eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomRemont lokalu mieszkalnego (pustostanu) stanowiącego własność Gminy Miasta Radomia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-27

Radom: Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) stanowiącego własność Gminy Miasta Radomia
Numer ogłoszenia: 96606 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu , ul. Garbarska 55/57, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 383 57 50, faks 48 383 57 48 w. 231.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzlradom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) stanowiącego własność Gminy Miasta Radomia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) stanowiącego własność Gminy Miasta Radomia w budynku mieszkalnych przy ul. Malczewskiego 14 m 27. Zakres prac obejmuje: a)prace rozbiórkowe, b)prace murarsko-tynkarskie, prace malarskie, prace posadzkarskie, c)instalacje sanitarne wraz z wymianą osprzętu, d)instalacje elektryczne wraz z wymianą osprzętu i zabezpieczeń. e)instalacje gazowe wraz z wymianą kotłów dwufunkcyjnych Zakres robót budowlanych obejmuje: -roboty rozbiórkowe: wykucie z muru ościeżnic drewnianych, wykucie z muru podokienników drewnianych, wykucie z muru ościeżnic stalowych; odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach, rozebranie posadzek drewnianych z oderwaniem listew lub cokołów , zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, zrywanie tapet, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, uzupełnienie, naprawa i gipsowanie tynków wewnętrznych, obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach, wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym; posadzki: wykonanie wylewek wraz z izolacjami, naprawa posadzek drewnianych, układanie wykładzin podłogowych ( wykładziny PCV, -roboty malarskie: zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, dwukrotne malowanie farbą olejną podokienników i innych elementów, -roboty sanitarne: prace modernizacyjne przy instalacjach: wodociągowej, ciepłej wody, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, W ramach prac remontowych centralnego ogrzewania przewidziano: montaż grzejników stalowych dwupłytowych. Prace wodociągowe i kanalizacyjne obejmują remont instalacji zimnej i ciepłej wody w tym roboty demontażowe oraz instalację zimnej i ciepłej wody wyposażonej w następujące punkty czerpalne: baterie umywalkowe, baterię zlewozmywakowe, zawory do płuczek ustępowych, zawory ze złączką do węża. Ponadto przewiduje się montaż następującej armatury sanitarnej:: umywalek porcelanowych z syfonem PCV z półpostumentem, zlewozmywaków żeliwnych lub stalowych z syfonem PCV, misek ustępowych z płuczką typu Compact, wymian wanny stalowej; -instalacje gazowe: montaż pieców gazowych wody przepływowej, kotłów grzewczych gazowych wiszących dwufunkcyjnych o mocy do 24 kW, montaż kuchenek gazowych próba szczelności instalacji gazowej, próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie dla przedsiębiorstwa i dostawcy gazu w budynkach mieszkalnych, opinia kominiarska -instalacje elektryczne: roboty przygotowawcze, demontaż istniejących instalacji, układanie korytek kablowych, instalowanie rozdzielni elektrycznych, instalacje elektryczne gniazd wtyczkowych, montaż kuchni elektrycznych i elektrycznych podgrzewaczy wody; naprawa skrzynek pocztowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 7 i 8 do SIWZ: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót(załącznik nr 7 do SIWZ) oraz Obmiar Robót(załącznik nr 8 do SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przy zastosowaniu metody zero-jedynkowej - formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przy zastosowaniu metody zero-jedynkowej - formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przy zastosowaniu metody zero-jedynkowej - formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przy zastosowaniu metody zero-jedynkowej - formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przy zastosowaniu metody zero-jedynkowej - formuły spełnia lub nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na potencjał innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z podmiotem trzecim, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, zakres dostępnych Wykonawcy zasobów takiego podmiotu, zakres i okres udziału danego podmiotu przy wykonaniu zamówienia oraz do załączenia do oferty dokumentów dotyczących tego podmiotu określonych w Rozdziale VII pkt. 2 SIWZ w zakresie wymaganym dla Wykonawcy b) W przypadku złożenia oferty wspólnej - upoważnienie dla Pełnomocnika do reprezentowania podmiotów działających wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). c) W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - Aktualne pełnomocnictwo dla osoby lub osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy, do zaciągania w jego imieniu zobowiązań oraz podpisania oferty jeżeli nie wynika ono bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy bezwzględnie dołączyć oryginał lub w formie notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwo wystawione na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upoważnione.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia : a) Zmiany kierownika robót wskazanego w przez Wykonawcę - zmiana możliwa jest tylko w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Wykonawca nie ma wpływu (np. śmierć, choroba uniemożliwiająca mu wykonywanie pracy itp.) b) Zmiany ceny brutto umowy - w przypadku zmiany stawki podatku VAT (przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto) w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym, c) Zmiany sposobu zrealizowania przedmiotu umowy - jeżeli nastąpią zmiany obowiązującego prawa powodujące konieczność realizacji przedmiotu umowy przy użyciu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, d) Zamiany terminu realizacji umowy w przypadkach: - jeżeli wystąpią nieprzewidziane opóźnienia i niedotrzymanie terminów wynikających z powodu siły wyższej lub działania osób trzecich uniemożliwiającego wykonywania prac. Za wystąpienie tych okoliczności uznane będą w szczególności wszelkie wydarzenia mające wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą Wykonawcy i Zamawiającego, a których nie można było wcześniej przewidzieć, jak np.: klęski żywiołowe (pożary, powodzie, huragany, silne mrozy uniemożliwiające wykonanie zamówienia z przyczyn technologicznych itp.), zalanie, zamknięcie granic, wojny, mobilizacja, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni, akty prawne , decyzje, postanowienia, nakazy itp. organów władzy publicznej lub administracji publicznej uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części w terminie i inne okoliczności niezależne od stron, których nie można było przewidzieć i na które strony nie mają wpływu; - jeżeli wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, a których wykonanie warunkować będzie wykonanie robót objętych umową, termin może zostać wydłużony o czas wykonania tych robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzlradom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu parter sekretariat ul. Garbarska 55/57 26-600 Radom.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu parter sekretariat ul. Garbarska 55/57 26-600 Radom.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.