Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-08
Wyszków: Przebudowa ul. Radosnej w Wyszkowie
Numer ogłoszenia: 96077 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, fax 029 7424209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Radosnej w Wyszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - ciąg pieszo - jezdny: szerokość - 6,0 m, pow. ok. 926,7 m2; z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w kolorze szarym na podbudowie z betonu B-7.5 gr. 20 cm na podsypce piaskowej gr. 10 cm - dł. ok. 143 m; okrawężnikowanie krawężnikiem 15x30 cm na ławie betonowej, - odwodnienie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych oraz poprzez wpusty ściekowe i przyłącze dn 300 mm do miejskiej kanalizacji deszczowej; studnie rewizyjne z kręgów betonowych i żelbetowych dn 1200 mm (4 szt.), studnie ściekowe betonowe dn. 600 mm z osadnikiem i syfonem (6 szt.), przyłącze kanalizacji deszczowej dn 300 mm - 143 m, przykanaliki z rur PCV dn 160 mm - 32,1 m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5 000 zł (pięć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat wybudowali nawierzchnie z kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 930m2, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie. d) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj. co najmniej : - 1 koparka, - 1 spycharka, - 1 samochód samowyładowczy, - urządzenie do zagęszczania. e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami (kierownik robót i kierownik budowy) w specjalności drogowej, f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w celu ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dostarczą 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 1 do oferty, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robot budowlanych wg załącznika nr 2 do oferty potwierdzający wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 930 m2 -(łącznie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 5. Wypełniony kosztorys ofertowy z obliczoną wartością netto i brutto robót budowlanych (kosztorys należy sporządzić zgodnie z postanowieniami § 12 SIWZ). 6. Wykaz potencjału technicznego wg. Załącznika Nr 3 do oferty. 7. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami ( kierownik robót, kierownik budowy) w specjalności drogowej wg. Załącznika nr 4. 8. Dowód wniesienia wadium. 9. Informacja dot. wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom wg. Załącznika Nr 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiajacego pok. 116.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków Sekretariat Burmistrza pok. 139.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Poprawa infrastruktury sportowej poprzez modernizacje boiska piłkarskiego przy SP 5 w Wyszkowie
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Adaptacja dwóch pomieszczeń na potrzeby pracowni żywieniowej w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
- Budowa drogi powiatowej Nr 4419W w m. Deskurów.
- Dzierżawa analizatora backup do badań immunochemicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych
- "Wykonanie odgruzowania i remont kominów oraz wymiana pokrycia dachowego na budynku biurowym Starostwa Powiatowego w Wyszkowie przy ul. Zakolejowej 15A".
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Potulickiej w Bydgoszczy wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej na działkach o nr ewid. 235 i 237 w obr. 42
- Budowa odcinka ulicy Ptasiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową infrastruktury technicznej oraz budową lewostronnego chodnika
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105820L - ul. Zbożowej w Piaskach
- "Budowa dróg gminnych 1.KDL i 3KDD w miejscowości Tuszów Narodowy"
- Stabilizacja i zabezpieczenie osuwiska nr 35112 oraz odbudowa drogi powiatowej nr 1504 K Ropa - Wawrzka - Florynka w km 7+786-7+860 wraz z odbudową przepustu w km 7+810 w m. Florynka
- Budowa ul. J. Długosza i Krańcowej
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.