eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsksygn. akt 48/B/UC/2010 Organizacja akcji sprzątania i odśnieżania terenów gminnych Miasta Gdańska przy udziale osadzonych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-07

Gdańsk: sygn. akt 48/B/UC/2010 Organizacja akcji sprzątania i odśnieżania terenów gminnych Miasta Gdańska przy udziale osadzonych
Numer ogłoszenia: 96054 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sygn. akt 48/B/UC/2010 Organizacja akcji sprzątania i odśnieżania terenów gminnych Miasta Gdańska przy udziale osadzonych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja akcji sprzątania i odśnieżania terenów gminnych Miasta Gdańska przy udziale osadzonych. 1. Zakres usługi będącej przedmiotem zamówienia obejmuje: 1.1.Przewóz grupy osadzonych z Zakładu Karnego na Gdańskiej Przeróbce (8 osób) na miejsca pracy na odległość do 20 km oraz z powrotem, środkiem transportu podstawionym przez Wykonawcę. Należy przewidzieć, iż z uwagi na różne lokalizacje zanieczyszczonych działek, konieczność stworzenia do 2 brygad ( 2 pojazdy - 5 osobowe) które będą skierowane w różne rejony Gdańska. Każda brygada winna posiadać co najmniej jednego pracownika ze strony Wykonawcy, kontrolującego sposób i jakość wykonywanych prac, kierującego przemieszczaniem grupy na kolejne miejsca zgodnie z poleceniem Zamawiającego. 1.2 Sprawowanie ciągłego nadzoru nad osadzonymi podczas sprzątania wyznaczonych terenów, bieżące kierowanie pracami oraz kontrolowanie jakości wykonywanych prac. 1.3 Wyposażenie każdego zatrudnionego w odzież roboczą (w tym buty do prac przy odśnieżaniu oraz rękawice ochronne) oraz worki do gromadzenia odpadów. 1.4 Zapewnienie każdemu zatrudnionemu narządzi niezbędnych do realizacji usługi w okresie letnim jaki zimowym (m.in. sprzęt do odśnieżania i skuwania lodu, grabie, miotły itp.) 1.5 Zapewnienie każdemu zatrudnionemu 1 posiłku regeneracyjnego dziennie. 1.6 Zapewnienie grupie osadzonych możliwości kąpieli po dniu pracy jeżeli zajdzie taka konieczność. 1.7 Zawarcie ubezpieczenia grupowego NMW dla 8 osób, obejmującego cały okres, w którym świadczona jest usługa. Polisa musi być dostarczona do Zamawiającego nie później niż w dniu podpisania umowy. 1.8 Zapewnienie przeprowadzenia wstępnych badań lekarskich dopuszczających do pracy dla każdego zatrudnionego jeżeli ich nie posiada. 1.9 Zapewnienie transportu co najmniej ok.500-800 kilogramów zebranych odpadów do Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku- Szadółkach. 1.10 Wykonawca zapewni przeszkolenie BHP w zakresie ogólnym oraz na stanowisku pracy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie sprawowanie nadzoru nad osadzonymi podczas sprzątania wyznaczonych terenów, bieżące kierowanie pracami oraz kontrolowanie jakości wykonywanych prac.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 252.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Gdańska [decyzja wydana na podstawie ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.Nr 132, poz.622 z późn. zm)]

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie 2 pojazdów do przewozu każdy co najmniej pięciu osób z kierującym oraz co najmniej 2 pojazdy do transportu 500-800 kg odpadów komunalnych. Spełnienie warunku należy udokumentować poprzez wypełnienie zał. 1b SIWZ W przypadku wykazania potencjału technicznego innych podmiotów wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust.1 PZP Prawa Zamówień Publicznych - zał. 1a SIWZ. 2. Dowód wpłacenia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek można odebrać w siedzibie Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzanów 36, kancelaria, bud. A, pok. 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzanów 36, sekretariat, bud. B, pok. 25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.