eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRoboty budowlane polegające na rozbudowie budynku lecznicowo-biurowego na cele laboratoryjne Zakładu Higieny Weterynaryjnej we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Wrocław: Roboty budowlane polegające na rozbudowie budynku lecznicowo-biurowego na cele laboratoryjne Zakładu Higieny Weterynaryjnej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 96483 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna-Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu , ul. Januszowicka 48, 50-983 Wrocław, woj. dolnośląskie, faks 071 373 27 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroc.wiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na rozbudowie budynku lecznicowo-biurowego na cele laboratoryjne Zakładu Higieny Weterynaryjnej we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie budynku lecznicowo-biurowego na cele laboratoryjne Zakładu Higieny Weterynaryjnej we Wrocławiu. 2. Charakterystyka istniejącego budynku. Budynek niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, o konstrukcji tradycyjnej. Ściany budynku murowane. W budynku tym zrealizowano przewidziane w projekcie prace rozbiórkowe. 3. Charakterystyka budynku rozbudowanego. Budynek laboratoryjny niepodpiwniczony, dwukondygnacyjny, o konstrukcji tradycyjnej. Ściany budynku murowane wzmocnione trzpieniami żelbetowymi i dwoma poziomami monolitycznych płyt stropowych, strop i stropodach typu filigran i z płyt prefabrykowanych typu SP20, klatki schodowe żelbetowe, wylewane, dach płaski, ocieplony, kryty membraną dachową PVC, ściany zewnętrzne ocieplone. Budynek wyposażony w komplet instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz w windę. W ramach zamówienia należy wykonać pełen zakres robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, zagospodarowanie terenu oraz uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie. 4. Dane techniczne dotyczące budynku laboratoryjnego i zagospodarowania terenu: - powierzchnia zabudowy - 1 235 m2 - kubatura - 11 856 m3 - powierzchnia netto - 1 956 m2 - sieć kanalizacyjna - 317 mb - sieć wodociągowa - 126 mb - sieć centralnego ogrzewania - 235 mb - sieć gazowa - 23 mb - sieci elektroenergetyczne - 170 mb - drogi, place i chodniki - 1 807 m2. 5. Realizacja rozbudowy budynku laboratoryjnego obejmuje wykonanie: 1) robót ziemnych wraz z fundamentami, 2) słupów i trzpieni żelbetowych, 3) dachu z pokryciem membraną PVC, 4) obróbek blacharskich, 5) świetlików i klap dymowych, 6) robót murowych, 7) stropów i stropodachów, 8) ścian murowanych nośnych, 9) ocieplenia budynku, 10) tynków wewnętrznych i zewnętrznych, 11) ścianek w systemie suchej zabudowy, 12) sufitu akustycznego, 13) szybu windowego i montażu windy, 14) montażu stolarki okiennej, 15) montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, 16) klatek schodowych, żelbetowych 2-biegowych, monolitycznych, 17) robót wykończeniowych w tym: nawierzchni posadzek i klatek schodowych z wykładziny PVC, wykładziny dywanowej, płyt gresowych i płyt stalowych, malowanie ścian wewnętrznych, okładziny wewnętrznej z wykładziny PVC, 18) instalacji wewnętrznych sanitarnych w tym: kanalizacji sanitarnej, kanalizacji technologicznej z dezynfektorem ścieków, wody zimnej, przeciwpożarowej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, chłodniczej dla klimatyzacji, technologicznych (gazu ziemnego, sprężonego powietrza, tlenu, acetylenu, helu, wodoru, argonu, azotu technicznego, azotu czystego), 19) instalacji wewnętrznych elektrycznych w tym: siłowej, zasilania gniazd, oświetlenia wnętrz i oświetlenia ewakuacyjnego, odgromowej i uziomowej, strukturalnej, CCTV i KD. 6. Zakres robót dotyczących zagospodarowania terenu obejmuje wykonanie: 1) dróg wewnętrznych, placów manewrowych oraz parkingu dla samochodów osobowych z kostki betonowej o grubości 8 cm, 2) chodników z kostki betonowej o grubości 8 cm oraz placów z płyt ażurowych betonowych, 3) pochylni zewnętrznej dla niepełnosprawnych, 4) śmietnika, 5) sieci: kanalizacyjnych (deszczowej i sanitarnej), wodociągowej, centralnego ogrzewania, gazowej, elektroenergetycznych i oświetlenia zewnętrznego. 7. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób szczegółowy w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późniejszymi zmianami).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawcy wykażą, że: - wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, czyli przed dniem 05.05.2010 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub nadbudowie budynku o kubaturze co najmniej 10.000 m3, o powierzchni użytkowej co najmniej 1.400 m2 i o wartości nie mniejszej niż 10 milionów złotych brutto każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawcy wykażą, że: 1) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.: a) 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej, c) 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności sanitarnej. 2. Zamawiający wymaga od osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wszystkich niezbędnych uprawnień w zakresie prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 2 milionów złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia tych warunków. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Szczególne znaczenie będzie miał warunek wykazania się wiedzą i doświadczeniem, w postaci wykonanych robót budowlanych, który stanowić będzie podstawę sporządzenia listy rankingowej. W takim przypadku Zamawiający zaprosi do składania ofert 5-ciu wykonawców, którzy uzyskali najwyższą ilość punktów. Wykonawcy zostaną poddani ocenie na podstawie, której zostaną przyznane im punkty. Zamawiający oceni właściwości wykonawcy w następujący sposób: - Za wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, czyli przed dniem 05.05.2010 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach jednej umowy, robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie lub nadbudowie budynku o kubaturze co najmniej 10.000 m3, o powierzchni użytkowej co najmniej 1.400 m2, o wartości nie mniejszej niż 10 milionów złotych brutto każda - 1 punkt (1 wykonana robota budowlana = 1 punkt). - W przypadku równej ilości wykonanych robót budowlanych Zamawiający przyzna wyższą pozycję w rankingu temu wykonawcy, którego łączna wartość robót spełniających warunki Zamawiającego, jest większa (łączna wartość brutto). - Zamawiający oceni maksymalnie 5 robót budowlanych spełniających warunki Zamawiającego.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Szczegółowy zakres zmian umowy i warunków dokonania tych zmian zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający nie udostępnia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. Zamawiający przekaże wykonawcom specyfikację wraz z zaproszeniem do składania ofert.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu ul. Januszowicka 48, 50-983 Wrocław - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia wszystkie pytania, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. 3. Korespondencję do Zamawiającego należy kierować na adres podany w sekcji I niniejszego ogłoszenia o zamówieniu. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się z wykonawcami drogą elektroniczną. 5. Pytania, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeśli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. 6. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest Katarzyna Woźny - Kierownik Zespołu ds. administracyjno-gospodarczych i zaopatrzenia, tel. 713732775, od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy administracji tj. od 7:30 do 15:30 7. Każdy wykonawca ponosi ryzyko związane z ewentualną wadliwością informacji uzyskanych od osób trzecich. 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.