eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowiceSukcesywne dostawy osprzętu do mebli z tworzyw sztucznych na potrzeby Gospodarstwa Pomocniczego Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Wadowicach. GP/3/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-07

Wadowice: Sukcesywne dostawy osprzętu do mebli z tworzyw sztucznych na potrzeby Gospodarstwa Pomocniczego Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Wadowicach. GP/3/2010
Numer ogłoszenia: 96048 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym , ul. Trybunalska 8, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8234804, faks 033 8234804.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpwadowice.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze jednostki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy osprzętu do mebli z tworzyw sztucznych na potrzeby Gospodarstwa Pomocniczego Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Wadowicach. GP/3/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery zadania : Część I : obrzeża z PCV ( w różnych kolorach, grubościach i szerokościach) Część II - Pozostały osprzęt do mebli z tworzyw sztucznych ( wkłady plastikowe do szuflad - piórnik) Część III - Pozostały osprzęt do mebli z tworzyw sztucznych ( szuflada plastikowa pod klawiaturę, przelotka kablowa, ślizgacze, uchwyt meblowy wpuszczany, listwy przyblatowe kpl, zaślepka wkręta, nóżki meblowe z klipsami, prowadnice szynowe plastikowe kpl, zaciski do szyb,zawieszka do szafek) Część IV Pozostały osprzęt do mebli z tworzyw sztucznych ( stopka meblowa z regulacją).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 39.15.70.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają warunki: określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z dyspozycjami art.24 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń , o których mowa w pkt.VI siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają warunki: określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z dyspozycjami art.24 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń , o których mowa w pkt.VI siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają warunki: określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z dyspozycjami art.24 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń , o których mowa w pkt.VI siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają warunki: określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z dyspozycjami art.24 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń , o których mowa w pkt.VI siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają warunki: określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z dyspozycjami art.24 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń , o których mowa w pkt.VI siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oprócz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy składają następujące dokumenty : -formularz ofertowy -formularz cenowy - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - Wykonawca dołącza do oferty: - próbki oferowanych towarów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Ceny zaproponowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegają zmianie w czasie trwania umowy zawartej na podstawie przeprowadzonego i rozstrzygniętego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem pkt.2-3. 2.W czasie obowiązywania umowy Wykonawca może obniżyć cenę towarów , bez uprzedniego powiadamiania o tym fakcie Zamawiającego. 3.Możliwa będzie zmiana stawki VAT w umowie w przypadku zmiany VAT w przepisach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpwadowice.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Wadowicach 34-100 Wadowice, ul. Trybunalska 8 II p. pok. Nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2010 godzina 11:30, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Wadowicach 34-100 Wadowice, ul. Trybunalska 8 II p. pok. Nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 14.05.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obrzeża PCV ( różnej grubości i szerokości ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obrzeże PCV 22/0,5 -22/0,8 kolor - w ilości 1000 mb, dekor - w ilości 103.000 mb 2. Obrzeże PCV 22/2-dekor - w ilości 4.900 mb 3. Obrzeże PCV 28/2-dekor - w ilości 6.500 mb 4. Obrzeże PCV 32/2-dekor - w ilości 5.800 mb 5. Obrzeże PCV 43/2-45/2-dekor - w ilości 400 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 39.15.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pozostały osprzęt do mebli z tworzyw sztucznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkłady plastikowe do szuflad - piórnik - 200 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 39.15.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pozostały osprzęt do mebli z tworzyw sztucznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szuflada plastikowa pod klawiaturę - 200 szt 2. Przelotka kablowa - 500 szt 3. Ślizgacz meblowy pojedynczy ( op.=500 szt) - 6 opakowań 4. Ślizgacz meblowy podwójny ( op.= 500 szt) - 10 opakowań 5. Uchwyt meblowy wpuszczany - 1.200 szt 6. Listwa przyblatowa - 60 mb 7. Narożnik wewnętrzny do listwy przyblatowej - 30 szt 8. Narożnik zewnętrzny do listwy przyblatowej - 30 szt 9. Końcówka - zaślepka listwy przyblatowej - 100 szt 10. Zaślepka wkręta konfirmata ( op.= 100 szt)- 300 opakowań 11.Nóżka meblowa H-100- 300 szt 12. Klips do nóżki meblowej - 80 szt 13. Prowadnica plastikowa do drzwi przesuwnych - 1000 mb 14. Prowadnica rolkowa plastikowa dolnego prowadzenia systemu drzwi przesuwnych - 2.400 szt 15. Zaczep prowadnicy rolkowej plastikowej górnego prowadzenia systemu drzwi przesuwnych -2.400 szt 16. Zacisk do szyby ( op.= 100 szt)- 3 opakowania 17. Zawieszka do szafek - 160 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 39.15.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pozostały osprzęt do mebli z tworzyw sztucznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stopka meblowa z regulacją - 7.000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 39.15.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.