eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TyczynPrzebudowa drogi gminnej Nr 109031R Matysówka Rondo Boczna w km 0 +200-0+649, przebudowa drogi gminnej Nr 108925R Kielnarowa Kuźnia w km 0+000-0+400 oraz dróg gminnychBorek Stary Boczna, Hermanowa Łazy Boczna, Kielnarowa Wieś, Hermanowa Dół i ulic w TyczynieWyzwolenia, Św. Katarzyny, Stawowa, Mokra Strona, Kameliowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-27

Tyczyn: Przebudowa drogi gminnej Nr 109031R Matysówka Rondo Boczna w km 0 +200-0+649, przebudowa drogi gminnej Nr 108925R Kielnarowa Kuźnia w km 0+000-0+400 oraz dróg gminnych: Borek Stary Boczna, Hermanowa Łazy Boczna, Kielnarowa Wieś, Hermanowa Dół i ulic w Tyczynie: Wyzwolenia, Św. Katarzyny, Stawowa, Mokra Strona, Kameliowa
Numer ogłoszenia: 96094 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tyczyn , Rynek 18, 36-020 Tyczyn, woj. podkarpackie, tel. (017) 2219310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 109031R Matysówka Rondo Boczna w km 0 +200-0+649, przebudowa drogi gminnej Nr 108925R Kielnarowa Kuźnia w km 0+000-0+400 oraz dróg gminnych: Borek Stary Boczna, Hermanowa Łazy Boczna, Kielnarowa Wieś, Hermanowa Dół i ulic w Tyczynie: Wyzwolenia, Św. Katarzyny, Stawowa, Mokra Strona, Kameliowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa następujących dróg i ulic gminnych: 1.Borek Stary Boczna w km 0 + 000 - 0 + 400. Zakres prac obejmuje przebudowę przepustu, oczyszczenie zjazdów, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm, położenie masy bitumicznej 3 cm plus 4 cm, utwardzenie poboczy gr. 10 cm, oczyszczenie rowów przydrożnych, wykonanie oznakowania. 2. Hermanowa Łazy Boczna w km 0 + 000 - 0 + 250. Zakres prac obejmuje przebudowę przepustu, oczyszczenie zjazdów, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr 15 cm, położenie masy bitumicznej 3 cm plus 4 cm, utwardzenie poboczy gr. 10 cm, oczyszczenie rowów przydrożnych, wykonanie oznakowania. 3. Kielnarowa Kuźnia Nr 108925 R w km 0 + 000 - 0 + 400. Zakres prac obejmuje przebudowę przepustu, oczyszczenie zjazdów, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr 20 cm, położenie masy bitumicznej 4 cm plus 5 cm, utwardzenie poboczy gr. 10 cm. oczyszczenie rowów przydrożnych, wykonanie oznakowania. 4. Kielnarowa wieś w km 0 + 000 - 0 + 174. Zakres prac obejmuje oczyszczenie zjazdów, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 - 30 cm, położenie masy bitumicznej 3 cm plus 4 cm, utwardzenie poboczy gr. 10 cm, oczyszczenie rowów przydrożnych, wykonanie oznakowania. 5. Hermanowa Dół w km 0 + 000 - 0 + 220. Zakres prac obejmuje przebudowę przepustu, oczyszczenie zjazdów, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr 15 cm, położenie masy bitumicznej 3 cm plus 4 cm, utwardzenie poboczy gr. 15 cm, oczyszczenie rowów przydrożnych, wykonanie oznakowania. 6. Matysówka Rondo Boczna 109031 R w km 0 + 200 - 0 + 649. Zakres prac obejmuje wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr 20 cm, skropienie nawierzchni, położenie masy bitumicznej 4 cm plus 6 cm, utwardzenie poboczy gr. 10 cm, wykonanie odwodnienia. 7. Ulica Wyzwolenia w Tyczynie w km 0 + 000 - 0 + 299. Zakres prac obejmuje ułożenie krawężnika na dł.164 mb, wykonanie warstwy - profilowo wzmacniającej z betonu asfaltowego w ilości 25 kg/m2, położenie warstwy ścieralnej gr. 5 cm, wykonanie odwodnienia, utwardzenie poboczy gr.10 cm. 8. Ulica Św. Katarzyny w Tyczynie w km 0 + 000 - 0 + 288. Zakres prac obejmuje przebudowę przepustu, oczyszczenie zjazdów, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 - 30 cm, położenie masy bitumicznej 3 cm plus 4 cm, utwardzenie poboczy gr. 10 cm, oczyszczenie rowów przydrożnych, wykonanie oznakowania. 9. Ulica Stawowa w Tyczynie w km 0 + 000 - 0 + 195. Zakres prac obejmuje oczyszczenie zjazdów, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm, położenie masy bitumicznej 3 cm plus 4 cm, utwardzenie poboczy gr. 10 cm, wykonanie odwodnienia zamontowanie barier ochronnych, oznakowania. 10. Ulica Mokra Strona Boczna w Tyczynie w km 0 + 000 - 0 + 140. Zakres prac obejmuje wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm, położenie masy bitumicznej 3 cm plus 4 cm, utwardzenie poboczy gr. 10 cm, wykonanie odwodnienia, oznakowania. 