To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-13
Ogłoszenie nr 96251 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.
Piwniczna-Zdrój: Przebudowa dróg gminnych nr K293559, nr K293560 i K293561 w m. Piwniczna-Zdrój realizowanego w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 76242 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 82582 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny
53078400000, ul.
ul. Rynek
20,
33350
Piwniczna-Zdrój, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
0-18 4464043, faks
0-18 4464186, e-mail
epolakiewicza@umig.piwniczna.sacz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.piwniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych nr K293559, nr K293560 i K293561 w m. Piwniczna-Zdrój realizowanego w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.24.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa dróg gminnych nr K293559, nr K293560 i K293561 w m. Piwniczna-Zdrój realizowanego w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 2.1. Określenie przedmiotu zamówienia Przebudowa dróg gminnych nr K293559, nr K293560 i K293561 w m. Piwniczna-Zdrój realizowanego w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg gminnych nr K293559, nr K293560 i K293561 w m. Piwniczna-Zdrój 2.2.1.Zakres robót obejmuje: Roboty przygotowawcze Roboty rozbiórkowe Roboty ziemne Odwodnienie Przebudowa drogi-wymiana pełnej konstrukcji jezdni Budowa chodnika, opaski (bezpiecznika) Zatoki postojowe Skrzyżowanie wyniesione Mur zabezpieczający nasyp drogowy Zjazdy-regulacja Roboty wykończeniowe Przebudowa oświetlenia ulicznego wc.ulicy K. Wielkiego 2.2.2.branża wod-kan Zakres robót obejmuje: Przebudowę sieci wodociągowej, przebudowę przyłączy wodciągowych, przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej, przebudowę przyłączy kanalizacji sanitarnej - 2.2.3.branża teletechniczna Zakres robót obejmuje: Przebudowę i zabezpieczenia teletechnicznej linii kablowej kolidującej z projektem przebudowy dróg gminnych 2.2.4.branża elektryczna Zakres robót obejmuje: budowę wydzielonego oświetlenia ulicznego, zabezpieczenie kabli ziemnych rurami osłonowymi 2.2.5. Projekt Stałej Organizacji Ruchu po ich przebudowie 2.2.6. Wykonawca zobligowany jest do przygotowania dwóch harmonogramów robót, stanowiących Załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego i Załącznik nr 2 do Formularza Ofertowego 2.3 Zakres robót należy wykonać w oparciu o załączony Projekt opracowanym przez F.U.H. "RENOWA" Krzysztof Waniczek , ul. Słoneczna 9, 34-440 Kluszkowce. Przedmiotowe zamówienie nie obejmuje prace na ul.Źródlanej - w całości oraz Remont schodów terenowych na ul.3-go Maja w Piwnicznej-Zdroju. 2.3.1 Inwestycja jest realizowana na podstawie zgłoszenia o zamiarze wykonywania robót budowlanych 2.4.Materiały po rozbiórkowe złożone w paletach należy złożyć na bazie Miejskiego Zakłady Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju ul. Krakowska 26. Wykonawca powinien posiadać potwierdzenie odbioru złożonego materiału. 2.5 Montaż projektowanych urządzeń i elementów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych elementów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie urządzenia, materiały i elementy muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 2.5.1. Na planowany zakup urządzeń/materiałów należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego. 2.6. Wykonawca przy wycenie robot powinien uwzględnić koszt zapewnienia płynności ruchu tak aby w sposób minimalny ograniczyć utrudnienia w ruchu oraz koszt właściwego oznakowania prowadzonych prac. Rozwiązanie komunikacyjne w obrębie inwestycji zostanie zapewnione przez Wykonawcę zgodnie z zatwierdzonym z zarządcą drogi oraz z organem zarządzającym ruchem "Projektem tymczasowej organizacji ruchu". Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości ruchu samochodowego oraz pieszego w trakcie realizacji robot budowlanych jak również do każdorazowego informowania w formie pisemnej mieszkańców, podmioty gospodarcze oraz inne jednostki o planowanych wyłączeniach z ruchu poszczególnych ulic. 2.7. Wykonawca zapewnia obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji. 2.8. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne. 2.9.Wszystkie oferowane materiały muszą być , wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 2.10. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy 2. 11 Zamawiający na podstawie art.29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r- Kodeks Pracy ( Dz.U z 2014r poz. 1502 z poż.zm). Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2.12 Przedmiot zamówienia likwiduje bariery architektoniczne. 2.13. kod CPV 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45233140-2 Roboty drogowe 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45000000-7 Roboty budowlane 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarnej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45220000-5
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45233140-2,
45310000-3,
45000000-7,
45310000-3,
45231000-5,
45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przebudowa dróg gminnych nr K293559, nr K293560 i K293561 w m. Piwniczna-Zdrój realizowanego w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3313047.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 4009230,30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.