykonawca usługi. 2.Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji indywidualnych z doradcą zawodowym dla 60 osób, rezerwując na każdego uczestnika konsultacji 2 godziny zegarowe. Zakres tematyczny doradztwa obejmuje: - analizę dotychczasowego doświadczenia zawodowego oraz edukacji, - określenie słabych i mocnych stron, - ocenę kompetencji, umiejętności i predyspozycji pod kątem poszukiwania pracy, - opracowanie Indywidualnego Planu Działania. Szczegółowy opis realizacji zadania: - zajęcia indywidualne dla 40 b.o. powinny odbywać się na terenie miasta Pabianic, w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie ul. Tragutta 6 a, zaś w przypadku 20 b.o., którzy są uczestnikami Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Spółdzielni Inwalidów -Zgoda- ul. 8-go Marca 1 w Konstantynowie Ł. , w siedzibie warsztatu, - zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00, -w trakcie trwania konsultacji wykonawca zapewni materiały szkoleniowe, niezbędne testy diagnostyczne wraz z materiałami biurowymi niezbędnymi do prowadzenia zajęć, - obecność na konsultacjach będzie potwierdzana listą obecności, którą prowadzi wykonawca usługi. 3.Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych dla 20 pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 6- dniowych warsztatów wyjazdowych. Zakres tematyczny: - zasady planowania i ustalania celów, - aktywizacja zawodowa, - umiejętności interpersonalne i społeczne, - asertywność i metody radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych. Szczegółowy opis realizacji zadania: - czas trwania warsztatów powinien wynieść 30 godzin zegarowych, jednak nie więcej niż 6 godzin dziennie -w trakcie trwania warsztatów wykonawca zapewni materiały szkoleniowe wraz z materiałami biurowymi niezbędnymi do prowadzenia warsztatów. -w trakcie trwania warsztatów wykonawca zapewni stały dostęp do napojów chłodzących, kawy i herbaty. -wykonawca zapewni dojazd na miejsce i powrót do Pabianic, zakwaterowanie, 5 noclegów, całodzienne wyżywienie ( trzy posiłki dziennie +przekąska w połowie zajęć dopołudniowych), -miejscowość, w której będą przeprowadzane warsztaty powinna być oddalona od Pabianic min.250 km. -wykonawca zapewni hotel o następującym standardzie: -pokoje maksymalnie 2- osobowe z łazienkami i wc. Wszystkie pokoje w jednym budynku. Nie dopuszcza się pokoi koedukacyjnych, -sala (sale), w których odbywać się będą warsztaty powinny być usytuowane w tym samym budynku co miejsce zakwaterowania, powinny posiadać klimatyzację. Ponadto powinna)y posiadać sprzęt audio-video, rzutnik multimedialny, ekran do wykorzystania podczas warsztatów, -w budynku powinno być zaplecze rekreacyjne - wykonawca zapewni w trakcie trwania warsztatów wyjazdowych: 2 wycieczki , w trakcie trwania których uczestnicy mogliby zwiedzić okoliczne atrakcje przyrodnicze i historyczne, oraz 2 wieczorki integracyjne ( np. ogniska). -wykonawca ubezpieczy uczestników warsztatów od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych od chwili wyjazdu aż do powrotu do Pabianic. - wykonawca prowadzić będzie dziennik zajęć zgodny z ustalonym programem szkolenia, listy obecności uczestników oraz dokumentację zdjęciową. - wykonawca po zakończeniu warsztatów wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie warsztatów przez beneficjentów ostatecznych, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi; certyfikaty będą oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi); także materiały szkoleniowe, listy obecności, dziennik zajęć, ankiety ewaluacyjne oraz sale wykładowe zostaną oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z projektem zamawiającego, - wykonawca przedłoży zamawiającemu szczegółowy program warsztatów , zgodnie z nakreśloną tematyką, który winien być załącznikiem do oferty. 4.Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z doradcą zawodowym na temat: (Jak skutecznie znaleźć pracę?) dla 20 pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych przez łączny czas 18 godzin zegarowych. Zakres tematyczny warsztatów: - techniki poszukiwania pracy, - rynek pracy, - sztuka autoprezentacji- odkrywanie własnych możliwości i umiejętności, -bilans umiejętności, możliwości i predyspozycji zawodowych, - umiejętności interpersonalne, -dokumenty aplikacyjne, -rozmowa kwalifikacyjna. Szczegółowy opis realizacji zadania: - zajęcia warsztatowe powinny odbywać się na terenie Miasta Pabianic, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 18.00, -czas trwania warsztatów nie może przekroczyć 5 godzin zegarowych dziennie, -w trakcie trwania warsztatów wykonawca zapewni materiały szkoleniowe wraz z materiałami biurowymi niezbędnymi do prowadzenia warsztatów, -w trakcie trwania