Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-31
Gliwice: Dostawa środków czystości, higieny i różnych artykułów oraz sprzętu gospodarstwa domowego
Numer ogłoszenia: 95999 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217 , ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wog.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, higieny i różnych artykułów oraz sprzętu gospodarstwa domowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, higieny i różnych artykułów oraz sprzętu gospodarstwa domowego. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 zadań. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach od nr 2 do nr 11 do niniejszej SIWZ. 4) Wszelkie instrukcje, pouczenia, opisy techniczne, schematy konieczne do normalnego korzystania z towaru winny być zamieszczone obok towaru lub na nim w języku polskim. 5) Sposób dostawy: opisano szczegółowo w załączniku nr 14 do SIWZ. 6) Termin gwarancji: Zadanie nr 2 min. 24 miesiące od dnia dostawy Pozostałe zadania: min. 12 miesięcy od dnia dostawy. 7) Zaproponowane przez Wykonawcę produkty/artykuły winny być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą. 8) Wykonawca przez cały czas trwania umowy będzie związany cenami zaoferowanymi w formularzu cenowym.9) Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym integralną część SIWZ- załącznik nr 14.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.22.00.00-0, 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.82.00.00-6, 39.81.00.00-3, 39.51.40.00-8, 39.52.00.00-3, 33.70.00.00-7, 24.45.20.00-7, 18.42.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda w szczególności: a) kart charakterystyki zaproponowanych produktów /artykułów określonych w pkt. 1 i pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ - tj. formularza cenowego dla zadania nr 1; b) kart charakterystyki specjalistycznych produktów do utrzymania higieny określonych w załączniku nr 3 do SIWZ - tj. formularza cenowego dla zadania nr 2
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo jeżeli ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wog.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4217, 44 - 121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, budynek nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4217, 44 - 121 Gliwice - kancelaria jawna..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa środków higieny i konserwacji dla Służby Mundurowej JW 4217.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków higieny i konserwacji dla Służby Mundurowej JW 4217 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.22.00.00-0, 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.82.00.00-6, 39.81.00.00-3, 39.51.40.00-8, 39.52.00.00-3, 33.70.00.00-7, 24.45.20.00-7, 18.42.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa środków specjalistycznych do utrzymania higieny bloku żywnościowego dla JW 4217.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków specjalistycznych do utrzymania higieny bloku żywnościowego dla JW 4217 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.22.00.00-0, 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.82.00.00-6, 39.81.00.00-3, 39.51.40.00-8, 39.52.00.00-3, 33.70.00.00-7, 24.45.20.00-7, 18.42.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa różnych artykułów oraz sprzętu gospodarstwa domowego dla Służby Żywnościowej JW 4217.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa różnych artykułów oraz sprzętu gospodarstwa domowego dla Służby Żywnościowej JW 4217 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.22.00.00-0, 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.82.00.00-6, 39.81.00.00-3, 39.51.40.00-8, 39.52.00.00-3, 33.70.00.00-7, 24.45.20.00-7, 18.42.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jednorazowa dostawa środków czystości dla SOI Krapkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa dostawa środków czystości dla SOI Krapkowice zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5 w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.22.00.00-0, 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.82.00.00-6, 39.81.00.00-3, 39.51.40.00-8, 39.52.00.00-3, 33.70.00.00-7, 24.45.20.00-7, 18.42.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywna dostawa środków czystości, higieny i drobnego sprzętu gospodarstwa domowego dla SOI Tarnowskie Góry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków czystości, higieny i drobnego sprzętu gospodarstwa domowego dla SOI Tarnowskie Góry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 6 w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.22.00.00-0, 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.82.00.00-6, 39.81.00.00-3, 39.51.40.00-8, 39.52.00.00-3, 33.70.00.00-7, 24.45.20.00-7, 18.42.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywna dostawa środków czystości, higieny i drobnego sprzętu gospodarstwa domowego dla SOI Bytom.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków czystości, higieny i drobnego sprzętu gospodarstwa domowego dla SOI Bytom zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 7 w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.22.00.00-0, 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.82.00.00-6, 39.81.00.00-3, 39.51.40.00-8, 39.52.00.00-3, 33.70.00.00-7, 24.45.20.00-7, 18.42.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Jednorazowa dostawa worków na śmieci dla SOI Opole.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa dostawa worków na śmieci dla SOI Opole zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 8 w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.22.00.00-0, 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.82.00.00-6, 39.81.00.00-3, 39.51.40.00-8, 39.52.00.00-3, 33.70.00.00-7, 24.45.20.00-7, 18.42.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywna dostawa środków czystości, higieny i drobnego sprzętu gospodarstwa domowego dla SOI Lubliniec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków czystości, higieny i drobnego sprzętu gospodarstwa domowego dla SOI Lubliniec zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 9 w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.22.00.00-0, 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.82.00.00-6, 39.81.00.00-3, 39.51.40.00-8, 39.52.00.00-3, 33.70.00.00-7, 24.45.20.00-7, 18.42.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sukcesywna dostawa środków czystości, higieny i drobnego sprzętu gospodarstwa domowego dla SOI Gliwice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków czystości, higieny i drobnego sprzętu gospodarstwa domowego dla SOI Gliwice zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 10 w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.22.00.00-0, 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.82.00.00-6, 39.81.00.00-3, 39.51.40.00-8, 39.52.00.00-3, 33.70.00.00-7, 24.45.20.00-7, 18.42.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Jednorazowa dostawa środków owadobójczych w aerozolu dla SOI Bielsko - Biała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa dostawa środków owadobójczych w aerozolu dla SOI Bielsko - Biała zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 11 w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.22.00.00-0, 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.82.00.00-6, 39.81.00.00-3, 39.51.40.00-8, 39.52.00.00-3, 33.70.00.00-7, 24.45.20.00-7, 18.42.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Budowa automatycznych, jednostanowiskowych toalet publicznych - w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- ZP/G/25/25Wykonanie i instalacja dedykowanego oprogramowania do sterowania modułami które będzie uzupełnieniem ciągu technologicznego urządzenia do nanoszenia nanowłókien
- Remont wybranych pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w siedzibie Prokuratury Rejonowej w Zabrzu przy ul. Pawliczka 1 - drugi etap
- [4WOG-1200.2712.28.2025] Wycinka drzew i krzewów, frezowanie korzeni, nasadzenia zastępcze, cięcia pielęgnacyjne, wycinka samosiejek oraz porządkowanie terenu - 4 WOG Gliwice - 2 części.
- ZP/G/9/25Dostawa reaktora chemicznego o pojemności całkowitej 1.0 m3 do siedziby Zamawiającego wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.
- 2025 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych z terenu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy w okresie 12 miesięcy
- "Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany"
- Dostawa artykułów higienicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa środków do dezynfekcji i utrzymania higieny szpitalnej
- Środki czystości
- Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby 30 placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
więcej: Dodatki odzieżowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.