Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-27
Tyczyn: Przebudowa drogi gminnej Nr 109031R Matysówka Rondo Boczna w km 0 +200-0+649, przebudowa drogi gminnej Nr 108925R Kielnarowa Kuźnia w km 0+000-0+400 oraz dróg gminnych: Borek Stary Boczna, Hermanowa Łazy Boczna, Kielnarowa Wieś, Hermanowa Dół i ulic w Tyczynie: Wyzwolenia, Św. Katarzyny, Stawowa, Mokra Strona, Kameliowa
Numer ogłoszenia: 96094 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tyczyn , Rynek 18, 36-020 Tyczyn, woj. podkarpackie, tel. (017) 2219310.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 109031R Matysówka Rondo Boczna w km 0 +200-0+649, przebudowa drogi gminnej Nr 108925R Kielnarowa Kuźnia w km 0+000-0+400 oraz dróg gminnych: Borek Stary Boczna, Hermanowa Łazy Boczna, Kielnarowa Wieś, Hermanowa Dół i ulic w Tyczynie: Wyzwolenia, Św. Katarzyny, Stawowa, Mokra Strona, Kameliowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa następujących dróg i ulic gminnych: 1.Borek Stary Boczna w km 0 + 000 - 0 + 400. Zakres prac obejmuje przebudowę przepustu, oczyszczenie zjazdów, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm, położenie masy bitumicznej 3 cm plus 4 cm, utwardzenie poboczy gr. 10 cm, oczyszczenie rowów przydrożnych, wykonanie oznakowania. 2. Hermanowa Łazy Boczna w km 0 + 000 - 0 + 250. Zakres prac obejmuje przebudowę przepustu, oczyszczenie zjazdów, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr 15 cm, położenie masy bitumicznej 3 cm plus 4 cm, utwardzenie poboczy gr. 10 cm, oczyszczenie rowów przydrożnych, wykonanie oznakowania. 3. Kielnarowa Kuźnia Nr 108925 R w km 0 + 000 - 0 + 400. Zakres prac obejmuje przebudowę przepustu, oczyszczenie zjazdów, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr 20 cm, położenie masy bitumicznej 4 cm plus 5 cm, utwardzenie poboczy gr. 10 cm. oczyszczenie rowów przydrożnych, wykonanie oznakowania. 4. Kielnarowa wieś w km 0 + 000 - 0 + 174. Zakres prac obejmuje oczyszczenie zjazdów, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 - 30 cm, położenie masy bitumicznej 3 cm plus 4 cm, utwardzenie poboczy gr. 10 cm, oczyszczenie rowów przydrożnych, wykonanie oznakowania. 5. Hermanowa Dół w km 0 + 000 - 0 + 220. Zakres prac obejmuje przebudowę przepustu, oczyszczenie zjazdów, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr 15 cm, położenie masy bitumicznej 3 cm plus 4 cm, utwardzenie poboczy gr. 15 cm, oczyszczenie rowów przydrożnych, wykonanie oznakowania. 6. Matysówka Rondo Boczna 109031 R w km 0 + 200 - 0 + 649. Zakres prac obejmuje wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr 20 cm, skropienie nawierzchni, położenie masy bitumicznej 4 cm plus 6 cm, utwardzenie poboczy gr. 10 cm, wykonanie odwodnienia. 7. Ulica Wyzwolenia w Tyczynie w km 0 + 000 - 0 + 299. Zakres prac obejmuje ułożenie krawężnika na dł.164 mb, wykonanie warstwy - profilowo wzmacniającej z betonu asfaltowego w ilości 25 kg/m2, położenie warstwy ścieralnej gr. 5 cm, wykonanie odwodnienia, utwardzenie poboczy gr.10 cm. 8. Ulica Św. Katarzyny w Tyczynie w km 0 + 000 - 0 + 288. Zakres prac obejmuje przebudowę przepustu, oczyszczenie zjazdów, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 - 30 cm, położenie masy bitumicznej 3 cm plus 4 cm, utwardzenie poboczy gr. 10 cm, oczyszczenie rowów przydrożnych, wykonanie oznakowania. 9. Ulica Stawowa w Tyczynie w km 0 + 000 - 0 + 195. Zakres prac obejmuje oczyszczenie zjazdów, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm, położenie masy bitumicznej 3 cm plus 4 cm, utwardzenie poboczy gr. 10 cm, wykonanie odwodnienia zamontowanie barier ochronnych, oznakowania. 10. Ulica Mokra Strona Boczna w Tyczynie w km 0 + 000 - 0 + 140. Zakres prac obejmuje wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm, położenie masy bitumicznej 3 cm plus 4 cm, utwardzenie poboczy gr. 10 cm, wykonanie odwodnienia, oznakowania. 11. Ulica Kameliowa w Tyczynie w km 0 + 000 - 0 + 239. Zakres prac obejmuje wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm, położenie masy bitumicznej 3 cm plus 4 cm, utwardzenie poboczy gr.10 cm, wykonanie odwodnienia. