Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-25
Toruń: Przeprowadzenie 60 godzinnych warsztatów wizażu i autoprezentacji w ramach projektu Stokrotkowy Start - reintegracja prowadzona w CISTOR , w Toruniu dla 35 beneficjentów projektu.
Numer ogłoszenia: 96027 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Partnerstwo Społeczne , ul. Stokrotkowa 22, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 654 92 79, faks 56 654 92 79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cistor.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie 60 godzinnych warsztatów wizażu i autoprezentacji w ramach projektu Stokrotkowy Start - reintegracja prowadzona w CISTOR , w Toruniu dla 35 beneficjentów projektu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu 60 godzinnych warsztatów wizażu i autoprezentacji w ramach projektu Stokrotkowy Start - reintegracja prowadzona w CISTOR, w Toruniu dla 35 beneficjentów projektu. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. Warsztaty wizażu i autoprezentacji obejmują zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu higieny, pielęgnacji, doboru odpowiedniego stroju, fryzury, makijażu do wykonywanego zawodu oraz miejsca pracy oraz przygotowanie wizerunku na rozmowę kwalifikacyjną. Zajęcia mają głównie charakter warsztatowy dlatego minimum 60 % czasu powinny stanowić zajęcia praktyczne. Zajęcia realizowane będą w 3 grupach - dwie grupy to grupy mieszane, jedna żeńska. Miejsce prowadzenia: Toruń ul. Stokrotkowa 22..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia zajęć objętych programem oraz doświadczenie w realizacji tego typu usług na rzecz osób z kręgu wykluczenia społecznego: tytuł technika usług kosmetycznych - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (na formularzu wg załączonego wzoru nr 4 do SIWZ) uwierzytelniony kserokopią dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że wykonał co najmniej 130 godzin usług tożsamych z przedmiotem zamówienia na rzecz osób z kręgu wykluczenia społecznego - na rzecz osób z kręgu wykluczenia społecznego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (na formularzu wg załączonego wzoru nr 5 do SIWZ),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wykaz wykonanych minimum 130 godzin usług tożsamych z przedmiotem zamówienia na rzecz osób z kręgu wykluczenia społecznego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (na formularzu wg załączonego wzoru nr 5 do SIWZ), - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (na formularzu wg załączonego wzoru nr 4 do SIWZ) uwierzytelniony kserokopią dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cistor.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 87-100 Toruń ul. Stokrotkowa 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2011 godzina 09:00, miejsce: 87-100 Toruń ul. Stokrotkowa 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Stokrotkowy Start - reintegracja prowadzona w CISTOR , projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Łąkowej 13 w Toruniu
- Budowa drogi dla rowerów Lubicz Górny - Krobia - Młyniec - Brzeźno - Turzno, etap I i II
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki RIMAGE (I)
- Dostawa spirytusu
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- "Kompleksowa organizacja pięciu dwudniowych wyjazdów pozaregionalnych"
- Usługa prowadzenia zajęć ogrodniczych dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.