Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-07
Suwałki: Dostawa mebli metalowych do nowego budynku biurowego Nadleśnictwa Suwałki przy ul. Wojska Polskiego 1 w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 96256 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Suwałki , Wojska Polskiego 102, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662878, faks 087 5662878.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.start.lasy.gov.pl/web/suwalki
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarka Leśna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli metalowych do nowego budynku biurowego Nadleśnictwa Suwałki przy ul. Wojska Polskiego 1 w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli metalowych do nowego budynku Nadleśnictwa Suwałki przy ul. Wojska Polskiego 1 w Suwałkach. Wykonawca zapewni, na swój koszt, transport mebli do nowego budynku Nadleśnictwa Suwałki przy ul. Wojska Polskiego 1 w Suwałkach, wniesienie mebli do wskazanych pomieszczeń (parter, piwnica) oraz ustawienie w określonym przez przedstawiciela Zamawiającego miejscu. W budynku nie ma windy. W przypadku dostarczenia mebli wymagających montażu, Wykonawca zagwarantuje ich złożenie w miejscu użytkowania. W razie potrzeby Wykonawca zapewni również dopasowanie mebli (stabilizację, wypoziomowanie ) na miejscu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.17.30.00 - Meble do przechowywania 44.42.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi 36.12.11.40 - 36.12.11.40 44.42.17.00 - Kasety i schowki 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.15.11.00 - Stojaki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy i spełniają warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostawy mebli metalowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na dostawie mebli metalowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających /jednoznacznie/, że dostawy te zostały wykonane należycie /w formie protokółów odbioru, listów referencyjnych, opinii/. -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt 10.10 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 4. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu oraz pozostałe dokumenty, które muszą być zawarte w złożonej ofercie: 1. Formularz oferty, 2. Ksztorys ofertowy sporządzony na załączonym formularzu, 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw mebli metalowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na dostawie mebli metalowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (jednoznacznie), że dostawy te zostały wykonane należycie (w formie protokółów odbioru, listów referencyjnych, opinii), 6. Jeżeli Wykonawca nie jest osobą fizyczną lub nie podpisuje oferty osobiście należy załączyć stosowne pełnomocnictwa lub inne dokumenty poświadczające umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy. 7. Wzór umowy na dostawę mebli metalowych zaparafowany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.start.lasy.gov.pl/web/suwalki.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Suwałki, ul. Wojska Polskiego 102, 16-400 Suwałki, pokój nr 18, w dni robocze od godziny 7:00 do 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Suwałki, ul. Wojska Polskiego 102, 16-400 Suwałki, pokój nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa kładki przez rzekę Czarna Hańcza w ciągu pieszo rowerowym w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Budowa oświetlenia ulicznego w drodze powiatowej nr 1150B oraz drodze gminnej nr 102006B w msc. Płociczno - Tartak
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie do budynków przy ul. Trębacka 4 (IV piętro) i ul. Nowowiejska 26 B
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie.
- Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i remontu hali 014A wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku nr 40 w celu stworzenia Laboratorium Systemów Konwersji Energii i Napędów, Wydział IMiO PG
- Dostawa wyposażenia do pracowni edukacji wczesnoszkolnych w ramach projektu pn. "Edukacja STEAM w Gminie Olszanica"
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego, pomocy dydaktycznych, sprzętu i zabawek do szkoły podstawowej wraz z przedszkolem w miejscowości Sieniawa Gmina Rymanów
- Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.