To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-28
Wrocław: Specjalista logistyk + 4-tygodniowa praktyka u pracodawcy (w pełnym wymiarze czasu pracy), nauka języka angielskiego z możliwością przystąpienia do egzaminu językowego JET SET.
Numer ogłoszenia: 96562 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36695 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Specjalista logistyk + 4-tygodniowa praktyka u pracodawcy (w pełnym wymiarze czasu pracy), nauka języka angielskiego z możliwością przystąpienia do egzaminu językowego JET SET..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia grupowego w zakresie: Specjalista logistyk + 4-tygodniowa praktyka u pracodawcy (w pełnym wymiarze czasu pracy), nauka języka angielskiego z możliwością przystąpienia do egzaminu językowego JET SET. 2. Liczba uczestników szkolenia: 2 grupy po 14-16 osób w grupie. 3. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrocławiu, z wykształceniem minimum średnim i podstawami znajomości obsługi komputera, które zostaną skierowane na kurs przez Zamawiającego po przeprowadzeniu naboru. 4. Liczba godzin szkolenia: Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne, praktyczne, egzamin (nie dotyczy egzaminu językowego JET SET), praktykę u pracodawcy. Łącznie 520 godzin/grupa, w tym 80 godzin nauki języka angielskiego i 160 godzin praktyki u pracodawcy. Do czasu trwania szkolenia wlicza się czas przeznaczony na egzamin końcowy. 5. Źródło finansowania: Szkolenie będzie finansowane ze środków Funduszu Pracy. 6. Termin wykonania zamówienia: od dnia 28.03.2012r. do 30.04.2013r. Termin rozpoczęcia szkolenia: II kwartał 2012r. 7. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przygotowanie przyszłych pracowników działu logistyki w zakresie logistyki zaopatrzenia (od planowania potrzeb materiałowych, realizacji, do składowania zakupów) i logistyki transportu. 8. Zakres szkolenia musi obejmować co najmniej następujące zagadnienia: Moduł I: Zagadnienia z zakresu logistyki zaopatrzenia i transportu - 280 godzin: -podstawy logistyki, -stosowanie przepisów bezpieczeństwa i ergonomii pracy na stanowisku logistyka, -badanie rynku zakupów, -planowanie potrzeb materiałowych dla wszystkich elementów struktury materiałowej z uwzględnieniem dostaw awaryjnych, -realizowanie zakupu materiałów z uwzględnieniem procedury doboru dostawców zgodnie z ustalonymi kryteriami, -planowanie potrzeb transportowych i składowania zakupów, -organizacja centrów logistycznych, -współpraca z zawodowymi spedytorami i przewoźnikami, poprawne wypełnianie dokumentów występujących w procesach spedycyjnych i transportowych, -wykorzystanie technologii informatycznych w logistyce, -obsługa specjalistycznych oprogramowań, które wspierają pracę logistyka (np. program celny CELINA, programy spedycyjno-transportowe) - min. 50 godzin, Moduł II: nauka języka angielskiego, w tym specjalistycznego słownictwa stosowanego w logistyce - 80 godzin, Moduł III: praktyka u pracodawcy zgodnie z kierunkiem szkolenia - 160 godzin. 9. Organizacja szkolenia: 9.1 Szkolenie należy zrealizować według planu nauczania obejmującego 40 godzin zegarowych w tygodniu. Jedną godzinę Zamawiający rozumie jako 60 minut (zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwa licząca 15 minut, przy czym długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny; praktyka u pracodawcy musi odbywać się w pełnym wymiarze czasu pracy tj. po 8 godzin zegarowych dziennie); 9.2 Zajęcia muszą się odbywać w godz. między 08.00 - 18.00 (lub w godzinach pracy zakładu pracy, wyłączając godziny nocne) od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem niedziel, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy), w kolejno następujących po sobie dniach, liczba godzin dziennie nie może przekroczyć 8. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest przeprowadzenie zajęć w soboty; 9.3 Miejsce wykonywania usługi: Miasto Wrocław; 9.4 Wykonawca przygotuje program szkolenia. Egzamin końcowy musi być integralną częścią programu oraz wchodzić w skład ilości godzin przewidzianych programem. Egzamin końcowy musi być ujęty w Programie szkolenia w pozycji Plan nauczania z uwzględnieniem ilości godzin przewidzianych na ten egzamin oraz w harmonogramie szkolenia z uwzględnieniem daty tego egzaminu i ilości godzin przewidzianych na egzamin (nie dotyczy egzaminu językowego JET SET); 9.5 Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym; 9.6 Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z kadrą dydaktyczną wskazaną w ofercie. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.; 9.7 Zajęcia muszą odbywać się w salach szkoleniowych w siedzibie Wykonawcy lub salach konferencyjnych, gdzie zapewnione są właściwe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej. Sale powinny być przestronne, jasno oświetlone, dostosowane do liczby uczestników szkolenia i wyposażone w sprzęt techniczny, niezbędny do sprawnego prowadzenia zajęć (tj. tablica, rzutnik, flipchart, ploter itp.). Zapewniony musi być również dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia, w tym dostęp do WC zaopatrzony w środki higieny (tj. papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk) oraz dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenie kawy lub herbaty). W przypadku, gdy Wykonawca nie jest dysponentem potencjału technicznego musi załączyć dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem lub sprzętem na czas realizacji zamówienia; 9.8 Dla każdego uczestnika musi być zagwarantowane miejsce siedzące (stolik/ławka bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek; 9.9 W ramach prowadzonych zajęć praktycznych związanych