Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-19
Krosno Odrzańskie: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWY PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO - ODZIEŻY SPORTOWEJ ZGODNEJ Z WYTYCZNYMI MON. SPRAWA NR 31/PN/2016.
Numer ogłoszenia: 96048 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Obrońców Stalingradu 10, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 261 672 404, faks 261 672 556.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.44wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWY PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO - ODZIEŻY SPORTOWEJ ZGODNEJ Z WYTYCZNYMI MON. SPRAWA NR 31/PN/2016..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w następujących rodzajach i ilościach: Część 1 - buty sportowe (WDTT 904/MON) w ilości 780 par. Część 2 - pantofle kąpielowe (WDTT 906/MON) w ilości 816 par. Część 3 - dres sportowy (WDTT 503/MON) w ilości 610 kpl. Część 4 - skarpetki sportowe (WDTT 545/MON) w ilości 1400 par. Część 5 - bielizna sportowa (koszulka sportowa WDTT 307/MON i spodenki sportowe WDTT 504/MON) w ilości 1080kpl. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DLA CZĘŚCI 1, 2, 3, 4, 5 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego - załącznik nr 7. 2. Formularz ofertowy załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie w przedmiocie wskazania dostaw powierzonych podwykonawcom załącznik nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Czas realizacji dostawy od złożenia zamówienia - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści: 1) danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp., 2) zmian dotyczących postanowień zawartej umowy, które nie prowadzą do zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ . Jeżeli Zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania i którego oferta okaże się najkorzystniejsza. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawarcia umowy, której treść wykonawcy otrzymują jako załącznik do niniejszej SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.44wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Obrońców Stalingradu 10
66 - 600 Krosno Odrzańskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 12:00, miejsce: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Obrońców Stalingradu 10 66 - 600 Krosno Odrzańskie Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - buty sportowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: buty sportowe (WDTT 904/MON) w ilości 780 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas realizacji dostawy od złożenia zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - pantofle kąpielowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - pantofle kąpielowe (WDTT 906/MON) w ilości 816 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - dres sportowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - dres sportowy (WDTT 503/MON) w ilości 610 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas realizacji dostawy od złożenia zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - skarpetki sportowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - skarpetki sportowe (WDTT 545/MON) w ilości 1400 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - bielizna sportowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - bielizna sportowa (koszulka sportowa WDTT 307/MON i spodenki sportowe WDTT 504/MON) w ilości 1080kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas realizacji dostawy od złożenia zamówienia - 20
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Dostawa sprzętu medycznego: aparatu do znieczuleń dla dzieci i dorosłych wraz z kardiomonitorem do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o.o. w Krośnie Odrzańskim.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1163F na odcinku Bielów - Czetowice, długość odcinka ok. 150 m
- Dostawa sprzętu do zimowego utrzymania dróg: posypywarki, pługa oraz wytwornicy solanki
- "Termomodernizacja wraz z rozbudową budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnowie"
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych, sortów BHP, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów w roku 2025
- KPN/6/2025 "Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego"
- Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej i ochronnej, butów roboczych i ochronnych oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Parku Śląskiego S.A. im. Gen. J. Ziętka w Chorzowie na rok 2025
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia BHP dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Strzyżów 2025.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Białowieża w 2025 r
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.