Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-28
Terespol: Przebudowa linii napowietrznej SN od słupa nr 7 do słupa nr 9 w Kobylanach gmina Terespol
Numer ogłoszenia: 96362 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Terespol , ul. Wojska Polskiego 47, 21-550 Terespol, woj. lubelskie, tel. 83 3761220, faks 83 3761229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.terespol.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa linii napowietrznej SN od słupa nr 7 do słupa nr 9 w Kobylanach gmina Terespol.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: /Przebudowa napowietrznej linii SN15kV relacji GPZ Wólka Dobryńska -Terespol, odgałęzienie ST-Kobylany1 od słupa nr 7 do nr 9 na linię kablową SN kolidującą z projektowana budowa dróg i parkingów obszaru /Centrum Gminy Terespol/ na działkach nr ewid. 114/5, 114/6, 114/7, 1052, 1055, 1064, 1076, 1079, 1080 i 1081 w miejscowości Kobylany, gmina Terespol. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: I.W pierwszym etapie: 1.Wykopy pod nowy kabel. 2.Ustawienie nowego słupa krańcowego typu Kp21go-12/1 z rozłącznikiem i odgromnikami POLIM D16N oraz wykonanie uziomu otokowego. 3.Ułożenie kabla typu 3xXRUHakXs 1x120/25 mm2 i wprowadzenie jednego końca na nowy w/w słup krańcowy. II.W drugim etapie: 1.Wprowadzenie drugiego końca kabla do wcześniej wybudowanej przez PGE Dystrybucja nowej kontenerowej stacji typu MRw-bpp 20/630-4 na pole nr 3 rozdzielni SN i wykonanie głowic według rys. nr 6 2.Wykonanie pomiarów nowego kabla 15kV oraz uziomu i napięć rażenia wokół słupa nr 7. 3.Wykonanie demontażu istniejących przewodów w linii napowietrznej ze starego słupa nr 7, przeciągnięciu i zablokowaniu do nowego słupa krańcowego nr 7. 4.Demontażu istniejących słupów przelotowych tj. stanowiska nr 7, 8 i 9 oraz przewodów AFL6-35 aż do słupa odporowego nr 10, który znajduje się jeszcze na terenie gruntów gminy Terespol. 5. Powykonawczą inwentaryzację geodezyjną całego zadania, włącznie z potwierdzeniem jej przyjęcia do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno- Kartograficznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w: - przedmiarze robót załącznik nr 1a do SIWZ, - opracowaniach projektowych - załącznik nr 9 do SIWZ, - szczegółowej specyfikacji technicznej - załącznik nr 10 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających łącznie do 50% wartości zamówienia podstawowego w zakresie robót - Przebudowa linii napowietrznej SN od słupa nr 7 do słupa nr 9 w Kobylanach gmina Terespol, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2)posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum: - dwie roboty tj. budowa, przebudowa lub remont sieci elektroenergetycznej min. 400 m każda,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)Wykonawca dysponuje (minimum) : koparko-ładowarka; samochód samowyładowczy, żuraw samochodowy, spawarka elektryczna;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności sieci i instalacje elektryczne, posiadający aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001, Nr 5, poz. 42, z późn. zm.);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zastrzega się możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 1)zmiany podwykonawcy, 2)skrócenia terminu umownego przez Wykonawcę, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego i zmianie harmonogramu rzeczowo-finansowego, 3)przedłużenia terminu umownego, jeżeli jego niedotrzymanie wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć lub z przyczyn niezależnych od zamawiającego, w tym: a)działania siły wyższej ( np.: klęski żywiołowe, strajki, długotrwałe opady atmosferyczne); b)legislacyjnych skutków zmian połączonych z nakładaniem obowiązków do wykonania; c) odkrycia podczas prac ziemnych wykopalisk archeologicznych, niewypałów lub niewybuchów; d) zlecenie robót dodatkowych i uzupełniających przez Zamawiającego, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego; e) wprowadzenie zmian w dokumentacji i realizacji wykonawczej tych zmian w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie pierwotnego terminu umownego wykonania robót; f)konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów. g) wykonania , z przyczyn nie dotyczących żadnej ze stron nowej stacji transformatorowej przez PGE Dystrybucja, po terminie o którym mowa w § 2. 4)zlecenie robót zamiennych związanych z: a)przyjęciem rozwiązań zamiennych koniecznych lub korzystniejszych z punktu widzenia sposobu prawidłowego wykonania umowy, eksploatacji i użytkowania, w tym rezygnacji z części robót; b)zaprzestania produkcji towarów, materiałów, urządzeń przewidzianych w projekcie lub z innych powodów niedostępnych; c)wprowadzeniem nowych norm, nowych technologii, nowych towarów i urządzeń o lepszych parametrach z punktu widzenia celu umowy; 5)zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy na skutek: a)ustawowej zmiany stawki podatku VAT; b)ostatecznego rozliczenia ilości wykonanych robót kosztorysem powykonawczym zgodnie z § 6 umowy; c)przyjęcie rozwiązań zamiennych. 2.Warunki dokonywania zmian: - z inicjatywy Zamawiającego lub Wykonawcy; - w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.terespol.netbip.pl ; www.bip.gmina.terespol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Terespol, ul. Wojska Polskiego 47, 21-550 Terespol.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Terespol, ul. Wojska Polskiego 47, 21-550 Terespol, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nie jest finasowane ze środków Unii Europejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Budowa oświetlenia ulicznego etap I ul.Lawendowa, ul. Leśna, ul. Wrotki i ul.Wrzosowa w Radomsku
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
- Modernizacja Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.