Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-08
Ozimek: Remont pokrycia dachowego w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Ozimku
Numer ogłoszenia: 96058 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka, ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 077 4651388 w. 220, fax 077 4651281.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachowego w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Ozimku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - rozebranie i montaż instalacji odgromowej, - rozebranie pokrycia dachowego, - demontaż obróbek blacharskich i rynien, - wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej dwuwarstwowej, - ocieplenie styropianem dachu sali gimnastycznej, - montaż nowych obróbek blacharskich i rynien.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.20 - Konserwacja dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.20 - Konserwacja dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł. przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP. 1.Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w art. 22 ustay Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga aby: 1)złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. 2.Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualna polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: 1)potwierdzenia wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych podobnych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie. Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami, listami polecającymi, opiniami bądź protokołami odbioru. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem tzn. roboty budowlane polegające na wykonaniu pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej, o wartości minimum 60 000,00 zł brutto każda. (Wykazana robota nie potwierdzona referencjami listami polecającymi, opiniami bądź pro-tokołami odbioru nie będzie rozpatrywana) 2) wykaz zawierający Imię i Nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika bu-dowy, wraz z jej uprawnieniami budowlanymi oraz zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającym jej przynależność do izby na dzień składania ofert oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert lub innego dokumentu, z którego wynika przynależność do ww. izby i posiadanie ww. ubezpieczenia. Ocena spełnienia powyższych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. wykaz potwierdzonych robót budowlanych; 3. odpis z właściwego rejestru lub Zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat i składekbądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. wykaz osoby pełniącej funkcję kierownika budowy wraz z dokumentami potwioerdzającymi przynależnośc do własciwej Okregowej Izby Inżynierów wraz z ubezpieczeniem, 7. kserokopie wpłacenia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku 46 - 040 Ozimek ul Dzierżona 4 B pok. 220.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku 46 - 040 Ozimek ul Dzierżona 4 B pok. 114.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OZIMKA
więcej: przetargi w Ozimku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatu Żuromińskiego wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na pomieszczenia biurowe - ul. Olszewska 9/11
- P-43-2024 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany pokryć dachowych na 2 budynkach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- "Remont konserwatorski Bastionu Władysława IV oraz pomnika konnego Tadeusza Kościuszki."
- Remont elewacji budynku H mieszczącego Oddział Psychiatrii Sądowej Szpitala Neuropsychiatrycznego SPZOZ w Lublinie
- Przygotowanie dachu pod instalację fotowoltaiczną w Bartoszycach przy ul. Tartacznej 4.
więcej: Konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.