To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-13
Ogłoszenie nr 96194 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.
Płock: Przebudowa urządzeń wodnych melioracji oraz rozbudowa cmentarza komunalnego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 72482-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka, krajowy numer identyfikacyjny
000592868, ul.
ul. Stary Rynek
1,
09-400
Płock, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
24 3671598, faks
24 3671598, e-mail
zamowienia@plock.eu
Adres strony internetowej (URL): www.plock.u
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa urządzeń wodnych melioracji oraz rozbudowa cmentarza komunalnego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WZP.271.1.37.2017 MK
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot postępowania: przebudowa urządzeń wodnych melioracji na działkach o nr ewid. 4/5, 4/17, 6 i 7/5 w obrębie 6 obejmującej: budowę urządzenia dezynfekującego wody drenażowe z terenu cmentarza komunalnego wraz z budowę rurociągu melioracji (przełączenia rurociągu R-1 i likwidacja R-1 na dalszym odcinku), budowy budynku gospodarczego kontenerowego i stróżówki oraz rozbudowy części etapu II cmentarza komunalnego na działkach o nr ewid. 4/5, 4/17 i 5 w obrębie nr 6 przy ul. Bielskiej w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Cmentarz Komunalny - przebudowa oświetlenia alejek cmentarza oraz rozbudowa cmentarza w zakresie budowy nowych kwater, alejek, oświetlenia, wodociągu". 1) "zakres I" obejmuje: część I - przebudowa urządzeń wodnych melioracji na działkach o nr ewid. 4/5, 4/17, 6 i 7/5 w obrębie 6 obejmująca: budowę urządzenia dezynfekującego wody drenażowe z terenu cmentarza komunalnego, budowę budynku gospodarczego kontenerowego dla potrzeb urządzenia dezynfekującego wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi wodno-kanalizacyjnymi i elektrycznymi, osprzętem oraz chodnikiem, budową rurociągu melioracyjnego (przełączenie rurociągu R1 z połączeniem do kanalizacji deszczowej wybudowanej w latach 2014 - 2015 w ramach rozbudowy cmentarza, przebudowa włączeń 3-ch istniejących drenaży - zbieraczy D, F i H oraz likwidacja rurociągu R1 dn 300 poprzez zamurowanie wlotu do studni - dokumentacja projektowa opracowana przez Pracownię Projektową Hydromont s.c. Nowak, Moderacki - załącznik nr 1. Przedmiot zamówienia nie obejmuje z przedmiotowej dokumentacji budowy rurociągu dn 200 PVC litych SN8 o długości 242,8 m wraz ze studniami tworzywowymi (PP) dn 600 oraz likwidacji kanału melioracyjnego, który zostanie odcięty przez zamurowanie studni. część II - rozbudowa cmentarza komunalnego części etapu II na działkach o nr ewid. 4/5, 4/17 i 5 w zakresie budowy: stróżówki wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi wodno-kanalizacyjnymi i elektrycznymi, osprzętem i utwardzeniem terenu, chodników, alejek dróg wewnętrznych, wpustów z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej, regulacji wysokościowej istniejących studni kanalizacji deszczowej i drenażowej, punktu poboru wody ze studniami chłonnymi z podłączeniem do istniejącej instalacji wodociągowej, oświetlenia, ułożenie kabli elektroenergetycznych niezbędnych do zasilania stróżówki, budynku gospodarczego, kamer monitoringu, ułożenie kabli teletechnicznych (dla kamer monitoringu), wyrównanie terenu w kwaterach gruntem z uwzględnieniem rzędnych istniejących i rzędnych projektowanych - mapa poglądowa z zakresem - załącznik nr 2 oraz dokumentacja projektowa opracowana przez Pracownię Projektowania Budownictwa i Nadzoru Budowlanego "Inż-bud" Łukasz Lisiński - załączniki 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie poniższej decyzji i zgłoszeń: 1. decyzja Prezydenta Miasta Płocka nr 403/2014 z dnia 28 lipca 2014 roku znak: WRM-III.6740.382.2014.MW o pozwoleniu na budowę zmieniona decyzją Prezydenta Miasta Płocka nr 356/2015 z dnia 17 lipca 2015 roku znak:WRM-IV.6740.336.2015.MW (załączniki nr 4 i 5), 2. przyjęcie przez Wydział Strategii Rozwoju Miasta, Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Płocka zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych polegających na budowie urządzeń wodnych melioracji obejmującej: budowę urządzenia dezynfekującego wody drenażowe z terenu cmentarza komunalnego, budowę budynku gospodarczego kontenerowego wraz z instalacjami sanitarnymi i instalacją elektryczną, budową rurociągów melioracyji (przełączenie rurociągu R1 i R2) z połączeniem do kanalizacji deszczowej z dnia 5 lipca 2016 roku znak:WRM-III.6743.190.2016.AD (załącznik nr 6). Wykonawca przekaże wykonany przedmiot umowy zgodnie z wymogami prawa budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego. lub w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji: 2) "zakres II" obejmuje: zakres I + opcję Opcja to: budowa 2-ch kwater o nr 8 i 10 zgodnie z mapą poglądową z zakresem opcji
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT676256.42 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 729800.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy ulic: Św. Huberta, Jastrzębia, Drozdowa, Lisia, Żurawia, Szpacza, Żywiczna, Jaskółcza, Zajęcza, Motylowa.
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, remont posadzki w trzech salach lekcyjnych i gabinecie lekarskim w Zespole Szkół Ekonomiczno-Kupieckich w Płocku
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
- Zakup licencji serwerowych, urządzeń typu access point oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.