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego drogi Kielnarowa Kuźnia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. poszczególnych odcinków dróg, został określony w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, opracowanych dla każdej drogi, dokumenty te stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Występujące w opisach dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót nazwy handlowe urządzeń lub materiałów budowalnych należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia, które umożliwią Zamawiającemu porównanie cech technicznych i jakościowych w stosunku do parametrów określonych w SIWZ- dokumentacji projektowej, przedmiarze robót. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 5% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tyczynie, Nr konta 70916400082001000002860004, z dopiskiem na przelewie ,,Wadium w postępowaniu - Przebudowa dróg i ulic gminnych 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium podanego wyżej rachunku bankowego Zamawiającego. Zaleca się, aby do oferty Wykonawcy załączyli potwierdzenie przelewu kwoty wadium. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - ul. Rynek 18, pokój nr 38 - kasa, a do oferty dołączyć kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. 6.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi obejmować cały okres związania ofertą. 7.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie powinna zawierać w swojej treści bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 8.Jeśli oferta składana jest przez konsorcjum(lub spółkę cywilną) to w treści gwarancji lub poręczenia musi być informacja, że wadium jest wnoszone w imieniu całego konsorcjum (lub spółki cywilnej) oraz muszą być wymienieni wszyscy członkowie konsorcjum (lub wszyscy przedsiębiorcy tworzący spółkę cywilną). 9.Wykonawca, który we właściwym terminie nie wniesie wadium w akceptowanej formie zostanie z postępowania wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 10.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 11.Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o łącznej długości co najmniej 3 km oraz załączy dowody określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem, tj. wskaże jedną osobę na stanowisko Kierownika Budowy z nie mniej niż dwuletnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub budowlanej w zakresie dróg. Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych, 00/100). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie w/w warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku gdy w dniu wszczęcia postępowania NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Rękojmia - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy dotyczących terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia oraz zakresu przedmiotowego zamówienia na niżej określonych zasadach: a)Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu robót oraz wysokości wynagrodzenia ze względu na okoliczności powstałe w trakcie realizacji inwestycji, w tym ograniczenia realizacji zadania Kielnarowa Kuźnia. b)Zamawiający dopuszcza zmianę technologii wykonania oraz możliwość zmiany kwoty wynagrodzenia w przypadku wprowadzenie robót i materiałów zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, jeżeli: realizacja tych robót nie wykroczy poza określony zakres zamówienia, wykonanie tych robót wpłynie na polepszenie realizowanego zamówienia i usprawnienie procesu realizacji oraz zapobiegnie powstaniu dużych i nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego. c)Poza przypadkami określonymi wyżej, istotne zmiany postanowień umowy będą, mogły nastąpić w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zmówienia, w tym również zmiany stawek podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tyczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn - pok. 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI TYCZYN
więcej: przetargi TYCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy cząstkowe jezdni oraz chodników na terenie Torunia
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jeżowe
- Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej na terenie gminy Tuchola w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2025 roku
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.