Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-29
Gniezno: Usługi archiwizacyjne związane z obsługą Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych
Numer ogłoszenia: 96586 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Gnieźnie , ul. Spichrzowa 4, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4237700, faks 061 4264885.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.gniezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi archiwizacyjne związane z obsługą Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przejmowanie akt z wielkopolskich urzędów skarbowych, obejmujące następujące czynności: a) Przejęcie uporządkowanych i zewidencjonowanych dokumentów z urzędów skarbowych i przekazanie do WSAS w Gnieźnie ul. Spichrzowa 4 - około 2 496 mb akt, wg załączonego wykazu, b) Sprawdzenie zgodności opisu teczek z treścią w spisie zdawczo - odbiorczym, c) Załadunek akt, d) Przewóz akt z urzędów skarbowych do WSAS w Gnieźnie, e) Oznakowanie i nadanie sygnatury, f) Rozładunek i ułożenie akt na regały, g) Potwierdzenie przyjęcia akt wraz z protokołem, h) Wprowadzenie danych przejętych akt do programu komputerowego obsługującego WSAS, i) Wprowadzenie topografii magazynowej do ewidencji i programu komputerowego WSAS, j) Sporządzenie raportu z przyjęcia akt, k) Sporządzenie raportu o zajętych i wolnych powierzchniach magazynowych, l) Planowanie przejmowania akt w roku następnym, przyjmowanie zgłoszeń z wielkopolskich urzędów skarbowych i ustalanie terminów przejmowania akt. 2. Brakowanie ok. 2 496 mb. akt w WSAS w Gnieźnie ul. Spichrzowa 4, obejmujące następujące czynności: a) Analiza ewidencji zasobu aktowego pod kątem wydzielenia akt przeterminowanych i inicjacja brakowania akt za rok 2011 i 2012, b) Ustalenie terminów przejmowania akt w porozumieniu z urzędami skarbowymi, c) Uzyskanie pisemnej zgody wielkopolskich urzędów skarbowych na brakowanie akt, d) Przesłanie wniosków o brakowanie akt do właściwych urzędów skarbowych, e) Sprawdzenie zgodności zaakceptowanych przez urzędy skarbowe protokołów brakowania akt, f) Sukcesywne brakowanie akt, dla których upłynął okres przechowywania obejmujące czynności: - wyjęcie z regałów akt przeznaczonych do brakowania, - załadunek na samochód, - przeprowadzenie zniszczenia akt w minimum 3 klasie tajności zgodnie z normą DIN, g) Potwierdzenie wybrakowania akt protokółem zniszczenia zgodnie ze zleceniem, h) Sporządzenie raportu o brakowaniu akt - zdjęcia ze stanu magazynowego. 3. Pozostałe czynności związanych z obsługą WSAS w Gnieźnie ul. Spichrzowa 4 w tym: a) Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na wypożyczenia i udostępnienia akt, b) Przygotowanie akt (wyjęcie ze stanu magazynowego) do wypożyczenia na umówiony dzień i wypisanie kart wypożyczeń, c) Wypożyczenie lub udostępnienie akt wnioskującym dwa razy w tygodniu po osiem godzin dziennie, d) Wprowadzenie danych o wypożyczeniach i udostępnieniach do rejestrów i programu komputerowego obsługującego WSAS, e) Sporządzanie raportu z wydania akt, czyli zdjęcia ich ze stanu magazynowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym: a) zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, b) wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, 2. zamówienia uzupełniające udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod następującymi warunkami: a) wystąpiła potrzeba dokonania ww. zamówień uzupełniających a Zamawiający dysponuje odpowiednimi środkami finansowymi, b) zamówienia uzupełniające zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.51.00 - Usługi archiwizacyjne 92.51.21.00 - Usługi niszczenia archiwów 72.25.20.00 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wymienionych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożony przez Wykonawcę wykaz obejmujący wykonanie przez Wykonawcę w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, brakowania akt w ilości min. 2 000 mb, zwózkę akt w ilości min. 2 000 mb, obsługę archiwum świadczoną min. przez okres 2 lat. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że powyższe usługi zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wymienionych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożony przez Wykonawcę wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. W wykazie tym musi być wskazana osoba, która będzie odpowiedzialna za nadzór nad wykonywanymi pracami stanowiącymi przedmiot zamówienia. Należy również wykazać, że ta osoba posiada ukończone studia wyższe archiwistyczne i min. 3 letnie doświadczenie w pracy archiwistycznej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożona przez Wykonawcę opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 500 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z załączonej do oferty polisy nie wynika, że została opłacona, należy dołączyć dowód opłacenia polisy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Gnieźnie,
ul. Spichrzowa 4,
62-200 Gniezno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Gnieźnie ul. Spichrzowa 4 62-200 Gniezno pok. 250 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Wykonywanie przeglądów serwisowych, konserwacji oraz bieżących napraw instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie istniejących nawierzchni tłuczniowych ulic gminnych na terenie miasta Gniezna
- Modernizacja (przebudowa) toalet w budynku Szkoły Podstawowej nr 6, im. Henryka Sienkiewicza w Gnieźnie, ul. Żwirki i Wigury 22
- Dostawy artykułów higienicznych z celulozy
- Zagospodarowanie wód opadowych z obiektów użyteczności publicznej - Przedszkole nr 8 do zbiornika retencyjnego w Parku Trzech Kultur - budowa kanalizacji deszczowej z wylotem do zbiornika retencyjnego
- "Pakiety medyczne dla pracowników URBIS Sp. z o.o. oraz członków ich rodzin"
więcej: przetargi w Gnieznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.