Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-08
Choczewo: Czynna ochrona mienia Nadleśnictwa Choczewo, zlokalizowanego przy ul. Świerkowej 8 w Choczewie połączona z realizacją dwóch dodatkowych zadań (pełnienie dyżurów p.poż. i sprzedaż zezwoleń na wędkowanie) oraz całodobowy monitoring systemu alarmowego w budynku administracyjnym firmy
Numer ogłoszenia: 96492 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Choczewo, ul. Świerkowa 8, 84-210 Choczewo, woj. pomorskie, tel. 058 5722600, 5722626, fax 058 5722606.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.choczewo.gdansk.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czynna ochrona mienia Nadleśnictwa Choczewo, zlokalizowanego przy ul. Świerkowej 8 w Choczewie połączona z realizacją dwóch dodatkowych zadań (pełnienie dyżurów p.poż. i sprzedaż zezwoleń na wędkowanie) oraz całodobowy monitoring systemu alarmowego w budynku administracyjnym firmy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Czynna ochrona mienia Nadleśnictwa Choczewo, zlokalizowanego przy ul. Świerkowej 8 w Choczewie połączona z realizacją dwóch dodatkowych zadań (pełnienie dyżurów p.poż. i sprzedaż zezwoleń na wędkowanie) oraz całodobowy monitoring systemu alarmowego w budynku administracyjnym firmy. W ramach niniejszego przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące zadania (usługi): 1. Czynna ochrona mienia oraz całodobowy monitoring systemu alarmowego w budynku administracyjnym Zamawiającego wspartym przez Grupy Interwencyjne Wykonawcy: a) obszar obchodu w terenie ogrodzonym - ok. 1 ha; b) obiekty Zamawiającego podlegające ochronie (plan sytuacyjny Nadleśnictwa Choczewo - załącznik nr 2 do umowy): - budynek administracyjny wyposażony w system alarmowy, powierzchnia użytkowa - 363,04m2; - budynek administracyjno - magazynowy wyposażony w system alarmowy, powierzchnia użytkowa - 238,36m2; - budynek garażowy (10 pomieszczeń), powierzchnia użytkowa - 170,00m2; - budynek magazynowo - warsztatowy, powierzchnia użytkowa - 999,20m2; - budynek smarów, powierzchnia użytkowa - 16,20m2; - budynek wiata na sprzęt wyposażony w system alarmowy, powierzchnia użytkowa - 254,20m2; - ogródek dydaktyczny o powierzchni ok. 17 arów (wchodzi w skład terenu obchodu, którego powierzchnię określono powyżej w ppkt 1a). c) czas ochrony obiektów dokonywanej osobiście przez pracowników ochrony zatrudnionych u Wykonawcy: - dni powszednie - w godz. od 15:00 do 7:00 dnia następnego; - soboty, niedziele, dni świąteczne i inne wolne od pracy - ochrona całodobowa. 2. Równolegle z usługą ochrony mienia Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się również do wykonania dwóch dodatkowych zadań: a) sprzedaż zezwoleń na wędkowanie na wodach Jeziora Choczewskiego dla osób fizycznych i prawnych. Sprzedaż zezwoleń prowadzić będą agenci ochrony na zasadach, w czasie i w trybie określonym przez Zamawiającego; b) pełnienie dyżurów przeciwpożarowych w siedzibie Zamawiającego (portiernia) i według wytycznych Zamawiającego przez agentów ochrony zatrudnionych u Wykonawcy w okresie od dnia 01 kwietnia do dnia 30 września każdego roku obowiązywania umowy; c) zadania określone w ppkt 2a) realizowane będą przez Wykonawcę następująco: - dni powszednie - w godz. od 15:00 do 7:00 dnia następnego; - soboty, niedziele, dni świąteczne i inne wolne od pracy - całodobowo; d) zadania określone w ppkt 2b) realizowane będą przez Wykonawcę następująco: - dni powszednie - w godz. od 15:00 do 20:00; - soboty, niedziele, dni świąteczne i inne wolne od pracy - w godz. od 9:00 do 20:00. Zadania określone w ppkt 1 oraz 2 Wykonawca zobowiązany jest realizować jednocześnie. 3. Zamawiający wymaga aby: a) przedmiot zamówienia wykonywali pracownicy Wykonawcy zatrudnieni u Wykonawcy (§ 8 ust. 1 wzoru umowy - Wykonawca wykonywać będzie ochronę obiektów poprzez własnych pracowników ochrony, bez używania broni palnej.); b) osoba wyznaczona przez Wykonawcę do nadzoru nad prawidłową realizacją zadań określonych przez Zamawiającego zobowiązana jest posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia. Agenci ochrony zatrudnieni do realizacji przedmiotu zamówienia nie są zobowiązani do posiadania licencji pracownika ochrony fizycznej I bądź II stopnia; c) Zamawiający nie stawia wymagań co do liczby zatrudnionych przez Wykonawcę osób do realizacji przedmiotu zamówienia (§ 8 ust. 1 wzoru umowy - Posterunek stanowi co najmniej jeden agent ochrony). Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy określenie stanu osobowego posterunku ochrony zapewniającego skuteczne wywiązanie się z usługi ochrony mienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta Wykonawcy przystępującego do przetargu musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin na wniesienie wadium upływa dnia 16.05.2008r. o godz. 9:30. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. okres od dnia otwarcia ofert do dnia 14.06.2008r. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy): a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b) w gwarancjach bankowych; c) w gwarancjach ubezpieczeniowych; d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253; Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 ze zm.). Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium ww. forma lub formy wadium muszą zostać załączone do oferty. e) w pieniądzu. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: KBSW O/Choczewo Nr 36 8350 0004 2600 0257 2000 0010 w takim terminie, aby pieniądze znalazły się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert, tj. 16.05.2008r. do godz. 9:30. W tytule przelewu należy zamieścić zapis: Przetarg na usługi ochroniarskie. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6. W przypadku pozostałych form wadium (poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm), należy je wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie Zamawiającego, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00, tak aby wadium znalazło się w siedzibie Zamawiającego w dniu otwarcia ofert, tj. w dniu 16.05.2008r. do godz. 9:30. 7. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt 13 niniejszej SIWZ. 8. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez Wykonawcę. 9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium jeśli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; c) Zamawiający unieważnił przetarg, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Wykonawcy. 11. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 11b) i 11c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeśli wadium było wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej wysokości zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Warunki, o których mowa spełnią Wykonawcy, którzy: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: 1. Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Posiadają koncesję, pozwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia; 3. Grupy Interwencyjne Wykonawcy posiadają status SUFO (Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Obronne) - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą aktualną decyzję Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji o zezwoleniu na posiadanie broni palnej na okaziciela przez Grupy Interwencyjne mające status SUFO; 4. Nie zalegają z uiszczeniem podatków i innych opłat, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego stwierdzające powyższe, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Nie zalegają z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS stwierdzające powyższe, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Nie zostali sami, a także ich wspólnicy wymienieni w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Nie został wobec nich jako podmiotu zbiorowego orzeczony przez sąd zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 1. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w każdym momencie trwania umowy - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą wraz z ofertą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokument ten winien opiewać na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł. Ponadto Zamawiający wymaga, aby na dzień otwarcia ofert ubezpieczenie obejmowało co najmniej okres, przez który Wykonawca będzie związany ofertą zgodnie z pkt 13 niniejszej SIWZ, tj. od dnia otwarcia ofert do dnia 14.06.2008r. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do dostarczenia do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w każdym momencie trwania umowy w sprawie niniejszego postępowania. Dokument ten winien opiewać na kwotę minimum 300 000 zł. III. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1. Wykonali bądź wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwie usługi dotyczące usług ochroniarskich osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom ochroniarskim stanowiącym przedmiot zamówienia - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą wykaz wykonanych / wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie (załącznik nr 3 do SIWZ) z podaniem ich wartości brutto, dat i miejsca wykonania oraz przedmiotu zamówienia i odbiorcy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane / są wykonywane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru prac); 2. Dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia - by potwierdzić spełnienie tego warunku dostarczą wraz z ofertą licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia osoby, która przez Wykonawcę wyznaczona będzie do pełnienia nadzoru nad prawidłową realizacją zadań określonych przez Zamawiającego. Zamawiający nie wymaga, aby agenci bezpośredniej ochrony, którzy będą realizować przedmiot zamówienia posiadali licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia. IV. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić w oparciu o Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia; 5. Aktualna decyzja Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji o zezwoleniu na posiadania broni palnej na okaziciela przez Grupy Interwencyjne mające status SUFO; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, bądź zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia opiewający na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie na dzień otwarcia ofert winno obejmować co najmniej okres, przez który Wykonawca będzie związany oferta zgodnie z pkt 13 niniejszej SIWZ, tj. od dnia otwarcia ofert do dnia 14.06.2008r. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej Wykonawca ten dostarczy do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w każdym momencie trwania umowy. Dokument ubezpieczenia winien opiewać na kwotę co najmniej 300 000 zł; 11. Wykaz wykonanych / wykonywanych usług ochroniarskich dotyczących ochrony osób i mienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ty w tym okresie co najmniej dwie usługi dotyczące usług ochroniarskich z zakresu ochrony osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda z podaniem ich wartości brutto, dat i miejsca wykonania / wykonywania oraz przedmiotu zamówienia i odbiorcy - wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie; 12. Licencja pracownika ochrony fizycznej II stopnia osoby, która przez Wykonawcę wyznaczona będzie do pełnienia nadzoru nad prawidłową realizacją zadań określonych przez Zamawiającego; 13. Zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) oznaczający akceptację jej warunków. 14. Dowód wniesienia wadium - potwierdzenie dokonania przelewu lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia złożonego w kasie Zamawiającego poręczenia lub gwarancji, z adnotacją z kasy o złożeniu w niej oryginału tego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.choczewo.gdansk.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Choczewo ul. Świerkowa 8 84 - 210 Choczewo (pok. 28).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Choczewo ul. Świerkowa 8 84 - 210 Choczewo (pok. 32 - sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 14.06.2008.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- Wykonywanie usług portierskich i dozoru od 01.01.2025 do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej obiektu i mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa
- Usługa w zakresie ochrony obiektów Zespołu Wolskich Placówek Edukacji Kulturalnej w Warszawie
- "Świadczenie usług ochrony całodobowej budynków Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. przy ul. Bagatela 12 oraz Al. Stanów Zjednoczonych 53 w Warszawie"
- Usługa w zakresie całodobowej ochrony i dozoru mienia przez koncesjonowaną firmę ochroniarską w siedzibie WUP Kielce na lata 2025-2026
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.