warsztatów wykonawca zapewni stały dostęp do napojów chłodzących, kawy i herbaty, - wykonawca umożliwi zamawiającemu dostarczenie serwisu obiadowego w trakcie bądź po zakończeniu zajęć warsztatowych, - wykonawca prowadzić będzie dziennik zajęć zgodny z ustalonym programem szkolenia, listy obecności uczestników oraz dokumentację zdjęciową. - wykonawca po zakończeniu warsztatów wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie warsztatów przez beneficjentów ostatecznych, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi; certyfikaty będą oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi); także materiały szkoleniowe, listy obecności, dziennik zajęć, ankiety ewaluacyjne oraz sale wykładowe zostaną oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z projektem zamawiającego, - zamawiający zapewnia wykonawcy możliwość korzystania z laptopa i rzutnika multimedialnego podczas prowadzenia warsztatów - wykonawca przedłoży zamawiającemu szczegółowy program warsztatów , zgodnie z nakreśloną tematyką, który winien być załącznikiem do oferty. 5.Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z doradcą zawodowym na temat: (Jak skutecznie znaleźć pracę?) dla 40 osób niepełnosprawnych (w dwóch grupach po 20 uczestników) przez łączny czas 16 godzin zegarowych w każdej grupie. Zakres tematyczny warsztatów: - techniki poszukiwania pracy, - rynek pracy, - sztuka autoprezentacji- odkrywanie własnych możliwości i umiejętności, -bilans umiejętności, możliwości i predyspozycji zawodowych, - umiejętności interpersonalne, -dokumenty aplikacyjne, -rozmowa kwalifikacyjna. Szczegółowy opis realizacji zadania: - zajęcia warsztatowe powinny odbywać się na terenie Miasta Pabianic, w przypadku jednej grupy, natomiast w przypadku drugiej grupy w siedzibie Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Spółdzielni Inwalidów -Zgoda- ul. 8-go Marca 1 w Konstantynowie Ł., od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 18.00, -czas trwania warsztatów nie może przekroczyć 4 godzin zegarowych dziennie, -sala , w której prowadzone będą warsztaty na terenie Miasta Pabianic powinna być pozbawiona barier architektonicznych, -w trakcie trwania warsztatów wykonawca zapewni materiały szkoleniowe wraz z materiałami biurowymi niezbędnymi do prowadzenia warsztatów, -w trakcie trwania warsztatów wykonawca zapewni stały dostęp do napojów chłodzących, kawy i herbaty, - wykonawca umożliwi zamawiającemu dostarczenie serwisu obiadowego w trakcie bądź po zakończeniu zajęć warsztatowych, - wykonawca prowadzić będzie dziennik zajęć zgodny z ustalonym programem szkolenia, listy obecności uczestników oraz dokumentację zdjęciową, - zamawiający zapewnia wykonawcy możliwość korzystania z laptopa i rzutnika multimedialnego podczas prowadzenia warsztatów - wykonawca po zakończeniu warsztatów wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie warsztatów przez beneficjentów ostatecznych, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi; certyfikaty będą oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi); także materiały szkoleniowe, listy obecności, dziennik zajęć, ankiety ewaluacyjne oraz sale wykładowe zostaną oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z projektem zamawiającego, - wykonawca przedłoży zamawiającemu szczegółowy program warsztatów , zgodnie z nakreśloną tematyką, który winien być załącznikiem do oferty. 6.Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z psychologiem polegających na treningu umiejętności społecznych dla 40 osób niepełnosprawnych, w dwóch grupach po 20 osób, przez łączny czas 20 godzin zegarowych w każdej grupie. Zakres tematyczny warsztatów: - zasady automotywacji oraz planowania, - umiejętności interpersonalne oraz społeczne, -asertywności i radzenie sobie w sytuacjach trudnych Szczegółowy opis realizacji zadania: - zajęcia warsztatowe powinny odbywać się na terenie Miasta Pabianic, w przypadku jednej grupy, natomiast w przypadku drugiej grupy w siedzibie Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Spółdzielni Inwalidów -Zgoda- ul. 8-go Marca 1 w Konstantynowie Ł., od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 18.00, -czas trwania warsztatów nie może przekroczyć 4 godzin zegarowych dziennie, -sala , w której prowadzone będą warsztaty na terenie Miasta Pabianic powinna być pozbawiona barier architektonicznych, -w trakcie trwania warsztatów wykonawca zapewni materiały szkoleniowe wraz z materiałami biurowymi niezbędnymi do prowadzenia warsztatów, -w trakcie trwania warsztatów wykonawca zapewni stały dostęp do napojów chłodzących, kawy i herbaty, - wykonawca umożliwi zamawiającemu dostarczenie serwisu obiadowego w trakcie bądź po zakończeniu zajęć warsztatowych, - wykonawca