eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 w Chorzowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-25

Chorzów: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 96363 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39323 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490538, faks 032 3490580.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 w Chorzowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje 2 części: CZĘŚĆ I - materiały eksploatacyjne, dla których Zamawiający (z uwagi na zobowiązania gwarancyjne) nie dopuszcza możliwości złożenia oferty równoważnej, a wyłącznie materiały oryginalne: 1. Moduł (bęben) do faksu BROTHER 2920 - szacunkowa ilość 6 szt. 2. Toner do faksu BROTHER 2920 - szacunkowa ilość 13 szt. 3. Toner do drukarki HP LJ 3005D - szacunkowa ilość 5 szt. 4 Toner do drukarki KYOCERA MITA FS-1030D - szacunkowa ilość 5 szt. 5. Toner do drukarki LEXMARK E-260 - szacunkowa ilość 5 szt. 6. Bęben do drukarki LEXMARK E- 260 - szacunkowa ilość 1 szt. 7. Zespół drukujący do KYOCERA FS -1030- szacunkowa ilość 4 szt. 8. Tusz do urządzenia wielofunkcyjnego LEXMARK X6575 (018Y0342E) - szacunkowa ilość 3 szt. 9. Tusz do urządzenia wielofunkcyjnego LEXMARK X6575 (018YX143E) - szacunkowa ilość 1 szt. CZĘŚĆ II - materiały eksploatacyjne, dla których Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych: 1. Dyskietki 1,44 MB - szacunkowa ilość 50 paczek 2. Moduł (bęben) do faksu OKI OFFICE 86 - szacunkowa ilość 3 szt. 3. Płyta DVD-RW - szacunkowa ilość 10 szt. 4. Płyta CD-R - szacunkowa ilość 40 szt. 5. Sprężone powietrze - szacunkowa ilość 15 szt. 6. Ściereczki do ekranów- szacunkowa ilość 30 szt. 7. Pianka antystatyczna - szacunkowa ilość 60 szt. 8. Taśma DDS DAT 72 - szacunkowa ilość 30 szt. 9. Toner do drukarki BROTHER HL-5250 DN - szacunkowa ilość 27 szt. 10. Toner do drukarki KYOCERA MITA FS 3900 DN - szacunkowa ilość 68 szt. 11. Bęben światłoczuły do drukarki KYOCERA MITA FS 3900 DN - szacunkowa ilość 5 szt. 12. Toner do drukarki LEXMARK OPTRA E-340 - szacunkowa ilość 31 szt. 13. Taśma do drukarki TALLY GENICOM 2265 - szacunkowa ilość 17 szt. 14. Toner do drukarki HP LJ 1100 - szacunkowa ilość 2 szt. 15. Toner do drukarki LEXMARK OPTRA E -310 - szacunkowa ilość 55 szt. 16. Toner do faksu OKI OFFICE 86 - szacunkowa ilość 5 szt. 17. Tusz do urządzenia wielofunkcyjnego CANON MP-810 (CLI-8BK) - szacunkowa ilość 5 szt. 18. Tusz do urządzenia wielofunkcyjnego CANON MP-810 (CLI-5BK) - szacunkowa ilość 5 szt. 19. Taśma OKI -3321 - szacunkowa ilość 90 szt. Wykonawca udzieli na dostarczone materiały eksploatacyjne - min. 12 miesięcy gwarancji jakości i rękojmii za wady licząc od dnia dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.73.00 - Wyroby komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS ŁÓDŹ Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74183,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45890,29

  • Oferta z najniższą ceną: 45890,29 / Oferta z najwyższą ceną: 86785,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.