11. Ulica Kameliowa w Tyczynie w km 0 + 000 - 0 + 239. Zakres prac obejmuje wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm, położenie masy bitumicznej 3 cm plus 4 cm, utwardzenie poboczy gr.10 cm, wykonanie odwodnienia. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego drogi Kielnarowa Kuźnia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. poszczególnych odcinków dróg, został określony w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, opracowanych dla każdej drogi, dokumenty te stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Występujące w opisach dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót nazwy handlowe urządzeń lub materiałów budowalnych należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia, które umożliwią Zamawiającemu porównanie cech technicznych i jakościowych w stosunku do parametrów określonych w SIWZ- dokumentacji projektowej, przedmiarze robót. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 5% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tyczynie, Nr konta 70916400082001000002860004, z dopiskiem na przelewie ,,Wadium w postępowaniu - Przebudowa dróg i ulic gminnych 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium podanego wyżej rachunku bankowego Zamawiającego. Zaleca się, aby do oferty Wykonawcy załączyli potwierdzenie przelewu kwoty wadium. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - ul. Rynek 18, pokój nr 38 - kasa, a do oferty dołączyć kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. 6.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi obejmować cały okres związania ofertą. 7.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie powinna zawierać w swojej treści bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 8.Jeśli oferta składana jest przez konsorcjum(lub spółkę cywilną) to w treści gwarancji lub poręczenia musi być informacja, że wadium jest wnoszone w imieniu całego konsorcjum (lub spółki cywilnej) oraz muszą być wymienieni wszyscy członkowie konsorcjum (lub wszyscy przedsiębiorcy tworzący spółkę cywilną). 9.Wykonawca, który we właściwym terminie nie wniesie wadium w akceptowanej formie zostanie z postępowania wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 10.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 11.Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o łącznej długości co najmniej 3 km oraz załączy dowody określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem, tj. wskaże jedną osobę na stanowisko Kierownika Budowy z nie mniej niż dwuletnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub budowlanej w zakresie dróg. Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych, 00/100). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie w/w warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku gdy w dniu wszczęcia postępowania NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Rękojmia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy dotyczących terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia oraz zakresu przedmiotowego zamówienia na niżej określonych zasadach: a)Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu robót oraz wysokości wynagrodzenia ze względu na okoliczności powstałe w trakcie realizacji inwestycji, w tym ograniczenia realizacji zadania Kielnarowa Kuźnia. b)Zamawiający dopuszcza zmianę technologii wykonania oraz możliwość zmiany kwoty wynagrodzenia w przypadku wprowadzenie robót i materiałów zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, jeżeli: realizacja tych robót nie wykroczy poza określony zakres zamówienia, wykonanie tych robót wpłynie na polepszenie realizowanego zamówienia i usprawnienie procesu realizacji oraz zapobiegnie powstaniu dużych i nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego. c)Poza przypadkami określonymi wyżej, istotne zmiany postanowień umowy będą, mogły nastąpić w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zmówienia, w tym również zmiany stawek podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tyczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn - pok. 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.