To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-13
Ogłoszenie nr 96272 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.
Gdańsk: Remont konserwatorski zabytkowych przedproży budynków Ratusza Głównomiejskiego i Dworu Artusa w Gdańsku - oddziałów MHMG w formule "zaprojektuj i wybuduj" - w ramach projektu RPPM.08.03.00-22-0017/15-00 "Przywracanie blasku Drodze Królewskiej w Gdańsku - rewitalizacja Ratusza Głównego Miasta i Dworu Artusa" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuprojekt RPPM.08.03.00-22-0017/15-00 "Przywracanie blasku Drodze Królewskiej w Gdańsku - rewitalizacja Ratusza Głównego Miasta i Dworu Artusa" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 71710-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny
28339200000, ul.
Długa
46/47,
80831
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 573 31 28, faks
58 573 31 28 wew. 0, e-mail
zam.publiczne@mhmg.gda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mhmg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont konserwatorski zabytkowych przedproży budynków Ratusza Głównomiejskiego i Dworu Artusa w Gdańsku - oddziałów MHMG w formule "zaprojektuj i wybuduj" - w ramach projektu RPPM.08.03.00-22-0017/15-00 "Przywracanie blasku Drodze Królewskiej w Gdańsku - rewitalizacja Ratusza Głównego Miasta i Dworu Artusa" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):NSZP.26.3.207(ZP-PN/01)
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych robót budowlano - konerwatorskich w formule "zaprojektuj i wybuduj" przedproży wraz ze schodami: Ratusza Głownomiejskiego oraz Dworu Artusa w Gdańsku - w ramach projektu RPPM.08.03.00-22-0017/15-00 "Przywracanie blasku Drodze Królewskiej w Gdańsku - rewitalizacja Ratusza Głównego Miasta i Dworu Artusa" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Sporządzenie inwentaryzacji architektonicznej, technicznej i konserwatorskiej przedproży rejestrującej stan zachowania przed rozpoczęciem prac budowlano - konserwatorskich, lokalizację i wartościowanie historycznych elementów kamiennego detalu architektonicznego i rzeźbiarskiego oraz zakres i rodzaj uszkodzeń i zniszczeń. Inwentaryzacja pomiarowo-rysunkowa z założeniem przekrojów i widoków ścian oraz skali najkorzystniejszych dla rejestracji i czytelności stanu zachowania i identyfikacji elementów historycznych. 2) Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego przedproży w odniesieniu do wykonanych, wcześniej opracowań oraz dokumentacji i zawartych w nim uwag dotyczących stabilności konstrukcji przedproży oraz przyczyn ich zawilgocenia. Ocena stanu technicznego musi zawierać badanie i analizę głębokości posadowienia i konstrukcji fundamentów oraz rodzaju gruntu pod fundamentem, a także stopień i przyczyny zawilgocenia przedproży. Należy poddać ocenie przyczyny spękań elementów kamiennych i możliwości zabezpieczenia przed ich powstawaniem. Wyjściowe wytyczne zawiera Ekspertyza konstruktorska (załącznik nr 2), a w szczególności pkt. 4, 5 oraz uzasadnienie pisemne 184/453/15. 3) Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego, kompleksowego remontu i konserwacji przedproży obejmującego remont konstrukcji murów i stropów, zabezpieczenia przed zawilgoceniem (w tym wentylacji i odprowadzenia wody opadowej), oraz konserwację i uzupełnianie ubytków elementów kamiennego detalu architektonicznego i rzeźbiarskiego przedproży wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę i prowadzenia prac konserwatorskich. Dokumentacja powinna być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), Dokumentacja projektowa musi uwzględniać wytyczne zawarte w opracowaniach będących załącznikiem do niniejszej SIWZ. Musi być wykonana z niezbędnym uszczegółowieniem i stopniem dokładności do przygotowania oferty i realizacji robót budowlanych. Dokumentacja projektowa ma zawierać inwentaryzację rysunkową i fotograficzną stanu zachowania przed rozpoczęciem prac. 4) Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót obejmującej zakres robót będących przedmiotem zamówienia, opracowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), uwzględniając nazwy i kody: grup, klas oraz kategorii robót określonych w rozporządzeniu (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień. 5) Wykonanie robót budowlanych, według sporządzonej dokumentacji projektowej, obejmujących między innymi następujące typy robót: o demontaż elementów kamiennych, o usunięcie tynków, o rozbiórki, o wzmocnienie i naprawy konstrukcji fundamentów, ścian i stropów, o wykonanie izolacji przeciw wilgotnościowej, o montaż elementów kamiennych . 6) Wykonanie prac konserwatorskich zabytkowych elementów kamiennych przedproży zgodnie z projektem sporządzonym w oparciu o ekspertyzę i program prac konserwatorskich będący załącznikiem do niniejszej SIWZ. Prace konserwatorskie polegające między innymi na wykonaniu następujących zabiegów: o dezynfekcji, o czyszczeniu z zabrudzeń przypowierzchniowych usuwaniu nawarstwień powierzchniowych, o odsalaniu i usuwaniu z porów kamienia substancji oleistych, o naprawie spękań i złuszczeń kamienia, o uzupełnieniu ubytków kamienia flekami i masami mineralnymi, o zabezpieczeniu przeciwwodnym. 