Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-08
Brzeg: Dostawa środków czystości i worków foliowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
Numer ogłoszenia: 96193 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Brzeskie Centrum Medyczne, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4446521, fax 077 4446522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bcmbrzeg.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości i worków foliowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i worków foliowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 4 niżej wymienione zadania zadania. 1. Środki czystości ogólnego zastosowania. 2. Środki czystości do stosowania w kuchniach. 3. Środki czystości do powierzchni. 4. Worki z folii. Ilości i wymagania dotyczące działania poszczególnych środków określono w specyfikacjach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 2.1-2.4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 25.22.21.00 - Worki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które wykonawcy muszą dołączyć do oferty. Dokumenty te wyszczególniono w rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (załącznik nr 3 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bcmbrzeg.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Brzeskie Centrum Medyczne Dział Zamówień Publicznych i Realizacji Dostaw ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu przy ul. Mossora 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czystości ogólnego zastosowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem 11 pozycji środków czystości ogólnego stosowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki czystości do stosowania w kuchniach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem 6 pozycji środków czystości przeznaczonych do stosowania w kuchniach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki czystości do powierzchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem 6 pozycji środków czystości do powierzchni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Worki z folii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem pokrowce na materace, pokrowce na zwłoki oraz worki wykonane z folii - łącznie 17 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.24.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu oraz zakup benzyny bezołowiowej.
- "Przebudowa drogi powiatowej 1193 O ul. Wrocławskiej w m. Brzeg - etap II"
- "Przebudowa ul. Trzech Kotwic"
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości, higieny i wyposażenia ochronnego
- 53/TP/ZP/D/2025 sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej na potrzeby USK nr 2 w Łodzi
- Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości.
- Zakup środków czystości
- 2025-11 Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego w latach 2025-2027
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - 3 CZĘŚCI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.