To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-13
Ogłoszenie nr 96553 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.
Bielsko-Biała: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i dozór wymiennikowni ciepła w Oddziałach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Bielsku-Białej, Chorzowie, Częstochowie, Sosnowcu i Zabrzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 52758-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej, krajowy numer identyfikacyjny
1775600000, ul.
ul. Krasińskiego
34,
43300
Bielsko-Biała, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
33 825 27 15, faks
33 825 27 16, e-mail
Joanna.Szwej@zus.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zus.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i dozór wymiennikowni ciepła w Oddziałach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Bielsku-Białej, Chorzowie, Częstochowie, Sosnowcu i Zabrzu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):020000/271/36/2016-CZP-26
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1 - Oddział ZUS w Bielsku-Białej Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i dozór wymiennikowni oraz naprawa c.o. w obiektach ZUS Bielsko-Biała. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące obiekty: Oddział Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34 (bud. A i B), Oddział Bielsko-Biała, ul. Traugutta 2, Inspektorat Cieszyn, ul. Bielska 29, Inspektorat Żywiec, ul. Piernikarska 2. Cześć nr 2 - Oddział ZUS w Chorzowie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowej konserwacji i przeglądów instalacji węzłów cieplnych użytkowanych w obiektach Oddziału ZUS w Chorzowie. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące obiekty: Oddział Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, Oddział Chorzów, ul. Lwowska 2 i 2a, Inspektorat Katowice, ul. J. L. Sowińskiego 2. Część nr 3 - Oddział ZUS w Częstochowie Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów, konserwacji i napraw węzłów cieplnych, instalacji centralnego ogrzewania oraz kotłowni gazowej zlokalizowanych w Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Częstochowie. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące obiekty: Oddział Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 43/45, Oddział Częstochowa, ul. Okólna 17/19, Inspektorat Kłobuck, ul. Targowa 3a, Inspektorat Myszków, ul. Sikorskiego 57, Inspektorat Lubliniec, ul. Oleska 57, Biuro Terenowe Koniecpol, ul. Rynek 1. Część nr 4 - Oddział ZUS w Sosnowcu Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji systemu centralnego ogrzewania oraz napraw i konserwacji instalacji wodnokanalizacyjnej w Oddziale ZUS Sosnowiec i Inspektoratach w Dąbrowie Górniczej, Jaworznie i Zawierciu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące obiekty: Oddział Sosnowiec, ul. Partyzantów 1, Inspektorat Dąbrowa Górnicza, ul. Kościuszki 48, Inspektorat Jaworzno, ul. Grunwaldzka 274, Inspektorat Zawiercie, ul. Blanowska 2. Część nr 5 - Oddział ZUS w Zabrzu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów, konserwacji oraz napraw węzłów cieplnych w budynkach siedziby Oddziału ZUS w Zabrzu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące obiekty: Oddział Zabrze, ul. Szczęść Boże 18, Oddział Zabrze, ul. 3-go Maja 8.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
50720000-8
Dodatkowe kody CPV:
50700000-2,
50721000-5,
50730000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Oddział ZUS Bielsko-Biała |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT109268.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 127792.08 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Oddział ZUS Chorzów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT25346.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24108.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Oddział ZUS Częstochowa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19295.58 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 25338.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Oddział ZUS Sosnowiec |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT83271.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 91512.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Oddział ZUS Zabrze |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24312.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23124.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg na terenie miasta Bielska-Białej
- Świadczenie usług kompleksowej konserwacji oraz napraw urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej i podległych Inspektoratach w Cieszynie i Żywcu
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Władysława Orkana 2 i ul. Wzgórze 15 w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz laptopów
- "Przebudowa i modern. budynku Przedszkola nr 25 przy ul. Widok 28 w BB w celu dost. do przepisów ppoż w ramach zadania "Wykonanie zabezp. ppoż zleconych decyzjami PSP w obiektach przedszkolnych".
- Remont posadzki w Hali Stacji Kontroli Pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.