To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-13
Ogłoszenie nr 96124 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.
Nysa: Zmiana organizacji ruchu na skrzyżowaniu dróg powiatowych Nr 1658 O i Nr 1654 O w miejscowości Grądy,poprzez wykonanie ronda
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519356-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nysie, krajowy numer identyfikacyjny
53141222000000, ul.
Piastowska
33,
48-300
Nysa, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774 085 065, faks
774 085 065, e-mail
zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana organizacji ruchu na skrzyżowaniu dróg powiatowych Nr 1658 O i Nr 1654 O w miejscowości Grądy,poprzez wykonanie ronda
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IP.272.2.20.2017.RM
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych Nr 1654 O i Nr 1658 O w miejscowości Grądy, Gmina Otmuchów w następującym zakresie: - przebudowy skrzyżowania dróg powiatowych w celu realizacji skrzyżowania w formie ronda, - budowy chodników, - przebudowy zjazdów, - budowy kanalizacji deszczowej oraz przykanalików wpustów ulicznych, - budowy i przebudowy linii oświetlenia drogowego, - wycinki drzew kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem skrzyżowania, - wprowadzenia stałej organizacji ruchu. Inwestycja realizowana będzie jednoetapowo, z wykonaniem wszystkich elementów objętych zakresem rzeczowym. Zakres drogowy: - powierzchnia jezdni o nawierzchni bitumicznej SMA 907,00 m2, - powierzchnia wyspy środkowej 22,90 m2, - powierzchnia pierścienia ronda 14,70 m2, - powierzchnia wysp rozdzielających 17,60 m2, - powierzchnia chodników z kostki betonowej 293,40 m2, - powierzchnia zjazdów z kostki betonowej 99,40 m2, - powierzchnia poboczy tłuczniowych 35,00 m2, - powierzchnia terenów zielonych 150,00 m2, Zakres sanitarny: - sieć kanalizacji deszczowej PVC 400 34,20 m, - przykanaliki wpustów ulicznych PVC 200 26,00 m, Zakres elektryczny: - linie kablowe niskiego napięcia oświetlenia drogowego 191,00 m, - słupy oświetlenia przejść dla pieszych 6 szt., - słupy oświetlenia drogowego 2 szt., W zakresie Wykonawcy jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( w 4-ch egzemplarzach). Inwentaryzację należy wykonać wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót (powierzchnia wykonanej nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, długość kanalizacji -sieć, przyłącza i inne). Kategoria obciążenia ruchem KR-3. Klasa drogi Z Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót, 2) Projekt techniczny, 3) Specyfikacja techniczna, wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 4) Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej w terenie i uwzględnić roboty, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w przedłożonym przedmiarze robót( poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych). W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) Zachowania przepisów BHP, 2) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 5 SIWZ, termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3) Zamawiający przekaże Wykonawcy zatwierdzone projekty: - tymczasowej organizacji ruchu, - stałej organizacji ruchu. Wykonawca na podstawie zatwierdzonych projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu dokona zgłoszenia odpowiednim organom zmiany organizacji ruchu na czas prowadzonych robót oraz po zakończeniu robót związanych z przebudową w/w skrzyżowania dróg stałą organizację, 4) Roboty związane z przebudową w/w skrzyżowania dróg : - prowadzone na podstawie zgłoszenia na podstawie art. 30 ustawy Prawo budowlane. 5) Wykonawca opracuje plan BIOZ i harmonogram robót, 6) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie przebudowy skrzyżowania dróg odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2016r.poz. 1987), 7) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny, 8) Przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową skrzyżowania ww dróg Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233129-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2015r. poz. 2164 z póź.zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający w swoim budżecie zabezpieczył środki finansowe w wysokości 300 000,00 zł brutto, a oferta została złożona na kwotę 478 848,69 zł. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Usługa polegająca na sprzątaniu, usuwaniu i wywożeniu odpadów stałych z koszy, terenów zielonych, plaży i przewożenia ich do punktu składowania odpadów- Ośrodek Rekreacji "AKWAMARINA" w Skorochowie
- Wykonanie remontu korytarza w przyziemiu oraz gabinetu zabiegowego Oddziału Okulistyki w budynku głównym Szpitala w Nysie
- Remont nawierzchni drogi powiatowej 1669 O w miejscowości Karłowice Małe
- Dostawa obłożeń operacyjnych
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla zespołów ratownictwa medycznego oraz transportu medycznego
- Malowanie oznakowania poziomego dróg powiatowych
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.