To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-21
Olszówka: Modernizacja i przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług w Gminie Olszówka.
Numer ogłoszenia: 96144 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65032 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszówka, Olszówka 15, 62-641 Olszówka, woj. wielkopolskie, tel. 063 2739010, faks 063 2739030.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług w Gminie Olszówka..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Olszówka realizowana w ramach POKL Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej W skład zamówienia wchodzić będą zadania : 1. WYPOSAŻENIE pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel, w: stoły, krzesła, biurka, regały, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki, doposażenie w meble, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i gastronomiczny do kuchni zgodnie z wyszczególnieniem w załączniku Nr 2 Kalkulacja kosztów i załączniku Nr 4 Opis techniczny elementów dostawy. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). 2. DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym w tym: wymiana umywalek, misek ustępowych, półek łazienkowych, pogrzewaczy wody, mieszaczy wody, podajników na mydło, wyposażenia szczegółowo określonego w załączniku Nr 2 Kalkulacja kosztów i załączniku Nr 4 Opis techniczny elementów dostawy. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi. 3. SPRZĘT MULTIMEDIALNY sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne i inny sprzęt multimedialny szczegółowo określony w załączniku Nr 2 Kalkulacja kosztów i załączniku Nr 4 Opis techniczny elementów dostawy. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. Dostarczony w elementach sprzęt i urządzenia należy zmontować na miejscu lub zamontować w pomieszczeniach poszczególnych szkół. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych wskazane w opisach znaki towarowe, patenty, pochodzenie należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego. Wszystkie nazwy ujęte w przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych, projektach budowlanych i specyfikacji technicznej odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów i firm..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.65.00 - 30.23.65.00 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POKL Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: WYPOSAŻENIE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- MOJE BAMBINO SP. Z O.O. SP. K., UL.GRANICZNA 46, 93-428 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145219,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 148364,14
Oferta z najniższą ceną: 148364,14 / Oferta z najwyższą ceną: 166876,90
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NOVUM WYPOSAŻENIA PLACÓW ZABAW SŁAWOMIR CHMIELIŃSKI, GROM 36, 12-130 PASYM, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22886,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18259,49
Oferta z najniższą ceną: 18259,49 / Oferta z najwyższą ceną: 24948,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: SPRZĘT MULTIMEDIALNY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nr 5. COPYSERVICE TOMASZ BONDAR, UL.WIDOK 53A, 62-800 KALISZ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44721,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54750,35
Oferta z najniższą ceną: 54750,35 / Oferta z najwyższą ceną: 63591,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szkoły Przyszłości w Gminie Cieszków" - przetarg II
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukację"
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia cz. 2"
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz licencji i programów w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.