Ogłoszenie z dnia 2010-04-23
Ostróda: Przeprowadzenie kompleksowej usługi zorganizowanie i przeszkolenia podopiecznych MOPS w Ostródzie
Numer ogłoszenia: 96375 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie , ul. Olsztyńska 2, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6462201, faks 089 6462201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kompleksowej usługi zorganizowanie i przeszkolenia podopiecznych MOPS w Ostródzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. przeprowadzenia w wymiarze 2 godzin na osobę indywidualnego doradztwa zawodowego z określeniem predyspozycji i zaplanowaniem ścieżki kariery dla 67 osób; 2. przeprowadzenia w wymiarze 18 godzin dla każdej z 4 grup, łącznie 67 osób, warsztatów z psychologii, socjotechniki, poszukiwania pracy; 3. przeprowadzenie w wymiarze 6 godzin dla każdej z 3 grup kobiet, łącznie 48 osób, warsztatów Ja Kobieta z psychologii, partnerstwa w rodzinie, łamania stereotypów m.in. postrzegania roli kobiety; 4. przeprowadzenia zajęć z wizażu, kreowania nowego wizerunku, podniesienia samooceny, naukę autoprezentacji podczas rozmów z pracodawcami w wymiarze 18 godzina dla każdej z 3 grup kobiet, łącznie 36 osób; 5. przeprowadzenia treningu relacji rodzinnych w wymiarze 12 godzin dla 1 grupy liczącej 15 osób; 6. przeprowadzenia zajęć w ramach Akademii Odpowiedzialnego Rodzica w łącznym wymiarze 50 godzin dla każdej z 2 grup, łącznie 52 osoby, w tym: 20 godzin zajęć dla grupy składającej się z rodziców i dzieci, 30 godzin zajęć dla grupy składającej się tylko z rodziców. Zajęcia mają poruszać m.in. tematy związane z podniesieniem świadomości i wiedzy o prawidłowym stymulowaniu rozwoju dzieci i wpływie na sukcesy edukacyjne i podniesienie umiejętności rodzicielskich; 7. zorganizowania punktu porad prawnych, z którego będą mogli korzystać wszyscy uczestnicy projektu. Porady będą obejmować łącznie 48 godzin przez okres trwania projektu; 8. przeprowadzenia indywidualnej terapii psychologicznej i readaptacyjnej w wymiarze 15 godzin na osobę dla 10 osób, które opuściły Zakłady Karne; 9. zorganizowania punktu porad psychologicznych, z którego będą mogli skorzystać wszyscy uczestnicy programu. Porady będą obejmować łącznie 48 godzin przez okres trwania projektu; 10. przeprowadzenia terapii grupowej dla współuzależnionych w wymiarze 32 godzin na osobę przez okres trwania projektu; 11. przeszkolenia, w ramach podzlecenia ośrodkowi szkolenia kierowców, 15 osób na kursie prawa jazdy kat. B; 12. Programu Aktywności Lokalnej uczestnikami, którego będą osoby w wieku 15-24 lat ze środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach porozumienia z Zespołem Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Ostródzie przeprowadzenia: - usług wspierających animację lokalną celem, której jest pobudzenie i wspieranie społeczno-zawodowe i kulturalne aktywności młodzieży, w okresie od maja do czerwca i od września do grudnia br.; - jednodniowych 8-godzinnych warsztatów psychologicznych, które odbędą się w gospodarstwie agroturystycznym; - warsztatów fotograficznych w wymiarze 16 godzin dla jednej 13-osobowej grupy. Warsztaty odbywać się będą 2 godziny tygodniowo przez okres 2 miesięcy; - warsztatów tanecznych w wymiarze 16 godzin dla jednej 13-osobowej grupy. Warsztaty odbywać się będą 2 godziny tygodniowo przez okres 2 miesięcy; - punktu porad doradcy zawodowego, który będzie dostępny dla wszystkich uczestników programu. Punkt musi być dostępny przez 56h przez czas trwania projektu; - punktu porad psychologicznych który będzie dostępny dla wszystkich uczestników programu. Punkt musi być dostępny przez 56h przez czas trwania projektu; - terapii psychospołecznej w ramach warsztatów teatralnych, którymi zostanie objętych 12 osób. Warsztaty muszą odbywać się 2 godziny tygodniowo przez okres 2 miesięcy. 13. Działań o charakterze środowiskowym: - Wyjazdu integracyjno-edukacyjnego dla 38 osób uczestniczących w Programie Aktywności Lokalnej do Spółdzielni Socjalnej Garncarska Wioska w Kamionce koło Nidzicy z udziałem w warsztatach; - Pikniku integracyjno-terapeutycznego, zapewnienia wyżywienia i dojazdu, dla 70 osób uczestników projektu i otoczenia. 14. zapewnienia dla uczestników materiałów szkoleniowych, cateringu i opieki nad dziećmi w czasie zajęć i warsztatów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 12.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, aktualnego pozwolenia Starosty na prowadzenie ośrodka nauki jazdy. W innych przypadkach na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie wykazu wykonanych usług wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 35
- 2 - Program realizowanych zajęć - 25
- 3 - Doświadczenie kadry realizującej usługę - 20
- 4 - Koncepcja realizacji usługi - 15
- 5 - Wykształcenie i umiejętności kadry realizującej usługę - 3
- 6 - Ilość kadry realizującej usługę - 2
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy w zakresie terminu realizacji usługi, zmniejszenia liczby osób objętych usługą
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.ostroda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie
14-100 Ostróda ul. Olsztyńska 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie ul. 14-100 Ostróda, ul. Olsztyńska 2..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane będzie ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w roku 2025
- BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE I PROKURATURY REJONOWEJ W OSTRÓDZIE -ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MORĄGU
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach SR w Ostródzie wraz z wykonaniem drobnych prac konserwacyjnych oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynków SR w Ostródzie i Prokuratury Rejonowej w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Usługa szkolenia: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl.III z modułem ograniczania odpadów budowlanych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.