To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-13
Ogłoszenie nr 96312 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.
Chojnów: Zakup zamiatarki chodnikowo-ulicznej do oczyszczania miasta.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 60847-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Chojnowie, krajowy numer identyfikacyjny
52503300000, ul.
Pl. Zamkowy
1,
59225
Chojnów, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
768 187 840, faks
, e-mail
urzad.miejski@chojnow.net.pl
Adres strony internetowej (URL): chojnow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup zamiatarki chodnikowo-ulicznej do oczyszczania miasta.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RG.271.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OKREŚLENIE ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej zamiatarki uliczno-chodnikowej przystosowanej do współpracy z osprzętem do całorocznego utrzymania terenów komunalnych tj. posypywarką soli i piasku, pługiem, szczotką walcową oraz szczotką do usuwania chwastów. Minimalne warunki przedmiotowego zamówienia: 1. fabrycznie nowa zamiatarka uliczno-chodnikowa, przegubowa, 2. rok produkcji pojazdu nie starszy niż 2016, 3. silnik wysokoprężny chłodzony cieczą, moc silnika min. 33 KM, 4. napęd hydrauliczny na 4 koła, 5. prędkość transportowa do 25 km/h, 6. prędkość robocza min. 10 km/h, 7. ręczny wąż ssawny o długości min. 3 m, 8. licznik godzin pracy, 9. poziom hałasu w kabinie zgodny z normami UE, 10. poziom hałasu na zewnątrz mierzony nad pojazdem zgodny z Dyrektywą 2000/14/WE 11. kabina operatora oszklona, wyposażona w klimatyzację i ogrzewanie, 12. wycieraczka szyby przedniej ze spryskiwaczami, 13. regulowane z kabiny lusterka boczne, 14. siedzenie operatora regulowane, umieszczone centralnie, 15. wspomaganie układu kierowniczego, 16. światło i sygnał akustyczny cofania, 17. oświetlenie zamiatarki zgodne z wymaganiami ustawy o ruchu drogowym plus sygnalizator świetlny na dachu kabiny, 18. pojemnik na śmieci min. 500 l (netto), wykonany z metalu lub tworzywa żywicznego ze wstawkami metalu odpornego na ścieranie i korozję, 19. wysokość opróżniania min. 1300 mm, kiprowanie hydrauliczne oraz opcja ręczna w przypadku awarii, 20. układ recyrkulacji wody, 21. wysokość pokonywania krawężników min. 150 mm, 22. przyłącze wodne do czyszczenia kanału ssawnego, 23. możliwość czyszczenia kanału ssawnego bez demontażu części mechanicznych, 24. 2-szczotkowy zespół zamiatający, 25. regulacja docisku szczotek z kabiny operatora, 26. ruchome szczotki talerzowe o średnicy min. 600 mm umieszczone przed kabiną operatora po lewej i prawej stronie, 27. regulowana szerokość zamiatania z kabiny operatora, 28. system zraszania na szczotkach talerzowych oraz w ssawie, 29. pojemnik na czystą wodę min. 100 l, 30. kanał ssący o średnicy min 170 mm, 31. klapa zasysania dużych śmieci sterowana z kabiny operatora, 32. zamiatarka przystosowana do współpracy z osprzętem do całorocznego utrzymania terenów komunalnych, , 33. sterowanie osprzętem z kabiny operatora, 34. koło zapasowe, 35. wyposażenie pojazdu w trójkąt ostrzegawczy, kamizelkę odblaskową, apteczkę i gaśnicę, 36. minimalny okres gwarancji 24 miesiące, 37. czas reakcji na zgłoszenie gwarancyjne - do 3 dni roboczych, 38. zamiatarka wyposażona w system recyrkulacji wody wraz ze zbiornikiem wody brudnej o pojemności min. 70l, 39. myjka wysokociśnieniowa o ciśnieniu roboczym min. 120 bar, wyposażona w pistolet, lancę i przewód o długości min. 10 mb. Jeżeli w dokumentacji, mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że mają jedynie charakter wzorcowy i służą wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca może użyć rozwiązań/materiałów innych o równoważnych parametrach pod warunkiem, iż zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie niższych (czyli równych lub wyższych) od założonych. Jako "równoważne" Zamawiający przyjmuje materiały/rozwiązania o parametrach nie gorszych tj. takich samych lub lepszych w porównaniu z parametrami materiałów/rozwiązań wzorcowych przedstawionych w dokumentacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34144430-1
Dodatkowe kody CPV:
34144431-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 253022,07 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.