To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-13
Ogłoszenie nr 96329 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.
Nowa Sól: Remont dróg na terenie Powiatu Nowosolskiego polegający na odnowie dywanikowej nawierzchni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 52602-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli, krajowy numer identyfikacyjny
97121818700000, ul.
ul. Wojska Polskiego
,
67100
Nowa Sól, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
684 585 330, faks
684 585 330, e-mail
drogi@pzd-nowasol.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzd-nowasol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg na terenie Powiatu Nowosolskiego polegający na odnowie dywanikowej nawierzchni
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PN 07/2017/PZD
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg powiatowych na terenie powiatu nowosolskiego polegający na odnowie dywanikowej nawierzchni obejmujący: a) roboty pomiarowe, b) frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 5 cm, c) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kat. III-IV na głębokość średnio 30 cm, d) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, e) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o uziarnieniu 0/31,5, warstwa o grubości 25 cm po zagęszczeniu, f) oczyszczenie nawierzchni oraz skropienie emulsją asfaltową w ilości około 0,4 kg/m2 na oczyszczonym podłożu (istniejąca nawierzchnia drogi), g) mechaniczne ułożenie warstwy wyrównującej i profilującej z betonu asfaltowego AC 11W o grubości od 2 do 8 cm (średnio 5 cm), h) uzupełnianie poboczy tłuczniem lub frezowinami, i) regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych oraz wpustów ulicznych zlokalizowanych w jezdni, j) regulacja pionowa skrzynek zaworów gazowych ulicznych zlokalizowanych w jezdni, 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie odrębnych zleceń. Za każdym razem w zleceniu Zamawiający określi: a) numer drogi na której Wykonawca będzie wykonywał remont , b) długość odcinka (nie mniejszy niż 100 mb) c) termin wykonania, 3. Stan istniejący: Inwestycja zlokalizowana jest w województwie lubuskim na terenie powiatu nowosolskiego. Jezdnie dróg powiatowych posiadają nawierzchnię bitumiczną szerokości zmiennej (3,4 - 7,5 m). Na całej długości odcinka występuje przekrój drogowy, uliczny, woda odprowadzana jest do istniejących rowów przydrożnych i kanalizacji deszczowej. Jezdnia jest zdeformowana, występują koleiny oraz gęsta siatka spękań. 4. Opracowanie obejmuje: a) długość drogi - 2,1 km, b) szerokość jezdni - zmienna 3,0 m do 7,5 m, c) spadek poprzeczny jezdni - korekta istniejących spadków poprzecznych, d) spadek podłużny pokrywający się całkowicie z istniejącym - przykrycie warstwą wyrównawczą na całej długości o grubości średnio od 2 cm do 8 cm (średnio 5 cm) w zależności od stanu nawierzchni drogi, e) obustronne pobocza gruntowe szerokości 0,5 m (każde) 5. Szczegółowa lokalizacja wykonywanych robót remontowych będzie każdorazowo uzgadniana z Zamawiającym. 6. Wykonywanie przedmiotu zamówienia ma charakter okresowy i odbywa się każdorazowo na podstawie zlecenia przez Zamawiającego etapu robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT313677.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 269160.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywna dostawa żywienia pozajelitowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
- Wykonanie dokumentacji projektowej budynku energooszczędnego i zagospodarowania terenu Parku Krasnala w ramach zadania: Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego
- PRZYGOTOWYWANIE ORAZ WYDAWANIE LUB DOWÓZ DWUDANIOWYCH OBIADÓW NA ZLECENIE MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWEJ SOLI
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWEJ SOLI ORAZ POMIESZCZEŃ DZIENNEGO DOMU SENIOR +
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych na potrzeby Szpitalnego Laboratorium bakteriologiczno- serologicznego WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu w ramach zadania pn. "Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego" - Obszar Marina i Park Wodny Świat.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.