eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzedmiotem zamówienia jest dostawa przypraw, sosów i zup w proszku do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Mącznej 3 i ul. Karmelkowej 25/27 oraz do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11, wch

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przypraw, sosów i zup w proszku do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Mącznej 3 i ul. Karmelkowej 25/27 oraz do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
Numer ogłoszenia: 96579 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, fax 071 3769951.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przypraw, sosów i zup w proszku do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Mącznej 3 i ul. Karmelkowej 25/27 oraz do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy oznaczone kodem CPV: 15871260-4 sosy, 15872100-2 pieprz, 15872200-3 przyprawy korzenne,15872500-6 imbir, 15891000-0 zupy i buliony,15891900-9 zupy warzywne,15871200-6 sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych,15899000-6 proszek do pieczenia 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa przypraw, sosów i zup w proszku do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Mącznej 3 i ul. Karmelkowej 25/27 oraz do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 3.Dostarczane przyprawy, sosy i zupy w proszku powinny być w oryginalnych opakowaniach, hermetycznie zapakowanych. 4.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, określający rodzaj zamawianego asortymentu oraz ilość zamawianego asortymentu znajduje się w kalkulacji cenowej (załącznik 2 do SIWZ ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.12.60-4, 15.87.21.00-2, 15.87.22.00-3, 15.87.25.00-6, 15.89.19.00-9, 15.87.12.00-6, 15.89.90.00-6, 15.89.10.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą się iż: warunki podmiotowe: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i prowadzą działalność o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia. Dla potwierdzenia tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów określonego w punkcie 1 Rozdziału VI SIWZ. 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 1.1.3. potwierdzą, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt 1.1.3 zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia określonego w pkt 3 Rozdziału VI SIWZ. 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Dla potwierdzenia warunku opisanego w punkcie 1.1.1; 1.1.2; 1.1.3; 1.1.4, zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w Rozdziale VI w punkcie 4. 1.1.5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. warunki przedmiotowe 1.1.6. wykażą się, iż posiadają przystosowane środki transportu do przewozu artykułów spożywczych oraz przedłożą opinie sanepidu, iż środki te spełniają wymagania higieniczno - sanitarne stawiane przy transporcie artykułów spożywczych. Dla potwierdzenia tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia przez wykonawcę dokumentu określonego w Rozdziale VI SIWZ Wykaz odpowiednich do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, oraz wykażą się, iż posiadają środki transportu dostosowane do przewozu żywności oraz przedłożą opinie sanepidu, iż środki te spełniają wymagania higieniczno-sanitarne stawiane przy transporcie żywności . 1.1.7. Wykażą się posiadaniem dokumentu potwierdzającego stosowanie systemu HACCP. Dokumentem tym będzie: a. Certyfikat wystawiony przez właściwą jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, stwierdzającą, że producent w procesie produkcji i obrocie, a sprzedawca w obrocie, w zakresie przedmiotu zamówienia ma wdrożony i stosuje system HACCP, (bądź) b. Kserokopię decyzji właściwej terytorialnie Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej o spełnieniu wymogów wynikających z art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z dnia 27 września 2006 r., Nr 171, poz. 1225). Mogą być złożone dwa wyżej wymienione dokumenty lub jeden z nich. Na potwierdzenie tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia przez wykonawcę dokumentu określonego w Rozdziale VI SIWZ Koncesja, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem UWAGA! W przypadku jeżeli do postępowania przystąpi wykonawca nie będący producentem artykułów będących przedmiotem zamówienia, wówczas winien przedłożyć dokumenty potwierdzające, iż zakład produkujący artykuły będące przedmiotem zamówienia spełnia wymagania opisane powyżej. . 1.2 Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 1.3. Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli wykonawcy. 1.4. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 1.5. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 1.6. Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, natomiast niespełnienie warunków przedmiotowych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ponadto oferta wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII. Wymagane dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykaz odpowiednich do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wykaz posiadanych środków transportu do przewozu artykułów spożywczych oraz zaświadczenie inspekcji sanitarnej, iż środki te spełniają wymagania higieniczno- sanitarne stawiane przy transporcie artykułów spożywczych). 2. Koncesja, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem (dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt. 1, 2 składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w pkt. a i c winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument wymieniony w punkcie b winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1, 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (DZ. U. z dnia 24 maja 2006, Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie Dział Zamówień Publicznych pokój 50..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie Sekretariat pokój 140..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.