eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieWykonanie, dostawa oraz wymiana stolarki okiennej drewnianej i aluminiowej na PCV oraz drzwiowej metalowej na aluminiową w Zespole Szkół Nr 1 w Piekarach Śląskich przy ulicy M.C.Skłodowskiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Piekary Śląskie: Wykonanie, dostawa oraz wymiana stolarki okiennej drewnianej i aluminiowej na PCV oraz drzwiowej metalowej na aluminiową w Zespole Szkół Nr 1 w Piekarach Śląskich przy ulicy M.C.Skłodowskiej.
Numer ogłoszenia: 96257 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, fax (032) 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa oraz wymiana stolarki okiennej drewnianej i aluminiowej na PCV oraz drzwiowej metalowej na aluminiową w Zespole Szkół Nr 1 w Piekarach Śląskich przy ulicy M.C.Skłodowskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie, dostawa oraz wymiana stolarki okiennej drewnianej i aluminiowej na PCV oraz drzwiowej metalowej na aluminiową w Zespole Szkół Nr 1 w Piekarach Śląskich przy ulicy M.C.Skłodowskiej. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany na podstawie dokumentacji obejmującej: szkice okien do wymiany, kosztorys ślepy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, wizja na miejscu. 1. Oferent , który wygra przetarg zobowiązany jest do dokonania pomiarów indywidualnie dla każdego otworu z uwagi na różnice wymiarów . 2. Dla prawidłowego przygotowania oferty cenowej wskazana lustracja obiektu w celu zapoznania się z warunkami terenowymi i technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia. 3.Oferent w swojej ofercie podaje nazwę systemu (typ) proponowanej stolarki okiennej i drzwiowej. Dla zobrazowania proponowanego systemu (typu) stolarki okiennej, Oferent zobowiązany jest dołączyć do swojej oferty schemat przekroju poprzecznego z uwidocznionymi wymiarami elementów. UWAGA: Proponowany system okien PCV nie może odbiegać wyglądem zewnętrznym od okien dotychczas wymienionych w budynku szkoły . Wymagania techniczne: I OKNA I.1.System okien PCV bezołowiowy, pięciokomorowy w kolorze białym, zbrojony profilem stalowym ocynkowanym. Skrzydła okienne bez okapników . Stolarka zabezpieczona na czas dostawy i montażu folią . I.2.Stolarka PCV szklona, zgodnie z opisami na załączonych szkicach, z oznaczeniem na ramce. I.3.Okucia obwiedniowe . I.4.System uszczelek minimum podwójny. I.5.Skrzydła rozwieralno-uchylne zabezpieczone przed wysprzęgleniem się skrzydła (blokada błędnego położenia klamki). I.6.Skrzydła rozwieralno-uchylne zaopatrzone w mikrouchylacze (dla zapewnienia mikrowentylacji) I.7.Okna muszą zapewniać stałą infiltrację powietrza zewnętrznego w granicach wymaganych Polską Normą . I.8.Parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej grubości 0,75mm malowane proszkowo w kolorze brąz wraz z zakończeniami, wystające minimum 4 cm poza lico zewnętrzne ściany. I.9.Parapety wewnętrzne z lastryko, zgodnie z załączonymi szkicami, ze sfazowanymi lub zaokrąglonymi krawędziami oraz zaokrąglonymi narożnikami . II Wejście główne do budynku - drzwi: II.1.Drzwi aluminiowe zewnętrzne, dwuskrzydłowe z naświetlem i stałym skrzydłem. Profil ciepły w kolorze brązowym. Drzwi bezprogowe z podwójnymi szczotkami, pochwyt - otwierane na zewnątrz budynku pod wpływem nacisku /ewakuacja/, zaopatrzone w trzy zamki /w tym górny i dolny rolkowy/ i mocny samozamykacz. Dolny pas - sztywny i mocny panel. Szklenie wkładem szybowym, zgodnie z opisami na załączonych szkicach, z oznaczeniem na ramce. II.2.Ścianka aluminiowa, profil zimny z naświetlem i drzwiami dwuskrzydłowymi, bezprogowymi, z podwójnymi szczotkami, kolor brązowy, drzwi zaopatrzone w trzy zamki /w tym górny i dolny rolkowy/, mocny samozamykacz, skrzydła otwierane na zewnątrz pod naporem ręki, dolny pas sztywny i mocny panel. Szklenie wkładem szybowym zgodnie z opisami na załączonych szkicach, z znaczeniem na ramce. II.3.Roboty posadzkowe - wejście główne , wiatrołap. Zgodnie z kosztorysami, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i załączonym szkicem. III.Szczegółowe warunki wykonawstwa robót Roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą w czynnym obiekcie szkolnym i nie mogą kolidować z prowadzonymi zajęciami. Czas prowadzenia robót musi być