To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-06
Aleksandrów Łódzki: Wykonanie projektu dla wykonania budowy bloku komunalnego na działkach nr ewid. 119/4, 120/4 położonych w obrębie A-5 przy ulicy Machulskiego w Aleksandrowie Łódzkim z ilością lokali od 48 do 54, uwzględniającego zapis miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Numer ogłoszenia: 96383 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58543 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "PGKiM" Sp. z o.o., ul. 1 Maja 28/30, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121938, 7121194 w. 68, faks 042 7121178.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu dla wykonania budowy bloku komunalnego na działkach nr ewid. 119/4, 120/4 położonych w obrębie A-5 przy ulicy Machulskiego w Aleksandrowie Łódzkim z ilością lokali od 48 do 54, uwzględniającego zapis miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla wykonania budowy bloku komunalnego z lokalami od 48 do 54. Łączna powierzchnia użytkowa 3 000 m2 - 3 600 m2 (odchylenie 10 %). Opracowanie dotyczy terenu działek nr ewid. 119/4, 120/4 o łącznej powierzchni 4 293 m2, położonych w obrębie A- 5 przy ulicy Machulskiego w Aleksandrowie Łódzkim. Pełnienie nadzoru autorskiego. Zakres prac projektowych obejmuje: - badania geologiczne, - uzyskanie warunków technicznych od gestorów sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, sieci cieplnej, elektroenergetycznej, gazowej, telekomunikacyjnej, - dokumentację projektową budynku wraz z instalacjami, - dokumentację sieci i przyłączy wod.-kan, - dokumentację sieci i przyłącza cieplnego do budynku, - dokumentację przyłącza energetycznego, - projekt zagospodarowania terenu wraz z pergolą, parkingiem i oświetleniem, - dokumentację określającą specyfikację wykonania i odbioru robót budowlanych, - uzyskanie pozwolenia na budowę oraz przeprowadzenie wszelkich pozostałych uzgodnień i otrzymanie zgód właścicieli. Budynek powinien spełniać wymogi techniczne i funkcjonalno - użytkowe zawarte w przepisach techniczno budowlanych, normach, zasadach wiedzy budowlanej. Budynek posiadać powinien 4 kondygnacje (3 piętra). Budynek nie będzie posiadać podpiwniczenia, zaś pomieszczenia przynależne znajdować się będą na kondygnacjach przypisanych do poszczególnych lokali. Budynek będzie posiadał niezbędne przyłącza mediów (woda, kanalizacja, energia elektryczna, c.o. - węzeł cieplny). W otoczeniu budynku powinien znajdować się parking, pergola, oświetlenie oraz inna niezbędna infrastruktura. Architektura budynku musi być zgodna z wymaganiami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Izol Sp. z o. o., łęgska 51b, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15990,00
Oferta z najniższą ceną: 15990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15990,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostanie udzielone zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zawarcie umowy jest zgodne z przepisami gdyż zamówienie podstawowe było udzielone w dniu 19.2013 r., umowa nr 256/3/ZO/KM/2013. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 142142-2013. Zamówienie uzupełniające było przewidziane u ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. W związku z planowaną inwestycją budowy bloku komunalnego przy ul. Machulskiego, zaistniała konieczność wykonania nowego projektu uwzględniającego warunki miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie projektu drogi gminnej Skarbiewo-Buszkowo
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: "Termomodernizacja budynków oświatowych w Powiecie Niżańskim"
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją remontu i przebudowy oficyny prawej kamienicy przy ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 23 w Szczecinie
- Modernizacja sali sesyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Cieszynie ul. Bobrecka 29 w formule: "zaprojektuj i wybuduj"
- Zaprojektowanie i budowa farmy wiatrowej o mocy łącznej min. 47,5 kWp
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Adamówka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.