z obsługą komputera należy zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do sprzętu komputerowego (minimalna odległość między dwoma monitorami pracującymi obok siebie nie powinna być mniejsza niż 60 cm) wyposażonego w licencjonowane oprogramowanie niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia, napęd CD-RW umożliwiający wielokrotny zapis płyt CD-RW. Na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno stanowisko komputerowe. Wszystkie stanowiska komputerowe muszą mieć dostęp do internetu; 9.10 Wykonawca dostosuje poziom nauki języka angielskiego do poziomu grupy; 9.11 Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, uczestników szkolenia nie posiadających prawa do stypendium, od dnia rozpoczęcia udziału w szkoleniu. W celu potwierdzenia spełnienia obowiązku ubezpieczenia, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, instytucja szkoleniowa przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej za uczestników szkolenia wskazanych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć również uczestników szkolenia, którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsc szkolenia i z powrotem i którzy wyrazili chęć jego ukończenia. Wykaz tych osób, za które należy opłacić ubezpieczenie zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego; 9.12 Na pierwszych zajęciach Wykonawca przedstawi każdemu uczestnikowi szkolenia program szkolenia i harmonogram realizowanych zajęć; 9.13 Każdy uczestnik szkolenia otrzyma od Wykonawcy na własność podręczniki z zakresu obejmującego treści szkolenia (nie mogą być kserowane), inne materiały szkoleniowe i dydaktyczne, artykuły piśmiennicze w postaci zeszytu (z trwale zespolonymi kartkami), długopisu, zakreślacza, czystej płyty CD-RW umożliwiającej wielokrotny zapis dokumentów stworzonych przez uczestników kursu. Dodatkowe materiały (np. skrypty, materiały ksero dotyczące przedmiotu zamówienia, które muszą być czytelne, estetycznie wykonane i dobrej jakości) mogą być przekazywane w trakcie zajęć, zgodnie z ich tematyką; 9.14 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkolenia obejmującej: dziennik zajęć edukacyjnych, indywidualne listy obecności uczestników szkolenia, protokoły z egzaminów, karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia, rejestry wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia; 9.15 Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 9.16 W trakcie szkolenia (najpóźniej w połowie) oraz po jego zakończeniu Wykonawca przeprowadzi wśród wszystkich uczestników ocenę szkolenia za pomocą formularza anonimowej ankiety oceniającej dostarczonej przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy; 9.17 Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem a nabyte umiejętności powinny być potwierdzone zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia lub innym dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierającym, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej, zgodnie z wymaganiami określonymi w § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177 poz. 1193 z późn. zm.): numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia Wykonawca dołącza do oferty; 9.18 Wykonawca zapewnia miejsca praktyk u pracodawcy dla wszystkich uczestników szkolenia w ramach realizowanego zamówienia (4 tygodnie praktyki). Wykonawca musi wskazać nazwy i adresy pracodawców, u których będą realizowane praktyki oraz opiekunów uczestników praktyk u danego pracodawcy. Wykaz miejsc praktyk oraz oświadczenia pracodawców (w oryginale) o zobowiązaniu przyjęcia na praktykę Wykonawca załącza do oferty. Poprzez określenie praktyka u pracodawcy Zamawiający rozumie odbycie u wskazanych przez Wykonawcę pracodawców praktyki polegającej na możliwości zastosowania w praktyce wiedzy i umiejętności zdobytych przez uczestników szkolenia podczas zajęć teoretycznych i praktycznych. Dla uzyskania jak najlepszych efektów szkolenia Zamawiający oczekuje, że u pojedynczego pracodawcy praktykę realizować będzie maksymalnie czterech uczestników zajęć. Wykonawca winien wskazać w ofercie co najmniej czterech pracodawców, u których realizowana będzie praktyka; 9.19 Wykonawca nie ponosi żadnych kosztów związanych z zorganizowaniem egzaminu JET SET. Za organizację tego egzaminu tj. zakwalifikowanie osób, przeprowadzenie egzaminu, zapłatę za egzamin, wydanie certyfikatu JET SET będzie odpowiadał Zamawiający; 9.20 Przedmiot zamówienia nie obejmuje świadczenia przez Wykonawcę usług cateringowych na rzecz uczestniczących w szkoleniu osób bezrobotnych skierowanych przez Zamawiającego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK KSZTAŁCENIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO "EDUKACJA" SP. Z O.O.
- Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego EDUKACJA Sp. z o.o., ul. Krakowska 56-62, 50-425 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 232486,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52800,00
Oferta z najniższą ceną: 52800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89740,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO NAWILŻACZY POWIETRZA DLA SOI JASTRZĘBIE (3 ZADANIA)
- Dostawa odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząstek na podstawie umowy ramowej
- Dostawa środków do dezynfekcji, formaliny, wapna sodowanego
- "Usługa wsparcia dla oprogramowania Kaseya VSA."
- TERMOMODERNIZACJA I REMONT BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 21 WE WROCŁAWIU
- DOSTAWA MONITORA DO POMIARÓW HEMODYNAMICZNYCH - 1 KPL.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Świadczenie usług w formie kursów orientacyjnych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.