uzgodniony z dyrektorem szkoły. III.1.Rozpoczęcie prac montażowych może nastąpić po przekazaniu frontu robót ustaleniu kolejności wymienianej stolarki z przedstawicielem Zamawiającego, użytkownikiem. Rozpoczęcie prac montażowych może nastąpić po zabezpieczeniu posadzek, grzejników, oznakowaniu i zabezpieczeniu placu budowy. III.2.Przy pracach demontażowych i montażowych należy zachować środki ostrożności wynikające z pracy w czynnym obiekcie. Kierownik budowy powinien oddelegować do pracy pracowników przeszkolonych pod względem bezpieczeństwa i higieny pracy przy realizacji robót budowlano-montażowych. Teren przyległy do miejsca robót należy wygrodzić i zabezpieczyć przed spadającymi elementami lub narzędziami itp. Odpowiedzialność za całość spraw bhp w czasie prowadzenia robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. III.3.Po zakończeniu zadania, kierownik budowy pisemnie zgłasza Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego. III.4.Do dnia odbioru kierownik budowy składa oświadczenie o zakończeniu robót zgodnie z zamówieniem, wymaganymi atestami, odpowiednimi przepisami prawa budowlanego i uporządkowaniu terenu po wykonanych robotach . Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dwa komplety: atestów, certyfikatów, klasyfikacji ogniowych, deklaracji zgodności, aprobat technicznych itd. Po sprawdzeniu kompletności dokumentów odbiorowych komisja dokonuje przeglądu wykonanego zadania uzyskując informację od kierownika budowy i inspektora nadzoru o przebiegu robót i ewentualnych zmianach w stosunku do zamówienia. Zakończenie przeglądu z wynikiem pozytywnym umożliwia spisanie protokołu odbioru końcowego i wystawienie przez komisję oceny jakości robót. Po odbiorze końcowym wykonawca jest zobowiązany do rozliczenia zadania zgodnie z umową. III.5.Oferent w składanej ofercie przedstawi kosztorysy ofertowe, wykonane jako kosztorysy szczegółowe. IV.Gwarancja: Oferent do składanej oferty złoży oświadczenie: - deklarujące okres gwarancji min. 120 miesięcy na całość przedmiotu zamówienia, - nieodpłatny serwis gwarancyjny, że w okresie gwarancji zapewni nieodpłatnie coroczny przegląd zabudowanej stolarki, regulację i konserwację okuć za pisemnym potwierdzeniem jego wykonania przez użytkownika i pozostawieniem u niego stosownego protokołu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 06.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: -.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem ubiegania się o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty w ustalonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia terminie. Oferent winien przedłożyć dokumenty w formie i zakresie wyszczególnionym w pkt.10 niniejszej Specyfikacji. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 10 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ) wraz z kosztorysami szczegółowymi sporządzonym ściśle na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót; b) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego ( zał. nr 2 do SIWZ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zał. nr 3 do sporządzenia przez oferenta); d) kserokopia uprawnień kierownika budowy wraz z kserokopią aktualnego członkowstwa Izby Inżynierów Budownictwa w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego (zał. nr 4 do przygotowania przez oferenta); e) wykaz osób bezpośrednio wykonujących przedmiot zamówienia (zał. nr 5 do przygotowania przez oferenta); f) załączenie dokumentów - referencji na wymianę stolarki okiennej PCV (min. 5 sztuk) z podaniem wartości robót - (zał. nr 6 do sporządzenia przez oferenta); g) załączenie dokumentów - referencji na wymianę stolarki drzwiowej aluminiowej (min. 5 sztuk) z podaniem wartości robót (zał. nr 7 do sporządzenia przez oferenta). h) kserokopia dokumentów ubezpieczeniowych w zakresie OC związana z prowadzeniem działalności gospodarczej i posiadaniem mienia wykorzystywanego w tej działalności (zał. nr 8 do sporządzenia przez oferenta).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekary.pl; www.bip.piekary.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie pok. 218, II pietro.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie pok. 218, II pietro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.