To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-08
Pabianice: Dostawy akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 96339 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 41158 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Jana Pawła II, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2253573, fax 042 2156258, 042 2253573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy akcesoriów medycznych jednorazowego użytku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy akcesoriów medycznych jednorazowego użytku z podziałem na pakiety: PAKIET I Siatki do przepuklin PAKIET II Wkłady jednorazowe do ssaków próżniowych PAKIET III Worki do gromadzenia płynów ustrojowych PAKIET IV System do zamkniętego oraz kapilarnego pobierania krwi dla dorosłych i dzieci PAKIET V System do kapilarnego pobierania krwi
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 26.15.23.39 - Probówki Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.25.00 - Probówki Oryginalny kod CPV: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Oryginalny kod CPV: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 135038 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Siatki do przepuklin.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S. A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 TORUŃ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4060
- Oferta z najniższą ceną: 4060 / oferta z najwyższą ceną: 9960
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wkłady jednorazowe do ssaków próżniowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medicart Healthcare Sp. z o. o., ul. Poleczki 21, 02-822 WARSZAWA, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22481
- Oferta z najniższą ceną: 22481 / oferta z najwyższą ceną: 35870
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Worki do gromadzenia płynów ustrojowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego Zarys Sp. z o. o., ul. Pod Borem 18, 41-808 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20150
- Oferta z najniższą ceną: 20150 / oferta z najwyższą ceną: 20150
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: System do zamkniętego oraz kapilarnego pobierania krwi dla dorosłych i dzieci.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sarstedt Sp. z o. o., ul. Warszawska 25, 05-082 Blizne Łaszczyńskiego,STARE BABICE, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 80483
- Oferta z najniższą ceną: 80483 / oferta z najwyższą ceną: 80483
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: System do kapilarnego pobierania krwi.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CEBO Sp. z o. o., ul. Sławkowska 45, 32-332 BUKOWNO, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7864
- Oferta z najniższą ceną: 7864 / oferta z najwyższą ceną: 9932
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Opracowanie dokumentacji technicznej na wprowadzenie gazu dla 4 nieruchomości
- Wykonywanie usług hydraulicznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Budowa budynku remizy strażackiej dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Rydzynach
- 18/ZP/TP1/D/25 Dostawa sprzętu medycznego dla PCM SP. z o.o. zamówienie podzielono na 5 części (zadań).
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.poż.
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Implanty do zabiegów neurochirurgicznych
- Sukcesywna dostawa implantów chirurgicznych.
- DOSTAWA LEKÓW I MEDYKAMENTÓW INNYCH
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Dostawa wyrobów medycznych - drenów perforowanych i drenów KEHRA
- Sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio od 1 do 5 części zamówienia.
więcej: Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.