prowadzić będzie dziennik zajęć zgodny z ustalonym programem szkolenia, listy obecności uczestników oraz dokumentację zdjęciową, - zamawiający zapewnia wykonawcy możliwość korzystania z laptopa i rzutnika multimedialnego podczas prowadzenia warsztatów - wykonawca po zakończeniu warsztatów wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie warsztatów przez beneficjentów ostatecznych, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi; certyfikaty będą oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi); także materiały szkoleniowe, listy obecności, dziennik zajęć, ankiety ewaluacyjne oraz sale wykładowe zostaną oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z projektem zamawiającego, - wykonawca przedłoży zamawiającemu szczegółowy program warsztatów , zgodnie z nakreśloną tematyką, który winien być załącznikiem do oferty. W każdym zadaniu wykonawca powinien zapewnić: - odpowiednią kadrę szkoleniową: doradców zawodowych oraz psychologów z odpowiednimi kwalifikacjami, oraz doświadczeniem w przeprowadzeniu tego typu zajęć - odpowiednie sale szkoleniowe gwarantujące bezpieczne i higieniczne warunki dla uczestników zajęć, - ubezpieczenie uczestników szkolenia na każdym etapie od skutków nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z zajęciami, a także w drodze do miejsca zajęć i z powrotem, Zamawiający zastrzega sobie, iż liczba beneficjentów ostatecznych uczestniczących w ww. zadaniach może ulec zmniejszeniu. Terminy realizacji zamówienia: Zadanie 1: między 10 maja, a 31 maja 2010r Zadanie 2: między 1 czerwcem, a 15 lipca 2010r. Zadanie 3: miedzy 1 sierpnia, a 31 sierpnia 2010r. Zadanie 4: między 1 czerwcem, a 30 czerwcem 2010r. Zadanie 5: między 1 czerwcem a 31 lipcem 2010r. Zadanie 6: między 1 czerwcem, a 31 lipcem 2010r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podpisanie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji i załączenie go do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby potwierdzić ten warunek należy udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 15 usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz udokumentować, że w tym okresie przeszkolono co najmniej 200 osób niepełnosprawnych lub pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych w tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uważać będzie usługi polegające na organizacji warsztatów doradztwa i konsultacji na temat poszukiwania pracy i wyboru zawodu, a także szkoleniu osób niepełnosprawnych lub pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych zarówno w trybie stacjonarnym jak i przy pomocy warsztatów wyjazdowych za łączną kwotę brutto nie mniejszą niż 200 000 zł, w ciągu ostatnich 3 lat. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie wypełnienie i podpisanie załącznika nr 3 do specyfikacji wraz z załączeniem dokumentów świadczących, że usługi wymienione w załączniku zostały wykonane należycie /referencje/ oraz oświadczenia zawartego w tym załączniku potwierdzającego przeszkolenie 200 osób w tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Załącznik z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług należy załączyć do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby potwierdzić warunek posiadania /dysponowania/ potencjałem technicznym należy udokumentować spełnienie oczekiwań zamawiającego dotyczących warunków zakwaterowania zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie wypełnienie i podpisanie załącznika nr 4 do specyfikacji, który winien stanowić załącznik do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby udokumentować posiadanie niezbędnej kadry do realizacji tego zamówienia publicznego czyli doradców zawodowych posiadających wyższe wykształcenie o specjalności doradztwa zawodowego, lub wyższe wykształcenie i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego, a w odniesieniu do psychologa posiadanie przez niego wykształcenia wyższego kierunkowego należy potwierdzić dysponowanie taką kadrą. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie wypełnienie i podpisanie załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji, który winien stanowić załącznik do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem tego warunku będzie załączenie dokumentu lub potwierdzonej kserokopii : - o posiadaniu ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujące przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. Dokumenty te winny być załączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach ul. Traugutta 6a 95-200 PABIANICE woj. łódzkie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach ul. Traugutta 6a 95-200 PABIANICE woj. łódzkie sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.