To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-19
Pruszcz Gdański: Rozbiórka pawilonu handlowego w Człuchowie przy ul. Królewskiej
Numer ogłoszenia: 96438 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27941 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka pawilonu handlowego w Człuchowie przy ul. Królewskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Rozbiórka pawilonu handlowego Nr inw. 92*I znajdującego się w Człuchowie przy ul. Królewskiej, zajmującego część działki Nr 50/3. Przedmiot zamówienia został opisany dokładnie w: projekcie rozbiórki, przedmiarze robót, wycenie materiałów z odzysku, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.2 Wytyczne dla Wykonawców: W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: 1) poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót, 2) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych, 3) sporządzenie i aktualizacja planu bioz, tablicy budowy i tablicy informacyjnej, 4) koszt wykonania i złożenia dokumentacji geodezyjnej w celu aktualizacji danych ewidencyjnych w odpowiednim ODGiK, 5) koszty uczestniczenia w naradach i odbiorach, 6) koszty utrzymania placu budowy i uporządkowanie terenu po pracach wraz uzyskaniem mediów na czas rozbiórki i prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami, 7) poniesienia kosztów zajęcia pasa drogi, kosztów zajęć niezbędnych działek sąsiednich - jeśli zajdzie taka potrzeba, 8) koszt ustanowienia kierownika budowy, 9) koszt przekazania oraz transport do składowiska odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami - Zamawiający oczekuje kopii karty przekazania odpadu, 10) Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty w wysokości: 77,90 zł netto za materiały budowlane pochodzące z odzysku. 1.3 Warunki techniczne: 1) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym lub opisem technicznym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 2) Plac rozbiórki winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 3) Teren rozbiórki należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp. 4) Za wypadki i szkody powstałe na placu rozbiórki odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 5) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów wynikających z Prawa budowlanego, 6) W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 7) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. 8) Zakres prac obejmować będzie: całkowitą rozbiórkę obiektów do płyty betonowej, oczyszczenie terenu z gruzu i pozostałości porozbiórkowych oraz usunięcie ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami o odpadach. Teren po rozbiórce winien być wyrównany do poziomu terenu otaczającego. 9) Zakres robót obejmuje również złożenie dokumentacji geodezyjnej w celu aktualizacji danych ewidencyjnych w odpowiednim ODGiK. 10) Przedmiot zamówienia został opisany dokładnie w: projekcie rozbiórki, przedmiarach robót, wycenie materiałów z odzysku, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych 11) Na wyżej wymienione prace Zamawiający posiada prawomocne pozwolenia bądź zgłoszenia robót uzyskane od miejscowo odpowiedniego starosty powiatowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TOM" TOMASZ SZITENHELM
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TOM" TOMASZ SZITENHELM
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOM Tomasz Szitenhelm, Plac Cukrowni 6, 83-130 Pelplin, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5924,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5461,20
Oferta z najniższą ceną: 5419,21 / Oferta z najwyższą ceną: 19710,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Odbieranie odpadów z terenu dwóch cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i zagospodarowanie tych odpadów - w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w 2025 roku
- Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego w 2025 roku- 4 zadania częściowe
- Ubezpieczenie mienia należącego do Powiatu Gdańskiego oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Powiatu Gdańskiego
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w tym Sali widowiskowej oraz utworzenie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych na potrzeby realizacji usług higienicznych.
- Przebudowa ul. Osiedlowej w Olszewie polegająca na budowie kanalizacji deszczowej
- "Zagospodarowanie terenu nieruchomości przy ul. Głuszyckiej 25,27,29 w Wałbrzychu z rozbiórką nieużytkowanego, parterowego budynku gospodarczego"
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej - hospicjum domowe oraz budowę budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.