eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych dla Projektu nr UODDEM- 1-351/001 pn. Opracowanie prototypów wyrobów medycznych na bazie surowców otrzymywanych z porożogennych komórek macierzystych, z podziałem na części. Część 1 - dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych oraz oprogramowania Część 2 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarki. Nr sprawy RAP.272.27.2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-05

Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych dla Projektu nr UODDEM- 1-351/001 pn. Opracowanie prototypów wyrobów medycznych na bazie surowców otrzymywanych z porożogennych komórek macierzystych, z podziałem na części. Część 1 - dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych oraz oprogramowania Część 2 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarki. Nr sprawy RAP.272.27.2014
Numer ogłoszenia: 95971 - 2014; data zamieszczenia: 05.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96732 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3205020, faks 71 3205386.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych dla Projektu nr UODDEM- 1-351/001 pn. Opracowanie prototypów wyrobów medycznych na bazie surowców otrzymywanych z porożogennych komórek macierzystych, z podziałem na części. Część 1 - dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych oraz oprogramowania Część 2 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarki. Nr sprawy RAP.272.27.2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych dla Projektu nr UODDEM- 1-351/001 pn. Opracowanie prototypów wyrobów medycznych na bazie surowców otrzymywanych z porożogennych komórek macierzystych, z podziałem na części. Część 1 - dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych oraz oprogramowania Część 2 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarki. Nr sprawy RAP.272.27.2014, część 1 - zamówienie dotyczy dostawy zestawów komputerowych typ A, B i C, komputera przenośnego typ A i B, oraz oprogramowania, część 2 - zamówienie dotyczy dostawy urządzeń wielofunkcyjnych typ A i B, oraz niszczarki typ A..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.19.14.00 - Niszczarki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1 - dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych oraz oprogramowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPINEL Spółka z o.o.,, ul. Podwale 75, 50-449 Wrocław,, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26427,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33317,15

  • Oferta z najniższą ceną: 33317,15 / Oferta z najwyższą ceną: 41343,13

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAND Spółka z o.o., ul. Kwidzyńska 13, 51-415 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11677,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12890,40

  • Oferta z najniższą ceną: 12890,40 / Oferta z najwyższą ceną: 21975,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.