eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoUdzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego



Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 95 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Opoczno: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 353636


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny 59064843900000, ul. ul. Kwiatowa  , 26300   Opoczno, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 447 361 500, faks 447 361 500, e-mail zamowienia_publiczne@opocznopowiat.pl
Adres strony internetowej (URL): www.opocznopowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OZ.V.272.15.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł / słownie złotych: trzy miliony złotych / przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego". Jest to usługa powszechnie dostępna o określonych normach technicznych i standardach wynikających z określonych przepisów prawa, ustawy Prawo Bankowe.Powtarzalne cechy jakościowe i techniczne usługi nie wymagają skomplikowanego opisu i podania zróżnicowanych cech jakościowych . Usługa kredytu dla jednostki samorządu terytorialnego jest w tym samym kształcie dostępna dla każdej potencjalnej jednostki samorządu terytorialnego, nie ma potrzeby wyrażania jednostkowych i unikalnych wymagań nabywcy i cech specyficznych przedmiotu zamówienia. W usługach udzielenia kredytu istnieje stały poziom cech oferowanego produktu . Zamawiana usługa udzielenia kredytu jest porównywalna z innymi oferowanymi na rynku. 2.Wymagane warunki udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego: 2.1. kredyt w PLN. 2.2. środki pieniężne powinny być udostępnione do 30.12.2016 r. 2.3. okres kredytowania od dnia uruchomienia kredytu do 01.12.2022r., 2.4. termin uruchomienia kredytu - niezwłocznie po zawarciu umowy, jednak nie później niż do dnia 30.12.2016r.(dla potrzeb ustalenia ceny,datę uruchomienia kredytu ustala się na 28.12.2016r.), 2.5. uruchomienie kredytu nastąpi na podstawie dyspozycji Zamawiającego, złożonej w banku, nie później niż dwa dni przed planowaną datą wypłaty - przelewem na konto Kredytobiorcy, 2.6. nie ma karencji w spłacie kredytu. I rata płatna 01.03.2017 r. 2.7. spłata kapitału następować będzie w ratach kwartalnych, pierwszego dnia miesiąca kończącego kwartał tj. pierwsza rata 01.03.2017 r. ostatnia rata kredytu płatna w dniu 01.12.2022r., w przypadku, gdy termin rat przypadnie na dzień wolny od pracy, za dzień płatności uznaje się następny dzień roboczy przypadający po tym dniu, 2.8.odsetki naliczane będą tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, 2.9. spłata odsetek następować będzie miesięcznie od kwoty aktualnie wykorzystywanego kredytu do ostatniego dnia każdego miesiąca. 3. Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej stopie procentowej tj. na bazie stawki WIBOR dla depozytów 1- miesięcznych powiększonej o marżę banku. 4.Bank nie pobiera prowizji bankowejod kwoty uruchamianegokredytu. 5.Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 6.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 7. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 1M powiększonej o marżę banku w całym okresie kredytowania, a w szczególności w sytuacji gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia faktycznej spłaty kredytu, a nie do końca okresu kredytowania wynikającego z umowy, bez prowizji rekompensacyjnej. 8.W razie braku dyspozycyjności kredytu, w czasie o którym mowa w pkt 2.4., Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania za poniesione straty na zasadach ogólnych. 9.Maksymalny termin uruchomienia transzy kredytu od dnia złożenia dyspozycji przez Zamawiającego wynosić będzie 2 dni robocze. Forma złożenia dyspozycji - pisemna, fax.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT200000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej,  ,  ul. Wojska Polskiego 141a,  97-300,  Piotrków Trybunalski,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 188638.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 188638.17
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 260892.12
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.