7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej i dokumentacji konserwatorskiej dokumentującej rodzaj i zakres wykonanych robót budowlanych i prac konserwatorskich, użytych materiałów oraz zawierający zalecenia i wytyczne dla użytkownika. 3. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, czynności oraz roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął gotowość do eksploatacji i został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną oraz konserwatorską. 4. Wszelkie kwestie wynikłe w toku prac, nieujęte w dokumentacji projektowej, a także rozwiązania szczegółowe w projekcie wykonawczym podlegają akceptacji Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Gdańsku. 5. Materiałem wyjściowym i pomocniczym do opracowania dokumentacji wykonawczej jest: o załącznik nr 1 "Ekspertyza konserwatorska dotycząca Ratusza Gł. Miasta Gdańska wraz z programem prac konserwatorskich", Maria Rudy, Toruń sierpień 2015 o załącznik nr 2 "Program prac konserwatorskich kamiennego Przedproża Zespołu Dworu Artusa, przynależącego do budynków Nowy dom Ławy, Dwór Artusa, Stary Dom Ławy", A. Bortkiewicz, A. Płotka, Gdańsk 2015. o Załącznik nr 3 "Ekspertyza konstruktorska stanu zachowania przedproża Ratusza Głównego Miasta" , inż. Ryszard Kowalski, Gdańsk sierpień 2015 o załącznik nr 4 "Ekspertyza dotycząca przyczyn zawilgocenia podziemi budynku Ratusza Głównomiejskiego w Gdańsku", Jerzy Hoła Politechnika Wrocławska, Wrocław 2014 - Zamawiający oświadcza, że opisując przedmiot zamówienia dołożył wszelkich starań aby nie posłużyć się wskazaniem pochodzenia (znak towarowy, marka, producent, patent, dostawca) materiałów i urządzeń. Jeżeli jednak w załączonej dokumentacji pojawi się znak towarowy, marka, producent, patent lub dostawca materiałów lub urządzeń nie jest to wiążące dla Wykonawców i pełni rolę wyłącznie informacyjną. o informacja nr 1 Zamawiający informuje, że w pomieszczeniu pod schodami przedproża Ratusza Głównego Miasta znajduje się infrastruktura energetyczna w postaci skrzynek z zabezpieczeniami oraz kabli zasilających. Właścicielami urządzeń są: Energa Operator SA, Energa Oświetlenie, Melioracje Gdańskie, Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku. Istniejące urządzenia będą utrudniały dostęp do obszarów budowli podlegającej pracom naprawczym, remontowym i konserwacyjnym. W zakresie zadania Wykonawcy jest koordynacja działań z właścicielami tych urządzeń i instalacji. W wycenie należy przewidzieć koszty niezbędnego współdziałania z posiadaczami wymienionych instalacji i urządzeń. o informacja nr 2 Zamawiający informuje, że przez cały okres trwania budowy należy zapewnić drogę przejścia do obiektu do wskazanych drzwi Dworu Artusa od strony Długiego Targu. Wymagane przejście o szerokości min 2,5 m wykonane będzie w sposób zapewniający bezpieczny dostęp osób postronnych (zwiedzających) do obiektu. Zamawiający zastrzega sobie odbiór techniczny wykonanego przejścia i jego dopuszczenie do eksploatacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wskazanych drzwi w czasie trwania prac. W takim wypadku Wykonawca na swój koszt dokona przeniesienia konstrukcji przejścia we wskazane miejsce w terminie 3 dni roboczych. o informacja nr 3 zamawiający informuje, iż pod przedprożami znajdują się pomieszczenia użytkowe, dlatego na czas wykonywania prac Wykonawca zapewni zabezpieczenie powierzchni celem uniknięcia zalania pomieszczeń piwnicznych znajdujących się pod przedprożami. UWAGA: dokumentacja projektowa winna być przekazana Zamawiającemu w formie papierowej (5 egz.) oraz elektronicznej - na nośniku CD bądź DVD - umożliwiającej wydrukowanie identycznej kopii dokumentacji papierowej. Zatwierdzenie dokumentacji i uzyskanie pozwoleń PWKZ w Gdańsku na prowadzenie prac kompleksowych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, oraz uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę jest warunkiem rozpoczęcia robót obejmujących zasadniczy zakres zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
71320000-7,
71240000-2,
45262500-6,
45410000-4,
45320000-6,
45262600-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT555193.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 611679.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa elektronicznych systemów zarządzania kluczami (depozytorami) dla trzech jednostek Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: Pierwszy US w Gdańsku, Trzeci US w Gdańsku oraz Pomorski UCS w Gdyni
- Dostawa zestawu demonstracyjnego systemu radiowego UWB na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Modernizacja i naprawa schodów zewnętrznych i pochylni przed wejściem głównym do budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
- Usługi opieki nad zielenią dla UCK
- Ochrona osób i mienia w budynkach POW NFZ w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 148 i ul. Podwale Staromiejskie 69, w Delegaturze POW NFZ w Słupsku oraz dozorowanie parkingów.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.