Ogłoszenie z dnia 2008-05-08
Łódź: Zaplecze magazynowo- sprzętowe
Numer ogłoszenia: 96119 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Botaniczny w Łodzi, ul. Krzemieniecka 36/38, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6884491, 6884420 w. 31, fax 042 6884414.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ogr-botaniczny.strefa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaplecze magazynowo- sprzętowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych: przygotowanie terenu pod inwestycję (w tym: wywóz gruzu,karpin itp), wybudowanie części murowanej zaplecza magazynowo-sprzętowego na terenie Ogrodu Botanicznego obejmującej: zaplecze socjalne, warsztat stolarki, mieszalnię chemicznych środków ochrony roślin, magazyny: etykiet i drobnego sprzętu ogrodniczego, warsztat naprawy sprzętu ogrodniczego i mechanicznego oraz wykonanie przyłączy: energetycznego, CO i wod-kan, wewnętrznej instalacji : CO, wod-kan i części: instalacji elektrycznej, wyposażenia, ciągów pieszo-jezdnych i ogrodzenia czy geodezyjną dokumentację powykonawczą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Każdy Oferent jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł, (słownie: osiem tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9.XI 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U. nr 109, poz. 1158 z p.zm/..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej podane warunki. 1.Złożą pisemne oświadczenia: a.że spełniają warunki artykułu 22 ust.1 pkt 1,2,3,4 ustawy Prawo zamówień publicznych- wzór oświadczenia - załącznik nr 1, b.że spełnią warunki udziału w niniejszym postępowaniu określone w : specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawartej umowie. 2.Pozostaną związani złożoną ofertą 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert . 3.Dostarczą wymagane i wymienione w s.i.w.z. dokumenty. 4.Posiadają doświadczenie w zakresie wykonywania siłami własnymi, obiektów budowlanych o wartości 500 000 z każdy potwierdzone: a)wykazem minimum 5 prac zrealizowanych w tym zakresie własnymi siłami Wykonawcy, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, b)listami referencyjnym potwierdzającymi wykonanie: zakresu prac, termin ich realizacji i ich wartość. 5. Dokonają wpłaty wadium.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1.wypełniony formularz ofertowy z załącznikami: 1,2,3,4,5,6 2.odpis z aktualnego i właściwego odpisu rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający status prawny Wykonawcy, miejsce rejestracji oraz zakres jego działalności, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.zaświadczenie z ZUS-u o opłaceniu składek na ubezpieczenia społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.wykaz minimum 5 prac zrealizowanych własnymi siłami Wykonawcy, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, w zakresie wykonania obiektów budowlanych o wartości 500 000 zł każdy, wg załącznika nr 2. 6.listy referencyjne zgodnie z wykazem wg. załącznika nr 3; 7.zaakceptowany, - tj wypełniony i zaparafowany przez Wykonawcę- projekt umowy wg. załącznika nr 4; 8.dowód wniesienia wadium 9.kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie przedmiaru
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogr-botaniczny.strefa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ogród Botaniczny 94-004 Łódź ul. Retkińska 39/65 pok.228.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Ogród Botaniczny, Łódź ul. Retkińska 39/54 pok. 228.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, z uwzględnieniem niżej podanych warunków: a)termin wykonania: w dwóch etapach rocznych, najpóźniej do 15.12.2009 roku, b)forma płatności: przelew, c)termin płatności: do 21 dni od daty otrzymania rachunków, po zakończeniu danego zakresu prac, d)podstawą wystawiania faktur będą protokoły częściowe odbioru danego zakresu prac i końcowy po zakończeniu wszystkich prac , e)zamawiający nie przewiduje waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy w okresie trwania umowy, f)w przypadku niedotrzymania terminu wykonania usługi Zamawiający potrąci karę umowną w wysokości 1% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy brutto za każdy dzień zwłoki.2.Wykonawca winien zawrzeć do dnia podpisania umowy polisę ubezpieczeniową o odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej przez niego działalności (deliktowo-kontraktowa) o wartości minimum 500 000 zł oraz OC pracodawcy. Kserokopię w/w polis Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu. 3.Zamawiający wyklucza możliwość dokonywania przedpłaty na poczet przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca będzie mógł wykonać przedmiot zamówienia jedynie tylko podwykonawcami wykazanymi w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Każda zmiana podwykonawcy wymaga zgody Zamawiającego.5. Najpóźniej przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca winien wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w wysokości i formie określonej w specyfikacji.6.Wymagany okres gwarancji jakościowej wynosi: 36 miesiące - na prace budowlane i instalacyjne i 24 miesiące - na zamontowane materiały i urządzenia. Bieg gwarancji liczony będzie od daty uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresów rzeczowych w/w etapów i uzależnienia zakres ich realizacji od decyzji finansowych Gminy Łódź bądź innych podmiotów.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Adaptacja pomieszczeń i warsztatów szkolnych" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
- Wydzielenie stref pożarowych w budynku XXV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi - Etap 3
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 7 w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu: CardioSense, w podziale na zadania (części).
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy XLVII Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Łodzi, ul. Czernika nr 1/3.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.