Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-31
Nysa: OR.II.271.24.13
Numer ogłoszenia: 96285 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie , ul. Słowiańska 19, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4489911, faks 077 4489917.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.nysa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OR.II.271.24.13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania i opracowanie Diagnozy Potencjału Gospodarczego Powiatu Nyskiego oraz opracowanie Strategii Przewidywania i Zarządzania Zmianą Gospodarczą w Powiecie Nyskim, w ramach projektu pn. Innowacyjna Nysa, realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Nysie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 8.1.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarto w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju 79.41.90.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udokumentuje posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 3 różnych usług odpowiadających obecnemu przedmiotowi zamówienia tj.: 1/ usługę polegającą na opracowaniu regionalnej/ lokalnej strategii rozwoju gospodarczego dla obszaru co najmniej jednego powiatu oraz; 2/ projekt foresightu (regionalnego, branżowego lub narodowego) oraz; 3/ projekt, którego efektem było zbudowanie scenariuszy rozwoju miasta/ gminy/ powiatu/ województwa; o wartości brutto co najmniej 30.000 zł każda z tych usług i poda ich wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Zamawiający dopuszcza, aby usługi w ramach punktu b, ppkt 2/ i 3/ zostały zrealizowane w ramach jednej umowy (projektu). Istotne jest tylko to, aby wykonawca posiadał doświadczenie w ramach tych punktów i potrafił je wykazać. Przy czym wykonawca musi spełniać warunek wykazania co najmniej 3 różnych usług. Jednak wartość każdej z usług musi być jak wyżej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia, składającym się co najmniej z czterech osób, tj.: - Jednego Kierownika Zespołu - posiadającego wykształcenie wyższe, wiedzę i doświadczenie z zakresu koordynacji projektów o tematyce społeczno-gospodarczej, a więc osobę, która kierowała przynajmniej dwoma zakończonymi już projektami badawczymi o tematyce społeczno-gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto każdy z tych projektów, oraz udokumentuje udział w zespole realizującym co najmniej jeden projekt foresightu; - Trzech członków zespołu badawczego posiadających: a) każdy wykształcenie wyższe, przy czym co najmniej jeden minimum tytuł doktora ekonomii, b) wiedzę i doświadczenie w opracowywaniu lokalnej)regionalnej strategii rozwoju gospodarczego, a więc posiadających dorobek w postaci autorstwa lub współautorstwa co najmniej dwóch różnych dokumentów strategii rozwoju gospodarczego dla obszaru co najmniej dwóch różnych powiatów (muszą to być dwie różne strategie dla dwóch różnych jednostek samorządu terytorialnego), c) wykształcenie i)lub doświadczenie zawodowe w zakresie opracowywania systemów wdrażania minimum dwóch dokumentów programowych i zarządzania programami rozwojowymi dla jednostek samorządu terytorialnego, d) umiejętności w zakresie modelowania makroekonomicznego - potwierdzone na podstawie dwóch publikacji naukowych, których dana osoba była autorem lub współautorem i)lub na podstawie dwóch badań w zakresie modelowania makroekonomicznego, w których dana osoba brała udział. Zamawiający dopuszcza, by powyższe wymagania skierowane do trzech członków zespołu badawczego wykazane zostały kumulatywnie, a więc zespół tych trzech osób - członków zespołu badawczego musi kumulatywnie spełniać postawione minimalne wymagania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Metodologia i sposób realizacji zadania - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wykonawca może dokonać wymiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca wskaże osobę/y o doświadczeniu, wykształceniu i kwalifikacjach co najmniej na poziomie minimalnym określonym w SIWZ, przy założeniu, że spełnione zostaną wszystkie wymagania dotyczące członków zespołu badawczego, bądź koordynatora. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. Skład zespołu przedstawiony w ofercie przez Wykonawcę nie może być zmieniony w trakcie realizacji umowy bez wcześniejszego przedstawienia Zamawiającemu informacji o proponowanej zmianie wraz z jej uzasadnieniem oraz wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego. 2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić zgodę na niewielkie przesunięcie terminu realizacji zadań wynikających z umowy, gdy będzie to podyktowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, a Wykonawca wystąpi w formie pisemnej do Zamawiającego o niewielkie przesunięcie terminu realizacji zadania i to szczegółowo uzasadni. Powyższa zgoda jest uprawnieniem Zamawiającego, nie zaś jego obowiązkiem. Zamawiający i Wykonawca będą mieli w szczególności na względzie fakt, iż projekt finansowany jest ze środków UE i jego realizacja musi odbywać się zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, w tym co do terminowości.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nysa.ibip.pl/public/?id=53712
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Słowiańska 19, III p, pokój nr 30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie, ul. Słowiańska 19, 48-300 Nysa Biuro podawcze - parter, pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT PN. INNOWACYJNA NYSA WSPÓŁFINANSOWANY JEST ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO. PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI, PODDZIAŁANIE 8.1.2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Odbudowa infrastruktury oświatowej po powodzi - Szkoła Podstawowa nr 10 z oddziałami integracyjnymi przy ul. Prusa w Nysie
- Odbudowa infrastruktury oświatowej po powodzi - Szkoła Podstawowa nr 1 w Nysie
- Dostawa płynów infuzyjnych
- Przygotowywanie i dowóz posiłków dla świadczeniobiorców Dziennego Domu Pobytu w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie Koncepcji Rozwoju Społeczności Energetycznej w Gminie Miejskiej Rumia".
- Opracowanie Projektu planu ogólnego Gminy Miejskiej Wałcz oraz opracowanie Strategii rozwoju Gminy Miejskiej Wałcz na lata 2025 - 2031.
- Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego bieżącego wdrażania Strategii adaptacji do zmian klimatu dla m.st. Warszawy do roku 2030 z perspektywą do roku 2050 MPA wraz z rekomendacjami dalszych działań.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Czyżew oraz Strategii Rozwoju Gminy Czyżew na lata 2026-2036
- Opracowanie aktualizacji Strategii Rozwoju Kalisza do 2030 roku z perspektywą do 2035 roku oraz projektu Planu ogólnego miasta Kalisza
- Sporządzenie dokumentów strategicznych na potrzeby Gminy Czarna, w tym: opracowanie strategii Rozwoju Gminy Czarna oraz opracowanie Planu Ogólnego Gminy Czarna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.