eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekWykonanie robót budowlanych przedsięwzięcia pn. /Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego w Olsztynku, 11-015 Olsztynek, ul. Szkolna 9./

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Olsztynek: Wykonanie robót budowlanych przedsięwzięcia pn. /Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego w Olsztynku, 11-015 Olsztynek, ul. Szkolna 9./
Numer ogłoszenia: 96371 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192799, 5192705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olsztynek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych przedsięwzięcia pn. /Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego w Olsztynku, 11-015 Olsztynek, ul. Szkolna 9./.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia budynku warstwą styropianu frezowanego grubości 15 cm, przy zastosowaniu metody lekkiej mokrej (system dociepleń ATLAS STOPTER lub równorzędny) - powierzchnia: 1835 m2 - docieplenie ścian zewnętrznych piwnic ( powyżej i poniżej poziomu gruntu) warstwą styropianu frezowanego grubości 12 cm - powierzchnia: 802,7 m2 - wykonanie nowej kolorystyki elewacji - tynk cienkowarstwowy mineralny - (zgodnie z projektem) - powierzchnia całkowita: 2129 m2 - wymianę stolarki okiennej z drewnianej na PCV (zgodnie z projektem) - powierzchnia: 579,8 m2. Okna z nawiewnikami powietrza, szklone podwójnie szkłem bezpiecznym. Współczynnik U - 1,3 W/m2 K. - wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej z drewnianej na PCV (zgodnie z projektem) - powierzchnia : 23,4 m2. Współczynnik U - 1,5 W/m2 K - docieplenie stropodachu wentylowanego metodą wdmuchnięcia granulatu wełny mineralnej - powierzchnia: 1069,3 m2 - docieplenie stropodachu niewentylowanego łączników metodą ułożenia na dachu twardych płyt wełny mineralnej i pokrycia papą - powierzchnia: 82,3 m2 - wymianę całości obróbek blacharskich dachu, rynien i rur spustowych oraz okapników zewnętrznych - wymianę instalacji odgromowej - wykonanie nowej opaski betonowej wokół budynku - modernizację wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 1 a- e do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 5 150 000 euro. Stan surowy zamknięty budynku Przedszkola Miejskiego w Olsztynku zrealizowano w 1987 roku. Zadanie inwestycyjne zakończono i placówkę oświatową oddano do użytkowania w roku 1993. Obiekt wykonano w typowej ówczesnej technologii wielkopłytowej Wk-70 wg powtarzalnego projektu budowlanego. Aktualny wygląd ogólny budynku przedszkola przedstawiają 4 zdjęcia w formacie JPEG załączone do specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.11.24 - Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający (zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,- złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w tym: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej ustawy. 2) spełnią wymagania dotyczące wadium 3) udzielą gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres 6 lat - licząc od dnia odbioru tych robót 4) przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych = wg Załącznika nr 3 do SIWZ, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska - równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie = wg wzoru własnego, 7) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, posiadanych przez Wykonawcę = wg wzoru własnego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek. 8) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego = wg wzoru własnego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek. 9) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie robót i zawierać: okres realizacji, miejsce wykonania, zakres i wartość oraz opinie, rekomendacje itp.) = wg wzoru własnego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają ten warunek. 10) wykaz części zamówienia, której wykonanie zamierza Wykonawca powierzyć podwykonawcom = wg wzoru własnego. 11) oświadczenie Wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia = wg wzoru własnego, 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 13) dokument potwierdzający wniesienie wadium 14) oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres 6 lat = wg wzoru własnego. 15) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru = wg Załącznika nr 2 do SIWZ 16) zaakceptowany projekt umowy, parafowany na każdej zapisanej stronie przez osobę podpisującą ofertę = wg Załącznika nr 4 do SIWZ. 17) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. brak poświadczenia przez Wykonawcę zgodności z oryginałem) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.visacom.pl/um_olsztynek w podmenu: Prawo lokalne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie papierowej można odbierać osobiście w siedzibie Zamawiającego ( pokój nr 14), bezpłatnie, po złożeniu wniosku o jej przekazanie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Olsztynku, 11 - 015 Olsztynek, ul. Ratusz 1, pokój nr 11 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.